Kom ff klagen.. Heb zin om t gillen. Wij zijn april vorig kaar getrouwd. Super dag gehad goud waard. Nooit geen problemen gehad in die 10 jaar tot we getrouwd zijn. De miskramen en alle behorende ellende Ons nichtje wat mlc blijkt te hebben en waarvan we niet weten wat de prognose is. ( ziekte van d witte stof inde hersenen, progressieve ziekte) En nu ga ik net onze trouwringen ophalen die gepolijst zijn blijken de steentjes los te laten ( zijn ringen waarvoor ik 3 maanden moet werken zeg maar). Was ff de druppel. Ons huwelijk lijkt wel vervloekt
@zonnetje: gadver zeg, wat een pech en dan druk ik me nog voorzichtig uit! Maar dat van die ringen dat is toch de fout van de juwelier die ze gepolijst heeft of niet? Maar dat jullie nog steeds samen zijn ondanks alle ellende maakt jullie juist hartstikke sterk, als jullie dit aan kunnen dan kunnen jullie alles aan!
@zonnetje: sluit me aan bij Susanne, blijkbaar is jullie huwelijk tegen heel wat bestand. Neemt niet weg dat ik jullie snel betere tijden gun!
Op de echte moeilijke momenten kan ik mezelf soms troosten met de gedachte dat we geluk vooruit moeten betalen. En dat de rekening dus al behoorlijk is voldaan en nu de uitbetaling volgt. Bij ons was het zo, hopelijk bij jullie ook.
Wow mooi gezegd, die neem ik even mee! Meiden ik heb jullie een beetje verwaarloosd geloof ik, sorry. Maar vakantiestress en de kids en alle afspraken Ik kom vanavond even reageren op iedereen. x
Wat een rust hier. Kwam alleen ff vertellen dat de sneltest schoon was. Uitslag kweek duurt nog wel ff.
Idd rustig, ik had gister een drukke dag. Controle en echo in het zh en weer goed gekeurd allebei. De echoscopiste heeft heel erg dr best gedaan om te kijken wat het geslacht is maar de uk wilde het niet prijs geven helaas! Cervix was mooi lang, zelfs iets langer dan 2 weken terug. Mag nu 4 weken wachten met een nieuwe meting, gelijk met de 20 wk echo. Over 2.5 week weer controle bij gyn ( zonder echo). S middags en S avonds hadden we de verjaardag van m'n schoonvader. Was gezellig en heb niet veel gedaan maar je loopt toch wat meer heen en weer. Wat dus weer resulteert in harde buiken sinds vanmorgen vroeg. Om 4.00 naar de wc geweest en sindsdien is het weer feest. Blijft eng.. Ik zou 2 uurtjes gaan werken maar ga dat straks afbellen. Is even niet anders.
ah, Madelein, goed zo. jammer dat het zo moet, maar goed dat je voor jezelf en je beebje kiest. he jammer, nog effe wachten voordat je weet wat het wordt!! fijn dat alles toch goed gaat he, met je kindje ik mag vrijdag. ben dan 14.6. man gaat mee, hoop dat hij of zij er even goed voor gaat liggen Nederland was heeeerlijk, vooral contact met moeder en zus en vriendin. nu weer terug en meteen weer zorgen om één winkel v ons. financieel gaat echt zoooo minimaal . balen hoor. zwangerschapsgewijs gaat alles goed. ik pak mijn rust en da´s fijn. man is superlief en samen hebben we het goed. ik maak me niet echt zorgen over de baby, missch omdat het niet eerder mis is gegaan in dit trimester. ben wel soms bang dat ze/hij weer (te) klein is en daarom wil ik me niet teveel druk mk of inspannen. dat lukt aardig. zonnetje, sterkte met alles meis. ik leef mee. y30 fijn zeg goede waardes. opluchting? nuage; wanneer weer echo? hoe is t met de spanning? de rest; sorry weet even niet meer uit me hoofd. lees en leef mee!
Madelein, fijn dat de controle weer goed was! Poeh en wat een naar verhaal over het verliezen van S., echt heel verdrietig Conejita, leuk morgen weer ff spieken! Veel plezier alvast! Wat voor een winkel hebben jullie? Wat balen dat het niet goed gaat. Ik heb vandaag weer een echo gehad en ben 11 weken Volgende week nog 1x naar de gyn en dan over naar de verloskundige...
@conejita: veel plezier morgen! Spannend! Deel je wat het is of hou je het voor jezelf? @nijntje: ja het was heel heftig. Ik had het ook totaal niet aan zien komen. Maar we hebben het allebei om kunnen buigen in iets positiefs. Ik heb 18 weken mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, en ik weet hoe het is om te bevallen. Daarbij hebben we Sam nog 1.5 uur levend mee mogen maken, toen pas stopte zijn hartje met kloppen. Dit zijn momenten die ik koester en me dierbaar zijn. Ik heb dit mee mogen maken, dat is iets wat veel mensen al niet kunnen zeggen. De ervaring en het verdriet heeft ons als stel 100x sterker gemaakt, ook dat ervaren we beiden als waardevol. Maar de pijn van het verlies is soms ook overheersend. Hoort er bij denk ik. @susanne: hoe gaat het? Voel je je wat beter vamdaag?
Nuage: Hoe laat heb je de echo dinsdag? Dan kan ik 's avonds even op mijn telefoon kijken op vakantie, maar dan hoef ik niet alle pagina's door te spitten
@madelein, nuage en Nijntje: allemaal goede echo's!! Yeahhh!!! @madelein: heel mooi hoe je over jullie tijd met S praat, en super knap. @conejita: veel succes en plezier morgen. Ben benieuwd of ze het geslacht kunnen zien.
@y30: heeft wel een tijdje geduurd voor ik er zo over kon denken hoor, ben echt compleet van de wereld geweest de eerste tijd. Maar ben altijd wel van mening dat je met positieviteit verder komt . Pff wat een ruk nacht hier. Lang geleden dat het zo ongelofelijk geonweerd heeft. Ben me een aantal keer helemaal kapot geschrokken, vond m'n buik ook niet echt relaxed geloof ik. Darmen van slag en een stuiterend kindje vannacht. Arme uk.
Dan kom ik 's avonds even kijken! Mijn duimen draaien hier nog steeds! Madelein: Wat een nacht he! Lekker rustig aan doen vandaag. Ik slaap al 2 weken bijna niet... lig gewoon klaar wakker. Vannacht heb ik het 2 uur zien worden en om half 4 was ik alweer wakker, ben er om half 6 maar uit gegaan en ben de laatste spulletjes gaan inpakken. Nu maar schoonmaken en dan aftellen naar vannacht, heerlijk een weekje er tussenuit!
het is een jongen!!! ik dacht een meisje dus erg verrasst haha man helemaal emotioneel en ik superblij! vind het geweldig ! echo verder ook goed, alles prima. placenta goed, hartje goed (krijg extra controle op preemclampsie en hartje) Madelein zeker mooi hoe je over je ventje praat. ik voel ook vak trots en liefde en had Noa* nooit willen missen. ook al is ze er dan niet meer. oh jeetje arme uk, dat onweer. wij hier gisteren ook! en enorme storm! wat apart dat ie dat helemaal voelt he. arm pukkie. gelukkig is ie dicht bij se mama. en veilig Nijn, mooi nieuws meis, krijg je ook al wat meer vertrouwen? Nuage; ik duim! hang in there! mamadeluxe, bah vervelend dat je niet goed slaapt. wel fijn even ertussen uit! ik ga vanaaf ff de uitverkoop in en eerste pakje kiezen (man mag kiezen). even blauwe wolkerig doen hoor. de momentjes pakken ps we hebben twee snoepwinkels. eentje loopt heel goed en de ander met vlagen heel goed en dan weer heel slecht. augustus is in Spanje wel een maand waarin alles stil ligt dus ook weer niet zo gek. ik probeer me niet te veel druk te maken. mijn gezondheid even het belangrijkst (en die v ons ventje, wat klinkt dat leuk!)