Ja, zo gaat dat bij mij voor mijn eisprong (zoals je het beschrijft). Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is. Na de eisprong mindert het en krijg ik soms wat acne of pijnlijke borsten.... Ik hoop dat het je gaat lukken wat rustiger te worden maar ik snap helemaal dat dat zo ontzettend moeilijk is
Hoe is jouw slijm dan op de dag van je eisprong? Was zo bang dat die dikke sliert betekent dat mijn eisprong vandaag al is... Dat zou een dag te vroeg zijn en als er dan al een terugplaatsing zou zijn, dan is die op voorhand al kansloos.
Hier 7 kleuren str... Net gebeld, ze kon alleen vandaag, niet morgen. IK WIlL NIET!!!!!! Moet om 12u Dit is zo niet leuk. En straks is het nog te vroeg ook, weet ik nog niks.
Heel veel succes Eef, denk echt dat het toch nog goed zit doordat het maar niet doorzet en je toch weer kwaaltjes hebt, ik duim dan ook heel hard voor je!
Succes Eef!!!! @Susanne: wat vreselijk stressen voor je zeg. Ik zou tóch nog een keer bellen om te vertellen over die sliert slijm. En dat je geen zeur wilt zijn maar dat je (natuurlijk) een zo goed mogelijke kans wil hebben deze ronde. Lijkt me niet meer dan logisch en dat ze daar begrip voor zullen hebben. Succes meis!
Ik heb besloten dat ik morgenochtend nog een keer van binnen ga voelen en als mijn baarmoedermond dan weer (meer) gesloten is en het slijm ook weg is, dan ga ik ze weer bellen. Wacht nu nog even af. Probeer eerst weer wat rustiger te worden, anders gaat het straks mis door de stress. Al valt het niet mee doordat ik niet echt gerust op ben. Maar we zullen het wel merken, eerst morgenochtend maar afwachten.
Hoi meiden, de echo was normaal en op schema. Precies 7 weken met hartje. Ik voel helemaal niks nu. Omdat het te vroeg is om blij te zijn weet ik niet meer wat ik moet voelen. Ze gaf aan dat we nog niet uit de gevarenzone zijn maar dat weten we ook. De andere keer dat ik zo ver was had ik een week later een curetage. Maar.... Het begin is er. Nu kunnen we ECHT gaan stressen. Zou homeopathie daarvoor helpen? Oh het bloeden kon komen van de aspirine. Niet van de lovenox. Dus daar moet ik mee stoppen. Dat vind ik dan weer super eng!!
Toch gefeliciteerd Eef, het gaat vast helemaal goed komen! Wanneer heb je weer een echo? Waarom vind je het trouwens eng om te stoppen met de aspirine? Zouden ze toch niet doen als het kwaad zou kunnen?
Wow!!! Eef! dat is heel goed nieuws!!!! Maar kan me voorstellen dat het verwarrend is. Je bereid je voor op het ergste en dan blijkt het het tegenovergestelde. En je onzekerheid stopt nu voorlopig nog niet. Misschien de aspirine in een paar dagen afbouwen dan stop je niet in 1 klap. Zou wel heel mooi zijn als dat de oorzaak is... misschien heb je het gewoon helemaal niet nodig!
Oh wat goed Eef!!! Stap 1: positieve test Stap 2: kindje met hartje Je bent alweer een stapje dichterbij...nu hopen en duimen dat de volgende stappen ook goed gaan
@Eef: wat Daisy zegt. Je bent weer een stap dichterbij. Maar ik snap dat ontspannen en genieten nu wat teveel gevraagd zijn. Probeer het dag voor dag te bekijken. In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd!
Zo fijn dat jullie het snappen. Mijn schoonzus en ouders (de enige op de hoogte) zijn meteen super enthousiast. Lief natuurlijk, maar moeilijk voor ze te snappen dat dat voor ons niet zo is en dat echo's een drama zijn waar we niet naar uit zien.
Ooh dat is al super nieuws eef. Ik duim voor je dat het verder goed gaat. Ik ben deze namiddag op nacontrole geweest bij de gyn. We zijn terug goedgekeurd, eisprong is geweest (hopelijk op de goeie moment onze s best gedaan). Bij de volgende positieve test moet er 3x bloed genomen worden en word een echo gedaan tussen de 6 en 7 weken. Gyn vond het nogal lang duren voor het bloed verlies begon (gezien mijn hcg waarden)
Natuurlijk snappen we je Eef, het is super eng en snap je terughoudendheid maar al te goed. Maar als jij niet positief kunt zijn dan zullen wij dat voor je zijn, we duimen allemaal voor je dat het goed komt!
Oh Eef, wat fijn dat echo normaal is! Wat een rollercoaster!! Wat slik/neem jij nu ook al weer allemaal aan medicatie? Voor degenen die utro hebben (gebruikt): kregen jullie daar klachten van? Bijv buikpijn? Stel dat je zwanger bent met utro, merk je dan iets?
En Susanne, ik voel je stress en spanning 😔. Vind het zo sneu voor je, in zo'n situatie wil je het gewoon onder controle hebben! Je hebt pillen vast genomen meis. 🌹🌸