potverdorie Nuage, wat ontzettend duur allemaal zeg. Heb je al zoveel te verduren en moet je ook nog financieel je best doen.. Woon je vlakbij Nijntje? En kun je van te voren niet bellen of ze dit zouden doen bij een goed ei? Misschien kun je dan een nachtje of wat blijven als je dit vooraf weet.
Cdvg, nee ik moet er een paar uur voor rijden helaas. Ik moet er sowieso heen, kon niet tot maandag wachten met een echo.
@nijntje: duim mee voor iui op zaterdag Hier: mooie knaller vandaag, dus wij klussen nog even verder Sowieso al positief: vorige maand deze test op dag 30 vandaag op 26, toch weer een iets kortere cyclus.
Pff ik ga morgen weer testen. Hopelijk is hij dan weer donkerder! Maar kzit toch wel erg in de stress want ik had gehoopt dat ik toch wel een beetje misselijk ofzo zou zijn. Maar ja ben ik nog nooit geweest bij de vorige keren naar goed dat is ook altijd misgegaan. Ik zit nu op 4w 3d ik weet ook niet of je normaal al wat moet voelen dan? Ik heb nu alleen wat buikpijn en rugpijn.
Y30 : je eisprong was dus nog niet geweest? Nu wel dus ? Wel lekker eten morgen he? Smakelijk alvast Nuage: de uitslag binnen ? Will: ik had zo vroeg nog geen verschijnselen hoor. Meestal pas vanaf een week of 6, een beetje ochtend misselijkheid bij lege maag. Verder niks. Misschien wat grotere borsten en opgezette buik van de darmen. Maar zo vroeg dus nog niks. Magnolia : I Like de tegelspreuk !!
Nijntje Ik bedoelde of je niet direct de IUI kunt krijgen bij een goede echo? dan weet je dat alvast? Y30 fijn dat je je ei hebt gevonden en al helemaal nu dit eerder is dan verwacht. Dat is helemaal super! WIll dat je gene symptomen hebt wil natuurlijk niets zeggen. Sommige voelen de eerste weken soms maanden niets. Dat zegt gelukkig niets over het verloop hiervan. Ik had wel kwaaltjes en dit verliep ook niet goed... Rustig aan meid!!
Waarschijnlijk als je eitjes 18 mm zijn word je 2 dagen later (ik iig wel, ik moet pregnyl spuiten) word je geïnsemineerd. Ik heb zo meteen weer een echo en ik ga er een beetje van uit dat mn eitjes dan 18 mm zijn (ze groeien ongeveer 2 mm per dag, maandag waren ze 10 en 11 mm) en dat ik vanavond pregnyl moet zetten en zondag insemineren. Spannend he
@nijntje: ze zouden na deze cyclus weg moeten zijn, heb dan 2 rondes over moeten slaan Inmiddels hebben we besloten Gent af te wachten en even met de iui te stoppen. Dat geeft een hoop rust. Ik ben inmiddels zo ver dat ik liever kinderloos door het leven ga dan al deze stress en onrust continue te moeten verduren. Moet zeggen dat het voor ons allebei goed is. De seks is ook ineens een stuk interessanter Ik heb gister een heel verhaal geschreven maar die was weer foetsie. Mijn telefoon en zp zijn geen vriendjes geloof ik. Erg irritant. @will: ik kreeg pas symptomen na week 6. Probeer vertrouwen te houden, hoe moeilijk jet ook is! Ik zit even lekker in de zon, straks werken helaas. Geniet van het mooie weer meiden!
Mijn test was vanmorgen weer een stuk donkerder gelukkig! Ik probeer maar een beetje vertrouwen te hebben ja.. Net de vk gebeld voor een eerste echo. Het kon echt niet voor de 7 weken zei ze omdat je dn nog niks kunt zien. Heb nu een echo voor 30 april. Dat duurt nog zo lang! Kheb tot nu toe altijd nog eerder moeten bellen dus we zullen zien. Hopelijk is dat deze keer niet nodig!
Wat een onzin, je kunt vanaf 6 weken 3 dagen soms zelfs al het hartje zien kloppen. Doet jouw vk zelf de echo's? Dan hebben ze vaak wat oudere apparatuur. Dan moet ze dat zeggen haha Ik ging zelf altijd naar een echopraktijk op eigen kosten. Maar ach die paar dagen maken dan misschien ook niet meer uit. Heb jij utro nu?
Ja inderdaad ik vond het ook een beetje raar. Maar ja ik probeer die dagen ook maar door te komen ja. Het lijkt nu nog zo ver weg! Ja ik gebruik Utro, vanaf de eisprong doe ik dat al. Maar ja dan moet ik maar net iemand zijn waarbij het helpt..
Ik denk dat je een goede kans hebt hoor, je hebt zo te zien vrij vroege miskramen gehad. Dan wil het nog wel eens het verschil maken. Ik ga duimen! En misselijk ben ik nooit geweest, ook niet toen mijn zwangerschap wel goed verliep.
Dankjewel voor je bemoediging!! Ik hoop het ook en ik vind het heel fijn dat we elkaar hier een beetje kunnen steunen!
@Will: ik heb bij twee van de vier zwangerschappen last gehad van misselijkheid, ook bij een miskraam dus. En ook pas vanaf een week of 6. Er valt helaas dus weinig over te zeggen op dit moment. Sterkte met wachten.
Will92, ik heb ook nooit last gehad van misselijkheid. En ook ik mocht niet eerder komen dan 8 weken ondanks twee miskramen. Het is heel moeilijk om vertrouwen te houden. Bij mij zijn de symptomen die ik had ook weer weg. Mocht je jezelf echt helemaal in de stress krijgen kun je idd bij een echo bureau eerder een echo laten maken. Ik heb daar ook heel even over nagedacht. Maar toen bedacht ik me ook dat ik het toch ook niet fijn zou vinden als ik daar te horen zou krijgen dat het niet goed zou zijn. En probeer te bedenken dat zeker voor de 8 weken het een hele kritieke periode is. Als je echo met 8 weken goed is, zijn de kansen dat het goed blijft gaan al vele malen groter.
Madelein dat is nogal een beslissing. Het is denk ik ook allemaal wel erg zwaar en drukt enorm op je dagelijkse leven. Ik hoop dat er iets goeds uit komt bij jullie gesprekken en dat jullie zeker niet kinderloos door het leven hoeven.. Ik duim voor jullie. Tostie hoe was je echo? Mocht je beginnen? Hier de laatste dagen van de mk. Nog licht bloedverlies maar geen stolsels meer. Heb wel erg last van mijn hormonen gehad want ik heb vriendlief echt een moeilijke paar dagen gegeven. Pffff niet te genieten was ik.. Gelukkig is dat nu weer voorbij haha
Fijn dat je test donkerder is!! Daar aan vast houden. Echo kan al vanaf 6 weken maar sommige VK doen het niet.
@madelein: ja gek is dat he, klussen is bijna nooit echt fijne seks, en als het niet hoeft... M.b.t. Je besluit, even rust kan echt heel goed zijn. Wie weet binnenkort weer helemaal opgeladen er tegenaan. @cdvg: mooi dat de mk bijna afgerond is. M.b.t. Die mannen, die mogen best een beetje mee lijden Hier: officieel op de wachtbank. Redelijk goed geklust alleen gister avond niet en daar baal ik wel van. Woensdag avond bijna goede test, geklust. Donderdag avond knal test toen 's avonds ook geklust. Was beter geweest gister avond nogmaals maar toen was de stemming er echt niet naar lees: ruzie. Nu vanmiddag laatste keer geklust. Het blijft een beetje kansen sprijden, want tja eisprong binnen 24 - 48 uur na knal test maar je hoort ook wel eens veel eerder. Gelukkig kan zaad lang overleven
Was nog even aan het googelen, en ondanks er veel verschillende dingen over geschreven worden en ik het eigenlijk allemaal al wel eens gelezen heb, ga ik hier maar eens vanuit, is voor mij gunstig gezien woensdag en donderdag Zaadcellen daarentegen leven veel langer, tussen de 3 en 7 dagen. Zaadcellen moeten een lange reis afleggen van de vagina naar de eileider (waar de bevruchting plaatsvindt). Deze reis duurt 12 tot 24 uur. Hoewel er zeer snelle zaadcellen zijn die al na een uur in de eileider aankomen. De meeste kans op bevruchting bestaat als de zaadcellen klaarliggen in de eierstokken als de eicel springt. Wil je graag zwanger worden? Vrij dan het liefst dagelijks in de 3 dagen voor je eisprong.
Will, wat jammer dat je pas met 7 weken een echo mag. Ik krijg ze vanaf 6 weken en heb zelfs een keer het hartje met 5 weken en 6 dagen al gezien. Wel fijn dat je test donkerder is geworden! Y30, spannend weer voor jou, op het wachtbankje. We gaan er idd maar vanuit dat die zaadcellen een paar dagen leven en dan zit je zeker goed. Ik krijg morgen m'n 1e IUI. Helaas niet vandaag. Ik word pas ingepland na een positieve ovulatietest in de ochtend en dat was vanochtend, dus hoefde niet naar de controle vandaag. Gisteravond was hij ook al positief, dus hopelijk springt mijn ei pas morgen... Heb geen pregnyl voor de eisprong hoeven zetten, alleen vanavond ter ondersteuning van het baarmoederslijmvlies. Om de ei niet te missen hebben we vanochtend maar even geklust... Denk niet dat ze daar blij mijn zijn, want dan hebben we morgen minder zaad en hij heeft al niet super veel. Maar ik kon het risico gewoon niet nemen omdat ovulatietest gisteravond al positief was. En ze hebben niet gezegd dat we een paar dagen onthouding moeten hebben... dus...