@Zonnetje: in ieder geval een hele dikke knuffel! Als jij er behoefte aan hebt om met iemand te praten, dan zou ik het zeker doen. Zo gek is dat ook niet toch? Ik heb een aantal jaren geleden in een andere situatie ook een aantal keer met een psycholoog gesproken en heb dat als heel prettig ervaren. Ik merk dat het nu genoeg helpt om er met vriendinnen over te praten en ook dit forum helpt me omdat hier mensen zijn die precies begrijpen wat ik doormaak. @Eef en Marjol: hoe gaat het met jullie?
Wij hebben trouwens wel besloten een afspraak te gaan maken in Gent. Voorlopig als stok achter de deur/2nd opinion. Voor ons is de wachttijd dus lang maar lang genoeg om alle onderzoeken in Nederland af te ronden. Mocht er uit deze onderzoeken niks komen of naar onze mening niet volledig hoeven we dan niet te lang meer te wachten op Gent. Afbellen kan altijd nog. Wie heeft t mail adres voor mij?
Hallo dames ik kom ook weer buurten. Conjenita leuk zeg een knul! Madelein jij weet het straks ook, leuk! Lichamelijke ongemakken zijn vervelend maar goed dat jullie naar je lijf luisteren. Af en toe een stapje terug en alles laten bezinken. Y30, heb je de uitslag al? De onzekerheid is ook niet leuk. Ik had bij Aiden ook veel last van bandenpijn, weet nog wel dat ik vaak liet testen op blaasontsteking. Liever het zekere voor het onzekere. Nuage, hoe voel je je? Zenuwachtig voor morgen? Ik ben hard voor jullie aan het duimen. Zonnetje, lijkt mij ook confronterend zo een zwangere huisarts. Goed dat je het gesprek hebt gehad. Een psycholoog is bij mij ook al geooperd door de vk. Is ook niet zo gek met wat je meemaakt. Ik had er nog geen behoefte aan maar dat is een persoonlijke kwestie. Goed dat jullie Gent als slag om de arm houden. Nog dames op het wachtbankje? Hier gaat het wel ok het voelt steeds alsof ik in de wachtstand sta, weet niet zo goed waarom. Misschien omdat ik op de uitslag van het chromosoomonderzoek wacht.. Vorige week had ik ongesteld moeten worden en dat was dacht ik ook begonnen op zaterdag. De hele dag licht gevloeid. Daarna niks meer en ik heb mega gevoelige borsten. En deze maand hebben we niet heel gezellig gedaan. Test gedaan voor de zekerheid en ja hoor positief. Ben er niet gerust op met dat bloedverlies vorige week en vanmorgen ook roze verlies.
@cullen: wat een knaller!! Gefeliciteerd! Ik heb bij deze zw en de zw van Sam ook bloedverlies gehad rondom nod, dacht ook gewoon ongesteld te worden maar zette ook niet door. Dus het hoeft niks slechts te betekenen, kan ook innesteling zijn! Maar snap goed dat je het heel spannend vind. Wanneer gaat het bij jou steeds mis?
Dat is een mooie test! Ik had iets voor NOD ook bloedverlies een dagje een beetje bruinverlies en daarna nog een keer. Geloof totaal 3 dagen. Hoeft geen slecht teken te zijn zeker niet met zon knaller! Ja ik ben heel erg bang voor morgen
Iemand hier enig idee wie ik het beste kan benaderen voor die darmen van mij? De gyn, ha of vk ( waar ik eigenlijk niet meer bij loop). Ik word er echt gek van. De hele dag door die buikpijn en krampen. Zitten gewoon zere plekken in m'n darmen die er nu al een paar dagen zitten .
Zonnetje, goed idee om een afspraak te maken in Gent en idd afzeggen kan altijd nog. Zelf ben ik nooit hiervoor bij een psycholoog geweest, maar het is wel vaker in m'n hoofd opgekomen. Ik zou het gewoon proberen en als het niets is weet je dat ook weer. Cullen, wat een mooie test! Wat spannend zeg. Madelein, ik denk dat ik de huisarts zou bellen. Hopelijk kan de huisarts of gyn je helpen, dat is niet fijn als je steeds zo'n last hebt
Ja als het morgen nog zo erg is doe ik dat idd maar. Denk niet dat ze er veel mee kunnen maar misschien hebben ze goede tips.
Heb inmiddels reactie van Gent. Er is pas plaats in maart 2016 bij dr de Sutter. Is een andere arts in Gent een alternatief? Had rekening gehouden met januari maar maart is helemaal ver weg..
In dat geval zou ik vragen om een intake bij een andere arts in januari en dan het tweede gesprek in maart bij de Sutter.
Is het trouwens standaard dat ze zaadonderzoek doen? Na 3 zwangerschappen in 11 maanden lijkt me niet dat er iets mis is met het zaad van mijn man...
Volgens mij is het standaard zonnetje, er kan volgens mij wel iets mis zijn in het zaad waardoor het vruchtje niet makkelijk deelt. Maar weet niet hoe dit precies zit. Volgens mij heeft het te maken met het percentage afwijkende vorm van de zaadcellen.
@zonnetje: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de huisarts en dat ze zo mee leefde. M.b.t. De psycholoog...ik ben zelf hulpverlener en merk dat het daardoor voor mij voelt als een kleine stap. Ben gedurende mijn leven al een paar keer geweest, gewoon om iemand mee te laten kijken/ denken over bepaalde privé kwesties. Ene persoon klikte beter dan andere, klikt het niet vooral verder kijken! Tegenwoordig hebben alle huisartsen een POH GGZ deze meneer of mevrouw kan een aantal gesprekken met jou en ev.t. je man, hebben zonder dat hier kosten aan verbonden zitten. Maar goed, eerst maar beslissen of het uberhaupt wat voor je @nuage: heel veel succes morgen!! Zal aan je denken. Op een of andere manier heb ik er geen slecht gevoel over, maar daar heb je natuurlijk geen piep aan. @conejita: lekker de boel een beetje de boel laten in huis, doe je goed! Aan jezelf toekomen is nu veel belangrijker zodat je er straks met een goed gevoel voor je kleine mannetje kunt zijn. @Cullen: hele duidelijke test, spannend! Hopelijk is bloedverlies niets naars. Hier: kweek was goed. De druk op mijn blaas blijft, kwam vandaag rond 16 uur weer opzetten. Zal dan toch wat anders zijn, al blijft het gek, kleine tot middelmaat plasjes zeker ieder half uur en tussendoor ook aandrang gevoel...