Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoi Anne,

Je kunt zeker een afspraak maken in het UZ Gent bij prof de Sutter. Wel even checken bij je verzekering of zij dit vergoeden.

Stuur me maar een pm dan geef ik je de gegevens die je nodig hebt om een afspraak te maken. De wachttijd is vrij lang dus hoe eerder hoe beter.

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Potverdorie !....15 miskramen achter de kiezen...dat is niet niks. Ik kan je helaas niet helpen met Belgie en Düsseldorf.

Gek genoeg geeft jouw verhaal wel hoop. Het kan dus wel gewoon goed gaan na meerdere miskramen, dat heb je inmiddels al 2x bewezen. En ik hoop dat je het snel nog een keer laat zien dat het kan !

Sterkte met het verwerken van de laatste....(en alle vorige ook overigens).

3. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Overigens weer wat rondgestruind op internet sinds gisteren. En ik heb een paar sites gevonden die het er over hadden dat de biopsie van het baarmoederslijmvlies standaard gedaan zou moeten worden bij herhaalde miskramen omdat ontstekingen een oorzaak zouden kunnen zijn. Of het waar is weet ik niet, maar voor degenen die binnenkort een afspraak hebben, misschien kunnen jullie het aankaarten. Als ze dan toch een hysteroscopie doen, kunnen ze meteen de biopsie doen....misschien ?

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    #304 madelein, 2 apr 2015
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
    @eef: er zit toch ook een lab in Athene die dergelijke onderzoeken doet? Serum heet het geloof ik.
    @anne: jemig, heftig. Lijkt me wel geruststellend dat je in de jaren wel 2 gezonde kindjes hebt mogen krijgen. Maar bezoekje Gent kan idd nuttig zijn voor je denk ik! Sterkte meis!

Hier gistermiddag p opnieuw een mail gestuurd. Krijg ik begin van de avond een mail dat hij later op de avond erop terug komt met een uitgebreide uitleg, en weer geen mailtje gisteravond. Moet ik hem daar nu weer aan herinneren?

En vandaag ongesteld geworden. Lekker snel weer! Straks zh maar even bellen of ik nog voor de Pasen moet komen voor de uitgangsecho. We hebben besloten er toch maar weer voor te gaan. Hierna kunnen we toch niet door voor IUI 5 ivm vakantie dus nog even schouders eronder...

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anne, heel veel sterkte 15 miskramen is niet niets maar wel fijn dat je toch twee kindjes hebt mogen krijgen. Hopelijk lukt het nog een derde keer misschien met wat onderzoeken.

Madelein, ik ben naar Serum in Athene geweest en naar dr. Econonou (immunloog). Ik weet niet wat je wilt weten maar stuur me anders een PM.

Hier, was ik begonnen aan mijn eerste IUI in een nieuw ziekenhuis. Vandaag was de eerste echo gepland. Door omstandigheden heb ik alles af moeten zeggen. Heel raar gevoel geeft dat. Eerst wilde ik komende cyclus beginnen maar de dokter wilde direct van start. Dus toen direct knop om en baby switch aan en nu toch pas weer volgende maand.
    Nou ja ik heb best nog wat afspraken dus op zich komt het goed uit maar raar is het wel.

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Anne: Ik zie dat je vroege miskramen hebt. Zijn deze allemaal voor het zien van een kloppend hartje? Als dit zo is zou ik inderdaad denken dat Utrogestan (Progesteron) wel eens zou kunnen helpen. Dit bevordert de innesteling. Echt irritant dat als je IVF nodig hebt je dit standaard krijgt, maar als je heel veel miskramen krijgt, ze niets doen behalve 'Tender, love, care' :x.

@hier: De eerste 100 Euro vergoed gekregen van de zorgverzekeraar voor Gent :) Meteen eigen risico betalen, maar goed die gaat toch wel volledig op aan alle medicijnkosten. Nu in afwachting van telefoontje van de gyn...gezien de rest die er nog zit ;)

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madelein ik had hetzelfde met Dr. P. Kreeg nooit snel antwoord, dan waren bloedwaarde onduidelijk moest ik hem bellen (zelfs in het weekend heb ik dat eens gedaan) werd er gek van. Ik ben daarom gestopt ermee. Vond het veel te duur. Snap wel dat hij het druk heeft maar als we patient zijn verwacht ik wel een antwoord. Het rare is dan weer toen ik niet meer de bloedtesten deed maar bijv voorschrift prednison nodig had reageerde hij wel heel snel soms. Het is dus echt geen kwaadwil de man is erg druk maar ik kon er niet mee omgaan met die slechte communicatie.

8. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Hoi, bedankt
    ja inderdaad voor het hartje gaat kloppen
    dus echt tussen de 4 en 6 weken

inderdaad, ik vermoed zelf dat de Utrogestan het middeltje wel eens kan zijn dat zal kunnen helpen

ik heb van een lid hier de gegevens gehad
    vanochtend mijn verzekering gebeld en ik moet tijdens de intake om een kostenbegroting en behandelplan vragen dan laten ze binnen 10 werkdagen weten of alles vergoed word. Het meeste in ieder geval wel

mijn huisarts heeft me net de doorverwijzing gegeven dus ik ga vandaag maar even mailen

ondertussen heb ik nog steeds geen bloeding gehad, heel frustrerend omdat je ook niet veder kan

als ik volgende week vrij nog niet bloed weken ze het op
    balen weer

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @tammy: ik hoef zelf niks te weten hoor, dank je :). Was meer een opmerking nav Eef dr opmerking over biopten bij een hysteroscopie.
    @oz: precies wat ik er van vind. Ik heb daar ook moeite mee. Ik heb inmiddels wel gedeeltelijk antwoord gehad trouwens dus dat is wel fijn. De vragen van de prednison heb ik maar weer opnieuw gesteld.

Ik mag morgen komen voor de uitgangsecho dus hopelijk mag ik zaterdag weer starten met prikken.
    Bijzonder toch meiden, waar we iedere keer die energie vandaan halen om toch weer door te gaan na de zoveelste teleurstelling?

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    In de folder van Gent gelezen: "Je mag gerust wel eens de moed verliezen, maar nooit de hoop"

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Mooi!!

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: wat voor antibiotica slik je op het moment? Ik heb twee maanden terug nog 10 dagen antibiotica geslikt ivm een oorontsteking, dus - mocht er ook een ontsteking aan mijn baarmoeder geweest zijn - wie weet is dat dan ook meteen verholpen :) Maar het verbaast me wel hoe de onderzoeken/behandelingen per arts/ziekenhuis/land verschillen. Je zou bijna denken dat ze gewoon geen idee hebben van wat ze aan het doen zijn.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Net gebeld en mijn hcg is eindelijk 0! Pfoe zeg wat een opluchting! Nu nog 2 keer prikken en als het dan 0 blijft dan ben ik KLAARRR!!

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Nuage: dat zal vast en zeker een flinke opluchting zijn.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nogal ja :)

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ooooo nuage wat een goed nieuws!!!! Super! Eindelijk klaar!!

17. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik geloof dat jullie een hechte groep zijn, dus weet niet of mijn berichtje hier de bedoeling is :)

Zo niet, dan hoor ik het wel!

Mijn 3e miskraam is zojuist een feit en dat in 6 maanden tijd.
    Alle 3 vroege miskramen en geen idee hoe dit komt.

Ik ga morgen de huisarts bellen en zal dan een verwijzing krijgen, kunnen jullie mij een beetje vertellen wat de vervolgstappen hier van zijn?

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Iedereen is hier welkom!! Ik zit op m'n telefoon maar er vast iemand anders die het je kan uitleggen en anders doe ik het morgen op m'n werk ;)

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Voelt inderdaad drammerig dat herken ik wel. Als ik weer moest mailen of hij de uitslagen al had dacht ik ook altijd " hij zal wel denken, heb je haar weer" maar gewoon doen, op die manier krijg je wel de info die je nodig hebt, en bovendien vindt hij het alleen maar prettig zo'n herinnerings mailtje, omdat hij erg druk en zoals eerder gezegd chaotisch is.

Maar goed dit is hoe ik het ervaren heb. Kan me ook wel voorstellen dat je je er erg aan kan storen.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ahh...ik had dit nog niet gelezen, maar dat is wel slordig van hem.
    Ik zou morgen middag gewoon weer mailen.

Deel Deze Pagina