Eef ben er redelijk rustig onder. Druk en erg leuk weekend gehad dus lekker ontspanning gehad. Gek genoeg ben ik er nu niet echt mee bezig.. Vandaag lekker aanrommelen in huis, veel extra klusjes die ik wil doen dus denk dat de dag zo voorbij is. Is je spotting helder of bruin?
Gelig, bruin...nog niet rood. Hoop dat het snel voorbij is. Dat doorsukkelen elke keer vind ik het zwaarst. Het was de eerste cyclus met prednison en ik was pas 10 dagen voor nod begonnen. Het zou dus nog te snel geweest kunnen zijn voordat de behandeling effect kon hebben (denk/hoop ik). Ik probeer het nog een keer en dan kan ik de medicijnen optie ook van het lijstje halen. Fijn dat je op het moment lekker bezig bent. Ik heb ook van dat soort weken, heerlijk is dat. En uiteindelijk gaat de tijd dan ook sneller!
Dat was rood! Het was helemaal in het begin en het was toen zoveel dat ik zeker was dat ik ongesteld was geworden. Heb toen ook een biertje genomen Volgende dag was het weer weg. Toen testte ik positief. En 2 dagen later had ik weer wat spotting. Dat was toen bruin. Verder had ik bijna helemaal geen symptomen. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten, helemaal niks. Ik denk dat hcg prikken wel slim is ja! Bruin vind ik eigenlijk vrij positief. Dat is oud bloed en kan dus nog zijn van de innesteling.
Wat Nuage zegt Eef: het kan ook van de innesteling zijn. Nu je ook bloedverdunners gebruikt bloed je volgens mij ook iets makkelijker. Ik zou voor de zekerheid ook even je hcg laten testen. Dan heb je zekerheid en kun je het - bij slecht nieuws - loslaten. Ik gebruik verder geen medicatie. Ik heb wel utro gekregen, dus waarschijnlijk ga ik dat proberen deze ronde en ik heb ook kinderaspirine liggen, maar dat durf ik niet zo goed te nemen in combinatie met omega3.
@eef: succes morgen. En wie weet geeft de 1e uitslag al duidelijkheid, al hoop ik dat natuurlijk niet voor je. (Dat de HCG waarde zo laag is dat het niet goed kan zijn). Hier: getracht de echo van 17 sept iets naar voren te halen, maar dan zou mijn eigen gyn er niet zijn, en daar zat ik ook niet op te wachten. Dus nu toch maar de 17e afwachten, duurt nog zo lang. Wou dat ze die placenta al eerder konden checken...
Hier helaas geen goed nieuws gehad met de echo: er was nog niks aan het groeien, dus gaan we de cyclus afbreken en met de nieuwe cyclus gelukkig wel meteen stimuleren om de eitjes dit keer wel te laten groeien. Dus niet weer aanmodderen. Begin vandaag met de eerste pil provera, die moet ik 10 dagen slikken en dan word ik als het goed is een dag of 3 na het stoppen ongesteld. Daarna beginnen met progynova en als het goed is gaat er dan wel wat groeien en komt er in ieder geval een eisprong en een terugplaatsing. Afwachten maar weer, maar er gaat in ieder geval weer wat gebeuren!
Meliiszaa, heel veel sterkte! Zonnetje, spannend morgen de uitslag. Succes! Eef, ook succes morgen met prikken. Hopelijk zie je geen rood en komt het bruin 'gewoon' door de bloedverdunners. Susanne, wat ontzettend balen dat er niets gegroeid is. Fijn dat je nu wel meteen stimulatie krijgt en hopelijk dan veel mooie eitjes. Hoe kan je eigenlijk IVF in een natuurlijke cyclus doen? Krijg je dan een punctie voor 1 eitje?! (normaal groeit er toch maar 1 eitje zonder stimulatie)
Mag ik me hierbij aansluiten? Duim enorm voor jou Eef. Pff wat spannend. Zonnetje sterkte! Ik leef mee! En Minty, hopelijk gaat deze ronde 'm worden met de Utro Van kinderaspirine en omega 3 heb ik geen verstand.
Lastig meis. Reageerde al in het andere topic. Echt balen dat je zo lang moet wachten. Missch een privé arts of zo die dat wel kan doen? (Ik begin al echt de Spaanse mentaliteit te krijgen; als je maar betaalt kan hier alles). Ik bedoel, is het iets wat echt niet kán of wat niet gebruikelijk is....?
@Nijntje: door het stimuleren is het dus geen natuurlijke cyclus meer en gelukkig hoef ik geen punctie omdat we nog cryo's hebben. Hopelijk over 4 a 5 weken weer een tp!
Susanne, o ja! Wat dom van mij! Natuurlijk, je hebt nog cryo's. Geen idee hoe ik bij een punctie kwam. Ik ga duimen voor een tp over 4 weken! En natuurlijk een positieve test daarna
@Nijntje: dat geeft toch helemaal niks, je kan niet alles onthouden. Dankje, daar duimen wij zelf natuurlijk ook voor! Maar moet er toch rekening mee houden dat het weer niet makkelijk gaat worden...
Zonnetje, hoe waren de resultaten ? Minty, hoezo kun je geen omega3 met asperine combineren? Nuage, ik had liever rood gehad. Tot nu toe altijd bruin gehad bij de miskramen. Rood was tenminste anders geweest dus hoopgevender. Maar die progesteron, dat doe ik niet meer hoor. Dat zei ik vorige keer ook al (en toch weer gedaan), maar dat rekt de boel zo onnodig lang als het fout gaat. Bah ! Y30, dat is inderdaad lang! Wanneer zou het op zijn vroegst kunnen zodat ze ook echt goed kunnen checken ? Heb je al wat gevonden over de 24 weken? En zou je de 17e dan precies op 24 weken zijn? Susannelillian: inderdaad geen goed nieuws, maar ook weer wel dat ze meteen gaan stimuleren. Dat scheelt je weer een hele cyclus met het vorige nieuws ! Ik ken het parcours verder niet eigenlijk. Wat is een cryo ?
Van de kenners hier (nuage ), mijn fraxiprik van gisteren is gaan bloeden. Ik loop niet leeg ofzo maar het bloedt nog steeds. Is dat erg? Het voelde al een beetje vreemd bij de injectie. Ik hoop niet dat ik nu onderhuids iets heel naars heb!!
Dat het soms bloedt ken ik, dan heb je toch een bloedvaatje geraakt. Maar bij mij bleef het nooit lang bloeden. Ik heb wel onderhuidse bloedingen gehad van 4/5 cm doorsnee ervan. Trok pas na weken weg.
Thanx nuage! Als nu straks deze miskraam ook bevestigd is dan kan ik er toch vanuit gaan dat fraxi bij mij niet helpt? M'n gyn heeft al gemaild dat ik de prednison bij de volgende poging mag ophogen tot 20. Maar de fraxi kan ik volgens mij mee stoppen. Ophogen kan niet en ik was er netjes op tijd mee begonnen...
@Y30: dankje! @Eef: dat is inderdaad heel fijn! Een cryo is een ingevroren embryo. Heb er nog 8 van de ronde waaruit Eva is voortgekomen. Hoop voor je dat het toch geen miskraam is! Waarom ben je er trouwens zo van overtuigd dat het weer een miskraam is? Wanneer krijg je duidelijkheid?
Eef is het een stukje zelfbescherming misschien? Susanlillianfin dat je iig voorlopig geen punctie hoeft. Hoop dat een van deze cryo's een mooi wondertje voor jullie betekend!