Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

He verdorie :( Ik duim dat het nog snel gaat stijgen, maar snap dat je er nu even flink doorheen zit. Een hogere waarde had je tenminste even gerust kunnen stellen, ook al weet je in beide gevallen nog niks zeker.

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Mijn nod was vrijdag als ik uitga van 14 dagen na mijn ovulatie (op dag 12)

3. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Eef... moet je nu alleen over twee dagen nog een keer prikken? Of nog vaker?
    Hoop echt voor je dat t goed zit.

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok Eef, dus dan zat je tijdens het prikken op 4w5d. Dan zou het nog best allemaal goed kunnen zitten.

5. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ja, 4,4 of 4,5. Morgenochtend weer prikken. Hopelijk willen ze me savonds al de uitslag geven. Wordt een moeilijke dag op het werk en grote kans dat ik mijn hele weekend nodig heb om maandag weer wat opgewekter te zijn. Toch voelde het anders dit keer....

6. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: wat balen dat de uitslag niet wat duidelijker was, maar 750 is een mooie waarde voor de termijn hoor en wat je zelf ook al zegt, over 2 dagen kan hij alweer verdubbeld zijn. Is maar een klein verschil. Hopelijk krijg je vrijdag de uitslag meteen de volgende dag en is hij gewoon hartstikke mooi gestegen, mijn duimen draaien weer overuren voor je!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @susan: fijn dat jullie verder kunnen!! Hopen op het beste.

@eef: het is geen gekke waarde voor de termijn. Ik snap dat je hoger had gehoopt, maar duim nog ff mee voor een mooie tweede waarde.

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Pfff...wat een ellende, die zwangerschappen van ons. Weet nu net een week dat ik zwanger ben en ben al door 100 emotionele achtbanen gegaan. Dacht eerst dat het hcg nog van de vorige miskraam was, toen flink pijnlijke borsten, daarna niet meer, nu die waarde weer. Mocht het goed zijn...dan weet ik niet hoe ik dit moet trekken tot de echo/het eerste bloedverlies.
    Maar ja, gaat het fout, dan trek ik het ook niet meer :(

Susanne, heeft het bij jouw al doorgezet?

Minty, was jij nou goed onderzoek helemaal (net als in Gent) ?

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Lieve Eef.
    'Hoop is een lichtje in je hart, dat vandaag moed geeft en morgen kracht'

Berichtje is natuur voor iedereen bestemd masr moest er bij t laatste bericht van Eef aan denken.

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik probeer me ook vast te houden aan van die mooie quotes.
    Er zijn een aantal die ik af en toe even tegen mezelf moet zeggen:

- Even miracles take a little time
    - Hope is the only thing stronger then fear
    - When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on

Blijf sterk meiden, wat moeten we anders?
    Een digitale knuffel voor jullie allemaal!

11. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Het is zo juist, van de hoop. Elke keer als ik bij de pakken neerzit, komt toch die hoop weer naar boven die maakt dat ik er weer in geloof. Voor die keer, of de volgende keer. Anders stopten we er toch ook mee? Als de angst sterker was....?

En ik HOOP dat wij hier allemaal nu ook snel aan de beurt zijn !! Dat dit topic gewoon even leegloopt ! :)

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Daisykesie, heb jij al je eisprong ontdekt ?

En ik zocht een berichtje van je terug en zag het fotootje op je profiel. Is dat je dochtertje Delilah? Wat een prachtig kindje !

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ja dat klopt, dat is ons kleine meisje, dankjewel voor de lieve woorden :) Ze zag er gelukkig nog zo mooi uit toen ze net geboren was en een bevriende fotografe kon gelukkig meteen na de bevalling foto's komen maken van ons meisje en van ons vieren.

Nog geen eisprong ontdekt, maar ik ga deze maand ook niet zoeken. Onwijs moeilijk, maar ik moet het van mezelf minstens 1 maand even loslaten. Even alles op gevoel doen, ik weet namelijk hoe ik ben; als ik weet dat ik mn eisprong heb dan ga ik meteen het klussen zitten plannen en ben ik bang dat ik toch niet op de juiste momenten heb geklust of juist bang dat we het te vaak hebben gedaan en de kwaliteit van het zaad niet goed was, enz :p
    Dus deze maand gewoon wanneer we zin hebben en dan maar afwachten of het wel of niet gelukt is. Nadeel is dan wel dat ik geen idee heb wanneer ik ongesteld zou moeten worden, omdat dit ook de eerste maand na mn mk weer is. Maargoed, so be it ;)

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik duim verder Eef, ik ben positief!!

Mijn mooiste uitspraak komt bij Gent vandaan: "Je mag best soms de moed verliezen, maar nooit de hoop".

15. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: dikke knuffel voor je. Ik ben zelf overigens helemaal niet in Gent geweest. In NL is alles goed bevonden. Heb wel nog een second opinion staan in het AMC, maar daar verwacht ik eigenlijk weinig van.

16. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Y30: dankje, dat hopen wij ook. Als er in ieder geval maar een terugplaatsing is, dan is er tenminste een kans...

@Eef: hopelijk krijg je vanavond nog goed nieuws! Hier is het eigenlijk meteen al doorgezet gisteren en goed ook, moet vandaag echt super tampons gebruiken.

@Zonnetje: erg mooie uitspraak!

@Daisy: die zijn ook mooi en dat is wat mij ook altijd weer doet opkrabbelen, als er geen hoop meer is, wat is er dan nog wel? Een digitale knuffel terug! Merk jij het niet aan je cervixslijm als je eisprong eraan komt? Hopelijk gaat het juist door die ontspannenheid toch stiekem juist wel lukken, ik duim voor je!

@Nuage: die is ook mooi en blijkbaar hebben we toch allemaal nog hoop, anders zouden we al die tegenslagen nooit vol kunnen houden en weer opkrabbelen. Maar we gaan er voor dat het bij ons allemaal goed komt!

@iedereen: hier flink ongesteld, maar fijn dat we weer zijn begonnen! Nu bezig met de progynova en vanaf de dag van de nep eisprong weer met de utro. Ben zo bang dat er weer geen terugplaatsing gaat zijn, dat het allemaal slechte embryo's zijn. Zou er zo kapot van zijn als ik al die medicatie weer voor niks heb gebruikt en nog moet gebruiken, is toch best heftig. Weet dat ik hoop moet houden, maar is erg moeilijk na de teleurstelling van de afgelopen keer. Maar we gaan toch weer door/verder, het is niet anders en wil zo graag een tweede kindje...

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@Susanne: ik verlies eigenlijk altijd wel wat slijm, maar een paar dagen geleden verloor ik al wat dikker slijm. Dat gaat dan vaak weg om een paar dagen later weer terug te komen. Steekjes voel ik ook altijd meerdere keren tijdens mn cyclus: rijpen van het eitje, eisprong, innestelen :p
    Dus ik weet nooit precies waar ik in mn cyclus zit, alleen dat ik er ongeveer ben. Maar ik hoop idd ook dat die ontspannenheid een goede invloed heeft :)

18. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, ik lees vanavond wat uitgebreider...ben nu eventje een emotioneel wrak....de waarde was prachtig verdubbeld!! Ik had gekeken en het zou ideaal zo'n x2,5 moeten zijn en dat is het precies (1850)!!.

Het wil natuurlijk helemaal niks zeggen, maar zo ver (goede waardes en geen eerste druppel bloedverlies bij 5weken) ben ik alleen gekomen bij mijn zoontje en de 2 MA. Het is een pril begin. Nu de volgende stress...bloed en curetages !!

In ieder geval nu een beter weekend.

Tot straks...

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Eef wat een mooi nieuws! Kan me voorstellen dat je daar ook een beetje van instort weer!

Ik weet niet meer wie het er precies over hadden.. over makkelijk zwanger worden en toch steeds miskramen krijgen. Pas hoorde ik een theorie dat vrouwen die veel miskramen krijgen soms een te geschikt baarmoederslijmvlies hebben. Waardoor dus een vruchtje wat bij een ander gewoon niet in zou nestelen, bij die vrouwen toch innestelt en ontwikkelt, maar dat kan natuurlijk nooit een goede zwangerschap worden. Ik weet niet of t echt klopt maar ik vond het zelf wel plausibel klinken. Maar vraag me wel af of daar wat aan te doen is.

En tussen hoop en vrees heen weer geslingerd worden herken ik ook zo erg. Eigenlijk wil je helemaal geen hoop hebben als je zwanger bent... maar oooh wat is dat eigenlijk onmogelijk.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat goed Eef! Zei het toch :D

Bekende theorie Johanna. Helaas niet te testen. Enige wat je er in theorie aan kunt doen is ivf

Deel Deze Pagina