Nee, eigenlijk ook nooit gedaan. Zag altijd zoveel twijfels over temperatuur kaartjes langs komen hier dat ik daar maar niet aan begonnen ben. Heb jij er goede ervaring mee?
Y30, ik temperatuur juist, omdat ik zoveel onzekerheid lees over de ovulatie testen. Ik temperatuur niet de hele maand. Ik begin een paar dagen voor de ovulatie (die ik dus zelf inschat) en stop als ik zie dat hij duidelijk omhoog is en ik dus geovuleerd heb. Nu scheelt het misschien wel dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb en dus wel weet wanneer ik ongeveer moet beginnen. Probeer het anders een keer, dan weet je daarna misschien wat je een fijnere methode vindt...
Zou bij mij wel lang tempen zijn De ene keer cyclus 33 dgn en de andere keer 47... Misschien een idee om eens tegelijk met ovu testen te doen, kan ik meteen zien of het een beetje betrouwbaar is bij mij.
hallo dames, Ik vermoed dat dit keer 3de miskraam bij mij aan het doorzetten is. In augustus 2014 miskraam (tweeling) januari 2015 miskraam met 5 weken en 4 dagen en vandaag zou ik 5 weken en 2 dagen zijn, maar heb nu weer bloeding. omdat ik mijn lichaam tijd en ruimte gun, vind ik het beetje moeilijk om een stap te zetten en naar de gyn te gaan. Wie kan mij vertellen wat ik verder moet/kan doen? wat zijn de vervolgstappen bij de gyn.? lfs
Nee nog niet, ik denk dat ik vrijdag ga bellen. Ik ben gewoon aan her werk de andere dagen en dan is dat een beetje lastig.. Vrijdag ben ik thuis dus dan ga ik maar kijken of ze al snel een plekje hebben.. Net weer een test gedaan, gelukkig wel donkerder dan maandag maar je kunt niet inschatten of het donker genoeg is he? Want hij is nog wel lichter dan de controlestreep en ik zit nu ongeveer 1 dag na mijn NOD. Dus hoop maar dat het nog goed zit..
Hoi meiden, toch even een Update, omdat ik van de week hier zo ingebroken heb Wat een fijne gyn heb ik. Hij zei meteen, we gaan je niet langer door laten tobben en we gaan het nodige onderzoeken, o.a. Een chromosomenonderzoek, stollingsonderzoeken, glucose, schildklier, auto-immuunziekte. Ik gaf zelf aan op internet gelezen te hebben over vit.b12 en hij zei, als jouw dat een fijn gevoel geeft prikken we dat mee , prikken we vit.D ook gelijk mee. Morgen moeten manlief en ik gelijk alles laten prikken en over 2 weken de uitslag, behalve dat van het chromosomenonderzoek, dat duurt 2-3 maanden. Als ik zwanger ben, moet ik direct bellen en langskomen voor een echo en bloedonderzoeken. Het was een heel fijn gesprek en voel me zeker serieus genomen. Nu afwachten!
Wij hebben vanmorgen bloed laten prikken voor chromosomen onderzoek. Ik weet eigenlijk niet of schildklierwaarden en stollingswaarden meteen meegenomen worden. Wij hebben 19 mei een nieuwe afspraak staan. Naar verwachting zijn dan alle uitslagen binnen. Gelukkig dat we iig serieus genomen worden. Spanen de tijden. Tot we de uitslagen hebben besloten om de cerazette iig door te zetten. Nav deze uitslagen gaan we veder kijken. Even rust in mijn lijf. Tijd om alle vieze medicijnen uit mijn lijf te krijgen, rust in mijn bol en geen stress ivm ongesteld worden, eisprong ovutesten etc.
Ben wel benieuwd welke testen dat allemaal zijn! Vooral auto-immuun. Heb je het lab formulier? Ik raad je aan om er een foto van te maken, dan weet je later nog precies wat wel of niet gedaan is. Wij hadden het genetisch onderzoek binnen 3 weken al terug.
Hallo dames, graag zou ik mij hier willen aansluiten. Zit momenteel in miskraam 3 in een tijdsbestek van 5 maanden! Vruchtbaar ben ik blijkbaar wel maar vasthouden lukt niet. Alledrie erg vroeg mis gegaan. 1e bij 6w5d en die andere twee bij 5 weken. Zit nu op dag 2 van mk 3 en wij hebben volgende week een afspraak bij de gyn over hoe en wat etc. Hoe gaat het hier? Liefs Cdvg
1 dag na NOD en nog iets lichter dan controle streep is niet zorg wekkend hoor. Veel vrouwen (die niet zoals de meiden hier vroeg testen) hebben nu pas een 1e licht positieve test.
@dilya en cdvg: welkom hier! Dilya voor je vraag kun je het beste even het berichtje van mamadeluxe5 lezen. Dat zijn namelijk de vervolg stappen, al werken niet alle gyns zo mooi mee. Ik ben overigens ook erg benieuwd naar die autoimmuun test.
He wat naar om jou hier te zien Cdvg. Sterkte meissie. Nuage, rijkelijke mosterd, maar bedankt voor je antwoord. Ik heb met mijn verzekeraar gebeld en die hebben een overeenkomst met Gent dus ik mag daar onder behandeling. We gaan door met de onderzoeken in NL en als daar niets uitkomt pakken we de boel op en verhuizen voor een second opinion naar Gent. Heel fijn dat we een plan hebben. Sowieso tot juni nemen we nu pauze met zwanger worden. Daarna zien we wel weer verder. Ik heb net een doos van de meest goddelijke biologische witte wijn besteld die er bestaat dus bij deze zeg ik proost dames!
Magnolia, overweeg alvast de afspraak in Gent te maken Als je bij de S de intake wilt zit je nu al in oktober als je belt. Afzeggen kan je altijd nog.
Ja helaas wel, ik heb het toch weer goed aangevoeld helaas. Hoe is het nu met jullie? *edit* Ik lees net in een ander topic hoe het gaat.. Fijn dat je er nu zo in staat.. Ik ben benieuwd naar die lekkere wijn van je Vrijdag wordt het heerlijk weer dus hopelijk is het dan al bezorgd Proost!!