Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnetje: fijn dat je snel herstelt. Dit is toch een punt waarop je weer voorzichtig naar de toekomst kunt kijken. Ik kan mevoorstellen dat dat ook een enorme opluchting is.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel succes Eef!

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sorry Eef heb je laatste bericht niet meer gelezen. Hie was t op de seh?

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: hoe is het gegaan?

Hier nog steeds super onzeker. Het ene moment voel ik me echt zwanger, het volgende moment ben ik ontzettend aan het twijfelen: voel ik mijn borsten wel genoeg? Is mijn buik nog wel even opgeblazen als gisteren. Ik heb ook de hele tijd een soort trekkend gevoel vanuit mijn liezen naar mijn bovenbenen. Ik herken het eigenlijk van geen enkele zwangerschap. Oh, en volgens mij is mijn schoonzusje ook zwanger van haar tweede. Ik zag een potje foliumzuur staan, en ze heeft ineens van die grote borsten. Dat wordt niet leuk, mocht het weer misgaan.

5. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Zonnetje, moeilijk is dat he, als je tegenstrijdige dingen moet doen. Die niet overeenkomen met wat je zo graag wilt. Zo moesten wij ook 2 maanden een condoom gebruiken. Zo vreemd.
    Maar als het goed is ben je in januari 2016 weer klaar voor een nieuwe start! Ik hoop dat het snel raak mag zijn dan !

Minty, hoe voel je je verder? Voel je ook echt de zwangerschapssymptomen? De vorige keer had je er al weinig vertrouwen in vanaf het begin. Hoop zo dat dit de goede mag zijn !

Hier: vanochtend dus naar de eerste hulp geweest. De gyn die er zat verveelde zich dus heeft heel erg de tijd genomen. Hij heeft nog uitstrijkje gedaan, "vanbinnen" gekeken en een echo. Het bloed komt van een ectropion (effe googelen ;) ). Niks kwaadaardigs dus. En niet vanuit de baarmoeder. Met het vruchtje ging alles goed. Kloppend hartje. En weer een mm gegroeid.
    Wat een stress weer. Ik was al aan het huilen zodra ik daar de echokamer binnen ging. Volgens hem kan ik dus doorgaan met de aspirine, evt een lagere dosis.
    Het bloeden kan dus nog wel even doorgaan, maar dan stress ik er wel minder bij. Tenminste, vandaag dan toch ;)

Susanne, ik hoop dat ze jou morgen ook gerust kunnen stellen !

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Minty, ik heb ook symptomen gehad nu die komen en gaan. Mocht het nu fout gaan, dan heeft dat daar niks mee te maken, dus dat is volkomen normaal. En ik had ook nu symptomen die ik niet had bij de vorige zoals behoorlijke buikkrampen. Mijn borsten betast ik al iets minder (nog maar zo'n 20x per dag ;)), maar dat heb ik enorm veel gedaan. Ze zijn al een helemaal "weg" geweest, geregeld slapper, of minder gevoelig. Helaas is er zo weinig over te zeggen.....
    Succes meid, met het afwachten.

Oh en dat van de schoonzus...tsja...heel herkenbaar; Ze loopt nu 3-4 weken voor....als het fout gaat bij mij zal ik dat nog 7 maanden moeten aanzien....dat vind ik echt een ONTZETTEND enge gedachte...
    Weet je of ze bezig waren voor een 2e?

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @eef: wat fijn dat het bloedverlies niet uit de BM komt, en de echo goed was.

@minty: vreselijk spannend, maar ook de 1e stap. Veel sterkte met deze rot tijd tot de eerste echo.

8. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: ik voel duidelijk meer kwaaltjes, dus wat dat betreft heb ik er wel meer vertrouwen in dan de vorige keer. Ik heb echter wel vaker kwaaltjes gehad in het begin, dus ik weet ook dat get niet hoeft te zeggen over het verdere verloop. Wel heel fijn dat het gewoon goed zit!!!!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou meiden ik doe 2 dansjes hoor!!! :D

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt nuage, ik hoop dat het ons gaat helpen!!!

11. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    #4251 skye81, 25 okt 2015
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    Dank u dank u Nuage, als we jou niet hadden...;)

En Nijntje, wat heb jij als beroep dan? :)

12. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    #4252 skye81, 25 okt 2015
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    E@ ef, wat fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is ivm die bloeding. Alhoewel de aspirine het nog steeds zou kunnen verergeren maar ik zou het misschien niet meer dagelijks nemen. De halfwaardetijd is maar 20 min maar het totale effect in t lichaam is wel 7-10 dgn.

Wel leuk dat jullie even weg zijn geweest saampjes! Zou ik ook moeten doen...zucht. Maar ben n beetje ziekjes vd curretage. Beetje grieperig lijkt het. Dus nog even de tijd nemen.

@ Daisykesie, Ik wilde nog even tegen je zeggen dat ik heel erg had gehoopt dat je inmiddels weer in verwachting zou zijn ivm de datum die nadert van Delilah. Ik hoop echt dat het snel gaat lukken!

@ de andere meiden, hoop ik dat de bestaande zs -en goed gaan en de toekomstige zs-en snel gaan lukken.

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wat een fijn bericht Eef! Hoe ver ben je nu?

Minty spannend wannee is jouw eerste echo?

14. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Wat fijn Eef, toch weer even een opluchting. Goed dat jullie gegaan zijn, de gyn zou toch moeten begrijpen dat je gewoon zoveel mogelijk stress moet vermijden. Een echo kan je kindje niet redden, maar je wel even rust in je hoofd geven ;) Fijn dat deze laatste gyn alles zo uitgebreid heeft bekeken :)

En Minty, gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakbaby!

@skye: bedankt voor je lieve berichtje :)

@hier: vanmiddag de afspraak op de preconceptie poli. Ben benieuwd of er nog wat uit gaat komen, maar voor nu voelt het iig fijn om er even mee bezig te zijn en dat de gyn dingen gaat onderzoeken.

15. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zonnetje: ik heb nog niet gebeld, dat doe ik denk ik ergens in de loop van volgende week. Morgen heb ik wel een afspraak op de poli herhaalde miskramen in het AMC, maar ik denk niet dat ze daar al iets kunnen zien :)

16. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Dasykesie: ik hoop voor je dat het inderdaad een innestelingsbloeding geweest is! He gadver zeg, nu lees ik dat je waarschijnlijk toch al ongesteld aan het worden bent, dat is wel heel snel! Gebruik(te) jij ook utro? Hopelijk is het toch wat anders, blijf nog even door duimen totdat het echt doorzet! Lees nu dat dit al is gebeurd, wel heel knap dat je er zo positief mee om kan gaan, al doet het natuurlijk zeer. Sterkte!

@Eef: fijn dat je progesteron van zichzelf al dik genoeg is, dan is de utro inderdaad niet nodig en kan me voorstellen dat je er ook wel klaar mee bent als het in het verleden toch niet geholpen heeft. Jij bent ook al zo'n licht veertje dus. Bij mij is het nu echt dramatisch, weeg nog maar 47,5 kilo. :( Ga echt weer proberen aan te komen, maar is met koolhydraatarm eten wel erg moeilijk... :( Gadver zeg Eef, lees nu dat je weer bloedverlies hebt. Kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt, maar ik blijf voor je duimen hoor! Wat fijn dat het bloedverlies niks met je kindje te maken heeft en dat het allemaal nog steeds goed is, nu komt het vast goed!

@Nuage: pffff wat een verhaal zeg, hopelijk gaat het toch goed komen, ook als je wel zwangerschapsdiabetes krijgt. Fijn dat je er rustig onder bent, ze houden je ook goed in de gaten zoals ik het lees, fijn!

@Minty: wat een spanning bij jou, klinkt toch wel goed hoor. Maar snap heel goed dat je er dan nog niet echt blij mee kan zijn, wordt dan weer een erg spannende tijd... Ik ga voor je duimen!

@Floor: heftig zeg, maar wel fijn dat je toch 2 gezonde kinderen hebt!

@Zonnetje: fijn dat het achter de rug is en dat het is meegevallen! Nu rustig aan doen en bijkomen. Wel vervelend dat nu 2 rondes over moet slaan!

@hier: vanmorgen het ziekenhuis gebeld en er was volgens de gyn geen reden tot zorgen. Dat mijn baarmoedermond nog steeds open staat is heel normaal, ook doordat ik al een kindje gebaard heb en het slijm hoorde er volgens haar ook bij. Er was dus geen reden om langs te komen en mocht er morgen een embryo goed ontdooit en door gedeeld zijn, dan is er morgen gewoon een terugplaatsing! Ik moest ook stoppen met voelen, anders beschadig ik straks mijn baarmoedermond en dat moet natuurlijk absoluut niet! Weer wat om me zorgen over te maken. ;) Ben er al wel wat rustiger onder, maar ben nog steeds onzeker over de progynova en of de terugplaatsing überhaupt wel zin heeft... We zullen het over een dag of 12 weten, ga 11 dagen na de eventuele TP een zwangerschapstest doen.

17. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ik ben ook aan het dansen hoor! Wat een goed nieuws meiden. Ik duim voor jullie!!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @susan: ik duim mee voor een succesvolle TP morgen!!

19. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje Y30!

20. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0