Hier toevallig iemand bekend (ervaring) met DHEA ? Het zou eicel kwaliteit moeten verbeteren...maar wordt volgens mij niet zomaar voorgeschreven (ofwel nooit)
@2016: dat iedereen hier in dat jaar zijn grootste wens in vervulling mag zien gaan. (Behalve voor de dames die in 2015 zijn uitgerekend natuurlijk)
@Eef: wat ik zo vind via Google kun je gewoon online bestellen. Maar ik zou het wel even goed uitzoeken, want het is toch een hormoon-achtig product.
Nu toch rozeverlies. Ik ga dus toch ongesteld worden. Maar ik ben wel blij dat ik vanmorgen toch getest heb, want het betekent wel dat ik het me niet heb ingebeeld dat er een bevruchting was.
Zolang het niet rood en veel is, dan duim ik toch nog even door! Je zou lang niet de eerste zijn met bloedverlies tijdens de zwangerschap...
Minty je hebt hier te maken met een stelletje stugge positievelingen die toch nog doorhopen . Was je nou aan de Utro of niet?
Haha! Jullie maken me in ieder geval aan het lachen. Ik gebruik utro, maar een lichte dosis, omdat mijn voorraad beperkt is (zoals je weet ).
Hè verdorie Minty....ja...het is zoveel leuker om te hopen. Maar je zult je eigen lichaam beter kennen dan wij. Ik weet meestal ook wel hoe het zit bij mezelf...ookal zie ik het vaak liever anders. Ik hoop dat het toch niet al teveel een domper is. Gek genoeg, ook al weet je het nog zo goed, zo'n streep (of juist niet) op de test, het bloedverlies...geeft toch altijd een klap vind ik. (stiekem blijf ik ook nog even verder duimen hoor.... )
@minty: zoals de rest ook al zegt, jij kent je lijf het beste, maar ook ik duim voor de zekerheid nog even voor je door.
Tja ik had zelfs bloedverlies deze keer haha was zelfs gestopt met alles en een biertje genomen want ik wist het zeker! Dus ik blijf doorhopen liever te positief dan te negatief.
@Minty: ik duim ook voor je mee! Hopelijk val je dit keer in het groepje die mazzel heeft @hier: ik heb het vermoeden dat ik dinsdagavond het vruchtje al ben verloren. Ik voelde toen namelijk een 'klont' eruit komen, maar toen ik daarna in de pot keek zag ik alleen een hoop bloed en geen stolsels of iets wat op een vruchtzakje leek. Misschien dat het meteen in het water is gevallen en in de buis gegaan.... Want sindsdien is het bloeden veel minder geworden, nu zelfs bijna over en wat bruinig. En gister verloor ik alleen nog maar veel zoetruikend slijm... Ik zou wel erg opgelucht zijn als mijn lichaam het idd zo snel zelf heeft opgelost.
@Daisykesie: ik duim mee dat je lichaam het inderdaad zelf opgelost heeft, zou mooi zijn! Wanneer heb je een controle?
Ik ging zelf altijd boven een zeef naar de wc als ik midden in een mk zat (die zeef werd uiteraard nergens anders meer voor gebruikt) dan kun je het goed beoordelen. Hoop dat het voor jou niet meer nodig is en je lijf het al heeft opgelost.
Het klinkt alsof je het zelf hebt opgelost Daisy. Waar laten jullie eigenlijk hcg prikken? Ik heb vandaag weer licht positief getest, maar ik voel me echt niet zwanger. Ook geen bloedverlies meer gehad. Ik vind het ontzettend irritant en ben bang dat ik weet zo'n stomme lege vruchtzak heb.
Bij mij is het altijd goed nieuws geweest wanneer het bloeden stopte... Met alleen nog wat bruinverlies. Maar een controle echo is altijd een goed idee!! Hoe gaat het verder met de moraal? Minty, ik snap je frustratie helemaal! Ook al heb je geen slechte signalen, het gevoel is ook heel belangrijk. Maar ook die kan je in de maling nemen. Bij een lege vruchtzak heb je toch niet perse andere symptomen dan bij een goede zwangerschap? Alleen 2x bloedprikken zal je meer zekerheid kunnen geven. Maar ik heb daar nu ook moeite mee. Al het medische dat er bij komt kijken ben ik super beu dus ik snap je wel....