Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik had die pilletjes ook gekregen, tegen stuwing toch (melkproductie?) en bij mij duurde het voor mijn doen heel lang voordat ik ongi werd na de bevalling. Twee maanden. Dus het zegt niet altijd alles ;).

Succes Lilian hoop op goed nieuws en ik duim voor jou Minty. You never know. (Heb het verhaal v Nuage in mijn hoofd, zo wonderlijk, dat ik nu echt nog even hoop houd). Sterkte met wachten.

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Susanne: spannend! Ik duim voor je vanmiddag.

Vanmorgen weer getest en hij loopt nu toch echt af. Dus toch een soort van hele vroege miskraam. Ik hoop dat ik snel ongesteld word en het achter me kan laten. Jammer, maar het scheelt emotioneel wel dat ik er nooit echt in heb geloofd deze keer.

3. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reacties. Het vervelende is dat ik wel krampen heb al een week maar er komt niets. We wachten het nog maar even af. Na de bevalling van mijn zoontje geen tabletten genomen tegen de borstvoeding maar toch na 30 dagen ongi. Na bevalling van mijn dochter wel borstvoeding gegeven maar ook na 30 dagen ongi en bij alle drie de miskramen ook tussen 28-30 dagen ongi dus dit is echt vreemd maar bij jou dus ook 1x zo geweest Eef...

@ Minty wat naar meid! Hopelijk lost je lichaam het op eigen manier op! Sterkte

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Duimen voor een terugplaatsing Susanlilian!! Heel spannend.

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier helaas een ontzettende baaldag! Ze hebben 4 embryo's ontdooid en in eerste instantie ontdooide er 1 goed, maar die was daarna niet goed meer, heb dus geen terugplaatsing gehad. Waren zo teleurgesteld, gelukkig maar dat we Eva nog hadden en heb een nieuw aquarium gekocht, troostkopen noemen ze dat. Moet nog wel doorgaan met de medicijnen, voelt zo zinloos! Moet nog tot dag 26 doorgaan, dan word ik als het goed is ongesteld en beginnen we weer opnieuw. Hebben nog 4 rietjes met allemaal 1 embryo, maar als het volgende keer weer zo gaat als nu dan zijn we er de volgende poging al doorheen en moet ik weer die vreselijke punctie, waarbij ik de vorige 2 keer bijna flauwviel van de pijn, een vreselijke gedachte dus! Had zo gehoopt dat het eindelijk eens makkelijker zou gaan, maar het is ons blijkbaar niet gegund. :( Gelukkig vanavond met vrienden afgesproken, hopelijk kan het me een beetje afleiden. Is de eerste keer dat er geen terugplaatsing is, voel me zo rot...

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat vreselijk Susanne!! Hele dikke knuffel!

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Susanne, vind het echt heel rot voor je :( Wist niet dat het kon, dat er 4 niet goed ontdooien. Ontdooien ze er altijd ook zo veel?
    Groot gelijk dat je dan lekker geld uit gaat geven!

Minty, ook voor jou echt heel rot :(

8. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    OW wat vreselijk Susanlilian! Dikke knuffel!

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat een naar nieuws meiden :( Aflopende testjes en embryo's die niet goed ontdooien.... Hopelijk snel weer wat positiefs! Sterkte en een knuffel!

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Susanne...wat ontzettend KL%*# !
    Je hebt gelijk om lekker met geld te smijten ook al is de troost altijd maar van heel korte duur.
    Ik hoop dat jullie meisje de hele tijd heerlijk grote ogen op gaat zetten voor het aquarium zodat je daar ook lekker van kunt genieten!
    En dat de volgende keer het nieuws beter is uiteraard !

Minty, voor jou ook een knuffel....

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Minty en Susanne: wat een narigheid! Knuf

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, doen me goed! Hebben vanavond toch wel een gezellige avond gehad bij vrienden, de afleiding was wel even goed. En Eva was zo super vrolijk vandaag, alsof ze wist dat mama en papa troost nodig hadden. Was toen wel extra blij met haar en ze maakte ons toch weer aan het lachen met haar vrolijkheid, zonder haar was het een heel stuk moeilijker geweest! Maar dat neemt niet weg dat ik er natuurlijk ontzettend van baal, gewoon 4 slechte embryo's, is de eerste keer dat we geen terugplaatsing hadden. :(

@Minty: wat ontzettend k*t zeg, hoop voor je dat het dan maar snel mag doorzetten, dan kan je weer op voor een nieuwe kans!

13. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Susanne: wat balen zeg! Fijn dat je troost kunt vinden bij je dochter. Ik herken het. Op dit soort momenten besef ik me hoe gelukkig we met onze dochter zijn wat een geluk het is dat we haar hebben mogen krijgen.

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het begint overigens door te zetten. Bloed prikken is gelukkig niet meer nodig. Ik begin me wel af te vragen of het ooit nog gaat lukken...

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Minty: onze meisjes zijn inderdaad ontzettende wondertjes en dat zij er zijn zullen we nooit voor lief nemen! Wel fijn dat bloed prikken niet meer nodig is, maar natuurlijk verschrikkelijk balen dat het weer mis gegaan is! Hopelijk is het ons allebei nog eens gegund, we weten allebei dat het kan!

16. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dat gevoel of het ooit nog gaat lukken.... ik herken het zo goed Minty. Elke keer als ik weer een paar weken verwijderd ben van de laatste miskraam ben ik weer vol goede moed, dat het ooit wel goed gaat komen. Tot ik even goed nadenk en me afvraag waarom het goed zou gaan nu het al 4x....5x....en inmiddels 6x is misgegaan.
    Een heel naar gevoel.

Toch zeggen ze dat de meesten toch uiteindelijk een kindje krijgen. Daar hou ik me dan maar aan vast. Zeker aangezien het ons al een keer gelukt is....zonder hulp. Misschien toch een kwestie van op nog een goed eitje vallen....

Tsja, het zijn open deuren he....lege woorden. Hoop dat je er toch wat aan hebt het weer even zwart op wit te zien !

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Lieve meiden, het is jullie zo gegund! Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op een tweede wondertje.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Y30: dankje meis, dat hoop ik ook heel erg!

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

hey meiden, over 2 uurtjes heb ik een afspraak in het zh om te kijken of mn baarmoeder al leeg is. Vind het toch wel erg spannend. Want aan de ene kant hoop ik het zo, maar tegelijkertijd zou ik dat zo verdrietig vinden :(

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Daisykesie: tegenstrijdig hè... Sterkte straks!

@Minty: hoe gaat het nu met jou? Is het al doorgezet?

Deel Deze Pagina