Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ja speciaal voor jullie. Helaas duurt het maar tot vanavond, sorry!

Dat klinkt zeker positief, wanneer heb je nu weer een echo? Ik snap dat je van het prikken gek wordt. Is er nog een kans dat je daar vanaf komt in de loop van de zwangerschap?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dinsdag weer echo :)
    De bloedverdunners blijven sowieso en of de suiker nog weggaat als ik stop met prednison... Ik reken er maar niet op.

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Dat is al bijna, ik mag dinsdag voor de nekplooi en krijg dan gelijk de uitslag van de combitest.
    Ik zal vanavond weer een kaarsje voor jullie branden. X

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Spannend! Hou me op de hoogte :)

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Doe ik, andersom ook hoor. :)

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Spannende dagen voor jullie! Al dat geprik moet er niet aan denken maar je hebt t er voor over. Wat je er soms voor over moet hebben :(

Wij zijn vandaag ern dagje naar zee geweest met onze beste vriend op 4 poten. Ff lekker zonnetje pakken en uitwaaien. Woensdag mri begin m langzaam een beetje te knijpen. Niet voor de mri zelf, wel voor de uitslag en t gevolg hiervan..

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe...welkom terug !! ;)

Zonnetje....helemaal normaal dat je 'm knijpt !! Wat gaan ze precies bekijken met de MRI?

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hier trouwens nog niet ongesteld. Ik weet ook niet precies wanneer ik het zou moeten worden al verwacht(te) ik het wel tussen dit weekend en dinsdag, uiterlijk woensdag. Heb wel al een paar dagen een enorme buik zodra ik maar iets eet, dus begin ik me weer vanalles in het hoofd te halen. Zal wel aan de predni liggen, of de progest.
    Ik moet zeggen, ik ben ook 3kg zwaarder dan ooit (buiten de zwangerschap van mijn zoontje om). Of het komt door de vakantie (heerlijk genoten ;) of door de predni....dan zou het wel naar spul zijn zeg. Ook al kan het in mijn geval geen kwaad want ik ben aan de dunne kant....Ik word gewoon tegen de ochtend wakker van de honger...

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nuage, ik reageer even hier....wat lastig dat je tegenstrijdig advies krijgt. Ik weet er verder ook heel weinig van af. Dan misschien inderdaad je gevoel maar volgen. Kan een vruchtwaterpunctie nog iets zeggen?

Madelein, mocht je het lezen....mooi buikje !! ;)

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @eef: dank je ;). Spannend, ik duim heel hard voor je!! Al het duimen heeft bij nuage ook geholpen dus misschien brengt het jou ook geluk!
    @zonnetje: veel succes woensdag meis. Denk aan je!
    Goed dat je even lekker erop uit bent geweest vandaag. Is de vriend met 4 poten een hond? :) zo ja wat voor?
    @mamadeluxe: spannend, succes dinsdag! Lekker weer even gluren naar de beeb, altijd leuk!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef aankomen kan zeker door de pred komen, ook extra honger. Het is heftig spul, ik heb mijn huidige diabetes eraan te danken. Ben blij als ik er vanaf ben.

Vruchtwaterpunctie geeft 100% zekerheid echter ook risico op miskraam en dat ben ik niet bereid te nemen zonder duidelijk vermoeden dat er iets niet goed is.

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dat snap ik....ik zou dat risico ook niet nemen!!

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Net bericht gehadvan mijn zorgverzekering. Er is een contract met t uz Gent dus alle planbare zorg wordt vergoed.
    ivf/icsi wordt niet vergoed. Dat is gelukkig nvt.
    Hoe zit t bij jullie met je eigen risico?

Wel nog even gevraagd of de operatie ( wanneer ze in Nederland t septum niet weg willen halen ) in Leuven dan vergoed wordt.

14. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws zonnetje!

15. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen, maar het kwam er gewoon even niet van.

Heb ik nog bijzonderheden gemist?

Hier weer gestart met IVF, wel in eigen cyclus en het is maar de vraag of er wel een cyclus is/komt. Heb zondag, cd 13, de eerste echo gehad en er was nog niks boven de 9 mm. Ben dus erg bang dat er weer niks gebeurt. Dan gaan ze de menstruatie weer opwekken en het nog een keer proberen. Gebeurt er dan nog steeds niks dan krijg ik iets om een eitje te laten groeien en springen. Hopelijk is dat niet nodig! Woensdag moet ik weer. Duimen jullie mee?

16. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Pffff....lange weg zeg. Waarom willen ze het eerst 2x proberen op eigen cyclus?
    Misschien ben je nog erg jong en vinden ze dat je de tijd hebt?

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: ze willen niet te snel naar medicatie grijpen en bij Eva heb ik ook geen medicatie gebruikt. We zullen het zien, hopelijk heb ik toch weer een beetje een normale cyclus.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mamadeluxe: veel succes en hopelijk plezier morgen! Duim mee voor mooie scores op de nekplooi meting en combineert.

@zonnetje: jij veel succes voor woensdag! Wel fijn dat je al weet dat alles vergoed wordt.

@susanne: hopelijk heb me een redelijke cyclus en kan het ook zonder extra medicatie.

Hier: morgen 20 weken echo. Ze hebben de vorige 2 keer eigenlijk alles al zo'n beetje bekeken dus ik maak me geen zorgen.

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Y30: veel plezier morgen! Een redelijke cyclus zit er eigenlijk al niet meer in, zit nu al op cd 14 en was gisteren nog niks noemenswaardigs te zien. :(

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Van de kenners, is er iemand die weet of je cyclus in de war kan raken door de prednison (vanaf na ovulatie)?

Deel Deze Pagina