We hebben met m'n man bedacht dat ik vrijdag een test doe als ik dan nog niet ongesteld ben. Ook omdat ik met de fraxi moet beginnen mocht ik zwanger zijn. Daar zie ik ook tegenop,vooral omdat ik er in mijn geval niet in geloof.Alles was goed met de stolling.Maar ik snap de gyn wel dat ze nu alles op alles wil zetten. Hoe gaat het nu verder voor jou? Wat zijn de volgende stappen? Wanneer weer echo, testen, etc??
Ik bedoelde nuage, maar van jou wil ik het ook graag weten hoor!! Ik neem aan dat je geregeld echo's krijgt voor de grootte van je eicelletjes? Kun je dat redelijk combineren met je werktijden?
Hihi, oeps. Ik krijg overdaad regelmatig echo's, maar helaas wordt dit weer een lange cyclus, als er al een eisprong komt... Ik heb het gisteren en vandaag verteld aan de ouders van mijn 2 gastkinderen en ze reageerden allebei heel lief en positief. Ze vinden het geen enkel probleem als ze een vervanger moeten regelen of zelf thuis moeten blijven als ik naar het ziekenhuis moet en ze hopen dat het heel snel raak gaat zijn voor ons. Ben erg opgelucht, zat er zo tegenaan te hikken om het te vertellen.
Haha fraxi is het enige waar ik echt in geloof hier het went gelukkig echt heel snel. Ik vind het echt geen punt meer die dingen. Wij gaan nu naar het zkh voor de termijnecho!
Goedemorgen meiden, Hier was de uitslag van de nekplooi kleiner dan 5000 en dus nihil, alles nagekeken en zag er perfect uit en voor 85% zeker kon hij zeggen dat het een meisje werd (NUB) dus ben benieuwd wat dr. Papa dinsdag zegt . Nuage: Volgens mij zijn jullie nu aan de beurt, mijn duimen draaien hier overuren!
Fijn Nuage! Durf je al te genieten? Wanneer heb je nou zekerheid over of het wel of niet goed is met jullie kindje?
Jaaa wat fijn Nuage, ik ben echt heel blij voor jullie. Hoever ben je nu en wanneer hebben jullie weer een echo?
Wat geweldig Nuage! Het gaat nu vast goed! @Eef: ik denk dat ik mijn geduld ook nuet zou kunnen bewaren. Wanneer was je eisprong? Hier verder weinig nieuws. Menstruatie op het moment. Volgende ronde weer een kans
Wat een geweldig nieuws Nuage ! Ik ben ook benieuwd over wanneer je nu uitsluitsel zult/kunt krijgen en hoeveel weken je nu precies bent. Ga je nog aan Gent vragen wat zij er nu van denken. Volgens hun was het toch haast onmogelijk? Denken zij dan nu ook dat het er wel heel goed uitziet ? Mamadeluxe, jij ook van harte meid. Wat een goed nieuws allemaal ! SusanneLilian, fijn dat de ouders zo goed reageerden. Het zal voor hun ook wat meer regelen zijn dan, maar ja, ze kennen uiteraard ook je geschiedenis dus kunnen ze toch ook alleen maar begripvol zijn ! Nog een vraagje voor de predni meiden, als er hier nog een paar rondlopen na de "grote verhuizing" . Ik heb nu 10mg vanaf ovu. Met de hoop dat ik nu zwanger zou zijn begin ik alweer verder te dromen....en te stressen. Zouden jullie vragen om 15 vanaf een positieve test (of misschien gewoon doen zonder vragen)? Ik ben zo bang dat 10 niet genoeg is. Niet dat er reden is dat 15 dan wel genoeg zou zijn, maar ja..... Minty, jammer van de ongi. Maar inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!! Ik denk dat mijn eisprong nu 14-15 dagen geleden was, op cyclusdag 14. Ik heb alleen zulke onregelmatige cyclussen gehad de laatste 3x. Met een "late" ovulatie pas rond dag 16-18, maar een cyclus niet langer dan 28 dagen. Dus omdat de ovu nu rond dag 14 was, lijkt het me sterk dat ik nu wel een cyclus langer heb dan 28 dagen. Maar ja...ik weet dus niks zeker.
Ik had vandaag de termijnecho uitgerekende datum staat nu vast en we kregen informatie mee. Het is nu wel heel echt opeens. We zitten echt op een roze wolk! Heb bloed afgenomen voor de combinatietest. Over 2 weken echo en direct de uitslag. Dat zal al voor een belangrijk deel zekerheid geven. Of ik 100% zekerheid kan krijgen weet ik niet. Met Gent ben ik nu eigenlijk "klaar" in de zin dat ik daar niet onder controle loop en ook geen recepten meer nodig heb. Utro ben ik al bijna mee afgebouwd en prednison begin ik morgen mee.