Johanna, wat fijn, gefeliciteerd meid!! Minty, blijft moeilijk ook al zijn ze oud. Het zijn echt vriendjes in het leven. Pauze is wel goed hoor, ook in je hoofd misschien. Ik zou het beter ook doen maar nu de medicijnen ook niet werken ben ik nog meer overtuigd dat het aan de eicellen ligt. En hoe meer ik wacht, hoe slechter. Helaas heb ik nu geen opties meer. Heb nu alles geprobeerd. Tis trouwens bruine afscheiding, zoals altijd voor het rood wordt.
Ik ga echt duimen dat het bruine juist is van oud innestelingsbloed. Verdorie, je gebruikt alles al he? Zo balen dat je niet naar de S. kunt.
Ja, ik had echt de complete cocktail. Zou bijna de stoute schoenen aan willen trekken en haar mijn hele dossier willen opsturen. Met de vraag of zij nog iets ziet. Kost me kopietjes en een postzegel. Hooguit antwoord ze niet (waarschijnlijk niet)
Als je je hele dossier kunt inscannen kun je het ook nog via de mail proberen. En gewoon een factuuradres erbij vermelden en aangeven dat je bereid bent gewoon consult te betalen. Ik kan je aan een goed mailadres helpen, en nee dat is niet het algemene
Dat wil ik wel. Kun je me een pb-tje sturen? Moet ik alleen nog zien te scannen zonder nieuwsgierige oogjes op het werk
@Eef: ik heb bij de laatste 3 zwangerschappen ook bruin bloed verloren in het begin. En alleen bij de laatste is het overgegaan tot rood bloed en een miskraam. Bij Delilah* verloor ik bruin bloed rond mijn nod waardoor ik dacht ongesteld te zijn geworden. Dat bleek oud innestelbloed te zijn. Met 16 weken weer bruin bloed, dat was toen gewoon oud bloed van een geknapt adertje. Bij de tweede verloor ik ook rond 5-6 weken wat bruin bloed. Maar een goede echo daarna. Dat ging pas met 11 weken mis maar toen had ik juist al weken geen bloedverlies meer. Dus het kan echt nog alle kanten op meis, maar ik snap je zenuwen en angst. Ik ga voor je duimen!! @Johanna: fijn dat het goed is @Minty: sterkte met het verlies van je kat. Wij hebben ook katten en het zijn echt gezinsleden hihi. Dus er 1 verliezen doet gewoon pijn.
Ben maar eens naar de eerste hulp gegaan dit keer. Elke keer dagen lang zorgen hebben over of het toch niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is..... Dat wilde ik niet meer. Zit gelukkig op de goede plek dus kan nu rustig gaan afwachten wanneer het loskomt. Hij had het over 4,5 a 5 weken terwijl ik eerder op 5,5 weken zit. Maar moeilijk zeggen op deze termijn. Hartje klopt dan ook nog niet. Borsten zijn al minder gevoelig en krijg iets meer buikkrampen. Misschien hoef ik niet lang te wachten. Ik heb nog een briefje voor 2x hcg test maar ja, wat schiet ik daar uiteindelijk mee op. Ben blij dat ik ben gegaan. Ik vind die bbz zo eng! Hij adviseerde wel 2 cyclussen over te slaan. Tsja.....
Toch kan het nu anders zijn, ik wist ook zo zeker dat het mis was toen ik zwanger was van Eva. Wil zo graag voor je dat het toch goed zit dat ik voor je blijf hopen en duimen totdat het zeker weten niet goed is!
Ik heb voorlopig nog geen echte aanwijzing dat het niet goed is dus ik blijf gewoon positief. Ik zou wel hcg gaan prikken. Als het daalt dan zegt het je namelijk wel heel veel.
Ze zien me weer aankomen daar bij het lab .... Misschien ga ik morgen... Naast m'n werk tussen de middag. Dat is makkelijker...en sta ik ook niet smorgens tussen al die oudjes