Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Minty: was hij wel donkerder dan de vorige test? Klinkt toch goed dat het bloeden gestopt is, ik duim door voor je! Wanneer weet je meer?

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    De vorige keer had ik een beetje hetzelfde. Zo'n half zwanger gevoel. Wel wat steken, geen opgeblazen buik. ik vertrouw het gewoon niet, zeker omdat ik vorige week wel een beetje misselijk was en deze week niet. De vorige keer heb ik zo lang robdgelopen met die lege vruchtzak, in de hoop dat hij vanzelf zou komen. Nu neem ik het liefst meteen na het weekend al van die pillen als het toch niets is.

Ik weet alleen niet zo goed bij wie ik moet zijn. Ik zat bij een gyn, maar die heeft me doorverwezen baar get AMC, waar ik oas eind oktober terecht kan. Kan ik gewoon mijn huidige gyn bellen? Of de huisarts. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt Eef! Dat medische gedoe ... zucht. Ben er even helemaal klaar mee en lig nu op bed met een glas wijn :(

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Susanne: het was vandaag een ander merk, maar hij was wel iets donkerder. Maar volgens mij is dat bij een lege vrichtzak ook zo: je lichaam heeft dan niet helemaal door dat je niet meer zwanger bent.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou de huisarts bellen voor een bloedtest morgen en 48 uur later. Ik neem aan dat deze makkelijker te bereiken is dan de gyn. Mocht het dan niet goed zijn met de bloedtesten, dan naar de gyn voor de pillen enzo.

Maar eerst even de bloedtesten afwachten dus (je weet immers maar nooit!! ;) )....alhoewel ik het glaasje wijn helemaal begrijp ! Ik zou er ook nog een flink stuk chocolade achteraan gooien (dat doe ik al de hele week) !! :D

Sterkte meid....

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Minty: bloed testen is idd een goed idee, hopelijk komt daar een mooi hoog getal voor de hcg uit ;)

@hier: vanavond is het bloeden weer een beetje teruggekomen, zucht... Met een heel klein stolseltje. En gemene steken in mn liezen. Ben benieuwd wat daar binnen nu allemaal gebeurd!

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Bij mijn laatste miskraam bleef ik doorbloeden....rood. En hield ik ook lichte krampjes/steken. Uiteindelijk is er 3-4 dagen later alsnog een klein stolseltje uitgekomen....toen was het wel klaar...

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    :$
    Bij een lege vruchtzak ben je zwanger tot je lichaam het vruchtje afstoot of iig tot t doorheeft dat t een mk wordt. Net als bij een 'gewone' mk volgens mijn gyn. De tweeling 2e ma was een leeg en bij een twijfel.. Toch echt zwanger tot een paar dagen na curretage, uit een test kun je geen windei opmaken. Nog steeds hoop voor je hoor!

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier vanavond de vraag of ik mee wil werken aan een tafeltent voor ern hoogzwangere vriendin. Bah breek momentje. :(

9. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb weer een test gedaan, maar echt oplopen doen ze niet... Straks de huisarts maar even bellen.

10. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnetje: dat soort dingen blijven moeilijk he?

Bij de lege vruchtzak maakte ik inderdaad ook hcg aan, maar mijn zwangerschap klopte niet helemaal. Ik had toen wel duidelijk minder kwaaltjes. Eigenlijk een beetje zoals ik me nu ook voel.

11. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ daisykesie sterkte meid! Hopelijk doet je lichaam zelf het werk.

@ Minty sterkte meid! Snap je wijntje helemaal! Mijn gevoel zat helaas ook altijd goed en jij kent je lichaam het beste. Hopelijk geven de bloedtesten meer duidelijkheid.

12. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Minty! Ik hoop dat het toch nog meevalt! Mijn gevoel klopte juist niet.. De enige keer dat ik al vroeg krampen had is de laatste zwangerschap die tot nu toe nog goed gaat..

13. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik wou me even voorstellen omdat ik vaak mee lees en weet dat het als vervelend kan worden gezien. Een paar kennen mij van het facebook groepje. Ik heb helaas ook twee miskramen meegemaakt met kloppend hartje en alle ellende van dien.. vandaar dat ik zo meeleef. Momenteel weer zwanger (17 weken) en alles gaat goed, maar de angst blijft..

Ik wou alleen even zeggen dat ik mee duim met jullie. Minty, deze zwangerschap voelde ik in het begin ook niks en had ik een ruime week ongesteldheid krampen.. geen hoop eigenlijk. Tot ik ongeveer 6/7 weken was en de kwalen ineens kwamen. Ik denk dat je zelf je lichaam het beste kent maar ik wou toch iets positiefs schrijven en zeggen dat ik voor je hoop.

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle bemoedigende woorden, je weet immers maar nooit. Maandag mag ik iig bloed komen prikken. Vandaag helaas te druk met werk, dus wel even een weekend afwachten.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @minty: succes met wachten tot maandag! Hopelijk heb je een mooie HCG waarde!
    @daisy: sterkte, kan helaas heel lang duren.

16. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Pffff inmiddels 5 weken na curettage en nog steeds geen menstruatie (ben niet zwanger) voor alles een eerste keer blijkbaar want dit heb ik nog nooit gehad na mijn bevallingen en curertages :( hoop toch niet dat ik het ashermansyndroom heb mee gekregen als souvenir

17. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had na mijn laatste miskraam ook langer nodig dan de vorige keren, mamavanle (zie onderschrift). Maar ik weet hoe frustrerend het is! Hopelijk komt hij snel.

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik had na mijn curettage ook pas na 3.5 week mijn eisprong en dus pas met 5-6 weken ongesteld.
    Vond ik toen ook lang duren omdat ik na mijn bevalling van D* na 4 weken alweer ongesteld werd (maar had toen wel meds gekregen om de bv tegen te houden, wie weet dat die meds er ook voor hebben gezorgd dat mijn lichaam zich sneller minder zwanger voelde).

19. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eiffel: welkom hier en wat fijn dat je nu wel goed zwanger bent! Snap je angst heel goed, had dit ook heel erg bij de zwangerschap van mijn dochter. Durfde pas vanaf ongeveer 30 weken te geloven dat het dit keer wel goed zou komen.

@Minty: spannend meid, heb goede hoop dat het toch goed zit!

@Mamavanle: balen zeg! Waarom denk je aan het ashermansyndroom?

@iedereen: hier wordt het echt spannend, morgenochtend horen we of de ontdooide cryo goed is ontdooit en dus of we wel of geen terugplaatsing hebben morgenmiddag. Ga hoe dan ook met geld smijten morgen hihi, hopelijk met goed nieuws op zak!

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Mamavanle, het kan allemaal hoor. Ik ben altijd regelmatig gebleven, na curetage, na pillen en na spontane miskraam. Behalve 1 op de 6. Opeens was mijn cyclus nog maar een dag of 20.

De 6e weet ik trouwens ook nog niet. Moet volgend weekend ongesteld worden, maar voel nu al krampen. Misschien dus dit keer ook weer ontregeld en morgen al ongesteld. :(

Minty...je maakt het wel erg spannend voor ons ongeduldige dames hier! Ondertussen al een beetje hoop, of vanavond weer aan de wijn ;) ?

Susanne, wat ontzettend spannend!!! Goed voornemen, van dat geld smijten. Maar ik weet uit ervaring dat je je er niet goed bij voelt als je het doet uit pure frustratie. Ik loop dan altijd doelloos te winkelen. Of bedoelde je niet winkelen? :D
    Ontdooien ze er altijd maar eentje tegelijk? Mocht het dan niet goed zijn, dan moet je weer een maand overslaan? Ik dacht altijd dat ze er meerdere tegelijk ontdooiden...en er evt. ook meerdere (2-3) terugplaatsten.
    Ik ga in ieder geval duimen voor een perfect cryootje !!

Deel Deze Pagina