Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Conejita: Wat leuk een jongen! Inderdaad lekker op de blauwe wolk! Veel plezier met shoppen.

Balen van jullie 2e winkeltje, maar het is inderdaad augustus en als je deze trend elk jaar ziet, zou ik me er zeker niet druk om maken. Ik hoop dat het gauw weer aantrekt.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Geweldig Conejita!!! Gefeliciteerd!!!!

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Thanx meiden ben zoooo blij :D
    Gek he ik "wilde" een meisje, dacht ik. (Raar om te zeggen)
    Maar wrsch omdat ik dat ken, zwanger zijn van een meisje.
    Vind het nu helemaal top.
    Madelein jij weet nog niets he.

Sorry voor de dames die het moeilijk vinden.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    gefeliciteerd Conejita!!

Het gevoel wat je omschrijft herken ik wel, ik zou ook heel graag willen dat dit een jongen is. Maar dat zou meer zijn om het plaatje compleet te krijgen wat je afgepakt is denk ik. Alles is natuurlijk meer dan welkom.
    Ik weet nog niks nee, komende woensdag :)

5. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Conejita wat fijn dat het zo goed gaat! En lekker op je blauwe wolk kruipen! Zwaai naar de andere dames.

6. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madelein ben ook super benieuwd wat het bij jullie wordt fijn dat alles tot zo ver goed gaat!

Nijn super nieuws voor jou! Zet je de foto in het fotoboek hier bij je profiel ben zo benieuwd wil ff spieken 😉

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jeej gefeliciteerd conejita!

Nuage, mn duimen draaien voor jou! Hoop zo dat t goed zit!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: super leuk een mannetje! Lekker op je blauwe wolk blijven!

Hier: maak me zorgen! Ik weet nog niet of ik blaasontsteking heb, maar heb wel veel last van mijn buik. Ik weet niet wat het is, met mijn zoontje heb ik dit niet zo gehad volgens mij. Kan iemand me het verschil vertellen tussen bandenpijn en harde buiken, op internet wordt ik er niet zo wijs uit. Mijn klachten zitten onder in mijn buik en soms met scheuten aan de zijkanten. Is weinig voor nodig, gister bij het opstaan uit de bank, vandaag bij toiletgang. En bij thuis komst nog een keer. Is dat normaal zo vaak op dit vroege termijn?
    Maar belangrijker wat is het??

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Conejita, wat leuk een jongen!! :D Lekker blauw gaan shoppen hihi.
    En hopelijk gaat het straks weer beter met jullie 2e winkel!

Oz, Ik zal de foto's in m'n fotoboek zetten :)

Y30, wat vervelend dat je last van je buik hebt. Ik kan je niet helpen, maar hopelijk iemand anders wel. Anders misschien gewoon morgen je verloskundige even vragen voor de zekerheid? Niet fijn als je je zorgen maakt.

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Y30 klinkt een beetje als bandenpijn/ groei baarmoeder.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb geen verloskundige dus zou dan echt naar het z'huis moeten.

Ik heb zelf ook nog weer meer gelezen en het lijkt i.d.d meer op bandenpijn. Bij harde buiken zou je je buik niet meer in kunnen drukken, en dat is hier niet.
    Verder wordt bandenpijn beschreven als stekende pijn en dat herken ik meer dan die ballon in de buik waar men het over heeft bij harde buiken.

Vind deze zwangerschap lichamelijk wel echt anders, zwaarder ook. Maar goed zolang het met baby goed gaat kan ik veel hebben:)

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @y30: in ons zh mag ik altijd naar de verloskamers bellen als er wat js, daar zitten ook verloskundigen die juist goed zijn in dit soort vragen. Heb jij dat niet in jouw zh?

Wat je omschrijft herken ik echt als bandenpijn. Scherpe felle steken, in de zijkant van je buik of bij je schaambeen. Maar bandenpijn met name lage banden kan ook als een zeurend gevoel komen rond je schaambot.
    Harde buiken voelt net alsof je je buikspieren aanspant als het ware. Je bm wordt dan keihard. Is niet meer in te drukken idd en het voelt als lichte spierkramp.

Hier vandaag weer een darmen dag. Kronkelen en krampen. Irritante dingen blijven het toch.
    Morgen ga ik beginnen met magnesium pillen op aanraden van een forum lid. Zij slikt het voor harde buiken en had super goed effect. Hopelijk doet het wat.
    Slaap lekker allemaal meiden, hopelijk minder rommelig dan afgelopen nacht!

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Madelein, neem dan wel magnesiumcitraat, die is het beste. Ik neem het ook omdat het je baarmoeder rustig houdt heb ik begrepen en dus de kans op een vroeggeboorte vermindert. En dit is de eerste zwangerschap waarbij mijn stoelgang goed blijft gaan, dus helpt bij mij ook goed voor mn darmen.

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja die heb ik, van solgar.
    Weet jij toevallig hoeveel je mag nemen? Op het potje staat 2x 2 tabletten van 200 mg, dan kom je dus op 400 mg uit. Maar op diverse sites zie ik dat de maximale veilige dosis aanbevolen wordt op 250 mg? Verwarrend... In mijn multi zit geen magnesium dus dat is wel makkelijk rekenen.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben benieuwd daarnaar mijn darmen doen bijna niks meer heb er ook veel last van. Nam altijd roosvicee laxo maar dat kan niet meer dankzij m'n zwangerschapsdiabetes

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik hoop toch niet dat het bij mij iets op de darmen doet... Die zijn al onrustig en pijnlijk genoeg van zichzelf momenteel. Ook geen obstipatie, moet eerder 2-3x per dag. Hoop wel dat het misschien de krampen in m'n darmen wat weg neemt.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nuage: heb je al eens geprobeerd om dingen als havermout te eten? Veel vezels! Ook verse pruimen, kiwi's en appels schijnen een goed effect te hebben op de stoelgang, en zitten geen toegevoegde suikers in.
    Als het echt een probleem wordt kan je bij de tuinen psylliumvezels halen, maar dan moet je de capsules nemen. Als het goed is zitten daar geen andere toevoegingen bij. In die zakjes zit vaak suiker of zoetstof.

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Havermout durf ik ook niet. Met fruit moet ik heel erg oppassen. Een halve appel maximaal. Het is echt moeilijk om te eten momenteel, behoorlijke uitdaging! Gelukkig gaat bruin brood en rijst nog wel. Zal eens kijken voor die zaadjes!

19. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik neem 200 mg, durf ook niet te veel te nemen.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @nuage: waarom durf je dat niet? Vanwege koolhydraten? Die heb je ook wel nodig he... En er hoeft geen suiker in, beetje geroosterde amandel erdoor en het is al heerlijk zoet.
    Irritant dat je zelfs fruit al moeilijk kan eten, pff... Dan blijven de zaadjes over ja! Psyllium Vezels 500 mg | De Tuinen

@nijntje: ja het is vaag he? E staat namelijk bij het vitamine centrum ( of hoe die toko mag heten) wel dat zwangere vrouwen een behoefte hebben van iets van 480 mg. Ik dacht om die reden de ene dag 200 en de andere dag 400 te nemen. Of zou dat al te veel zijn?

Deel Deze Pagina