Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: hopelijk wel ja! Hoop dat je het toch mis hebt! Wanneer weet je weer? Misschien weer een test doen om te kijken of deze oploopt of niet?

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik wacht het gewoon af. Ik neem aan dat de streep nog wel donker is en bloedtesten bevestigen wat bloedverlies ook bevestigd zonder dat ik daarvoor weer van hot naar her hoef te rennen voor verwijsbriefjes, prikken, etc

Deprimerend en hopeloos is het.....

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wanneer ga je bloed laten prikken als je toch geen bloedverlies krijgt? Ik was er met Eva ook van overtuigd dat het weer mis was en nu wordt ze eind volgende maand alweer een jaar! :) Het kan dus echt nog, ook al denk je zelf van niet.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Waarom dacht je dat het mis was? En op welke termijn ongeveer? Ik had het bij mijn zoontje ook maar dat was bij 6-7 weken

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoeveel weken zou je nu zijn dan? En waarom zou het nu niet weer toch goed kunnen zijn? Ik dacht het omdat ik weer bloedverlies had (was bij alle miskramen en mislukte rondes het geval), wellicht achteraf de innestellingsbloeding of iets anders onschuldigs. Was helemaal in het begin, bij 4 a 5 weken. Maar durfde eigenlijk pas vanaf 30 weken zwangerschap te geloven dat het echt goed zou komen en was zo bezig met al het "kwaad" te vermijden, was zeer vermoeiend en stressvol.

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Pffff ben nog maar op zo'n 4,5 weken! Had zware, pijnlijke borsten. Nu niet meer. Ook geen darmenbuikje meer.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoeft ook niet he, het kan echt nog steeds goed zitten! Bij kwamen en gingen de klachten toen ook. Zolang je geen bloedverlies hebt blijf ik goede hoop houden voor je!

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dank je Susanne, niemand kan het weten maar je woorden doen toch goed. Ik ga proberen een beetje te werken, zal weer niet makkelijk worden.

Ik hoop dat jij snel ongesteld mag worden!

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Daar doe ik het voor lieve Eef! Jij heel veel sterkte en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Dankje, het liefst vandaag npg! ;) Maar verwacht het niet voor het einde van de week...

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eef jeetje wat een onzekerheid weer. Geen bloed hou moed! Sterkte x

Susan spannend!

Ik idd nog ruim 2 weken wachten. Wachten duurt lang..
    Dacht net bloes af te laten nemen voor stollingsonderzoek homocysteine etc moet je nuchter zijn.. Dat ben ik niet meer. Dus morgen maar doen.

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @zonnetje: balen zeg dat je vandaag geen bloed meer kon prikken! Kan me voorstellen dat nog 2 weken erg lang duurt, je wilt natuurlijk graag weer verder en dan is elke dag langer er 1 te lang!

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: hopelijk is het gewoon je eigen onzekerheid. Veel sterkte met alle stress!!

@Suzanne: hoeveel miskramen heb je voorafgaand aan je dochter gehad? Sorry dat ik het vergeten ben, maar heb je ook medicatie gebruikt?

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Minty: 3, zie mijn handtekening. ;) Bedoel je deze ronde of alle rondes? Hoe voel jij je nu?

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooops...dat was wel erg suf. Wat betreft de medicatie: ik bedoel bij de zwangerschap die wel goed is gegaan :)

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Oh zo, alleen utro. En geeft niks hoor, kan gebeuren.

16. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@Eef, sterkte! Hoop zo voor je dat je er naast zit! Knap dat je niet weer test.

Heb even korte vraag: heb net Dr Lee ProgesterAll binnen maar weet niet zo goed hoe ik het toe moet gaan passen? @Minty, volgens mij heb jij ervaring? Hoevaak, waar en wanneer in de cyclus moet ik het smeren?

Verder hoop stappen gemaakt sinds MK4 van afgelopen weekend: in januari voor het eerst naar Gent, as vrijdag naar MDL, ik ga starten met ascal en krijg hopelijk binnen 3 weken hysteroscopie in ZH. Eindelijk weer het roer in eigen handen! En niet meer passief MK na Mk afwachten. Ook alle vitamines besteld die hier oa werden aanbevolen....

Sterkte allemaal!

17. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Xuxa: ik heb inderdaad ervaring, en eventueel ook nog een dichte tube voor je liggen, mocht het bevallen. Bij mij heeft het niet gewerkt. Ik had die cyclus een lege vruchtzak die niet vanzelf op gang kwam. Ik weet niet of het door de creme kwam dat ik zo lang heb moeten wachten, maar het was me wel meteen duidelijk dat hij dus niet werkt voor mij.

18. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie Misty. Verdrietig dat het voor jou niet werkte. Voor de zekerheid: hoe nam jij het 'in'? En wanneer? In bijsluiter staat dat je het zo maar op moet smeren?

Ik start het liefst deze eisprong met utro alleen ik wil wel graag dat mijn eigen Gyn erachter staat (starten kan sowieso want mijn man kan het zo voorschrijven maar voelt niet fijn als Gyn tegen is). Dus ik dacht, dan kan ik misschien die crème doen.. Dan hoeft mijn man het (nog) niet voor te schrijven. Wat zouden jullie doen als je makkelijk beide kunt krijgen zeg maar?

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    xuxa81, dat voelt goed he, om je lot weer in eigen handen te nemen! Ik hoop dat je er wijzer van gaat worden....en blijvend zwanger :D

Hier al de hele dag wat buikpijn. Weer wat nieuws. Dat heb ik bij de 7 vorige niet gehad. En alle miskramen begonnen met bloed, geen krampen.

20. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Eef. Blijkbaar was deze 4e MK nodig om in de actiemodus te schieten.

Buikpijn hoeft zeker niet altijd wat te zeggen (bij mij juist innesteling, MKen deden geen pijn) maar ik snap je onzekerheid zo goed! Ik vind het echt zo knap dat je niet weer test. Dat is voor mij altijd direct duidelijk: test licht, MK binnen 2 dagen 😔. Hoop het zo niet voor je!!! Ik leef met je mee. 🌸

7 MKen, meisje toch. Bij welke termijnen? En heb je al wel gezond kind? (Sorry als het al ergens staat maar ik haal soms de verhalen beetje door elkaar 🙈)

Deel Deze Pagina