Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sky ik heb idd 2 x een baarmoederontsteking gehad. Eerste keer met alleen ab kuur opgelost. 2e keer was veel heftiger. 3 dagen opgenomen in zkh en een na curretage met hysteroscopie gegad. En 2weken dubbele ab kuur. Dit kwam wasrschijnlijk door t septum dat in m'n baarmoeder zat. In de verkeerde holte gecurreteerd. Heel verl bloedverlies, echt heel veel. Koorts, ziek, veel pijn in buik en rug. Bleken weeën te zijn. Baarmoedermond ging open en dicht. Gelukkig is t septum eruit inmiddels. Maar jeuk heb ik niet gehad. Lijkt me dan eerder een schimmeltje. Dit krijg ik altijd na een abkuur...
    2 welen na een curretage is de kans op een ontsteking niet zo groot meer. Sowieso heel zeldzaam. Hou vooral je temperatuur ff in de gaten.

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Poeh Mien, wat een lange weg heb jij al afgewandeld zeg. Wat ontzettend goed van je dat je blijft doorzetten!

Minty, ik hoop dat dit m mag worden. Ik ben ook graag misselijk! Sinds gister is het aardig weggezakt. Gisteravond niet eens overgegeven en dus begin ik weer bang te worden :(

Ik heb, voor het eerst, de zak met zwangerschapskleren weer opengemaakt op zoek naar camouflerende shirts. Wat is dat ook eng zeg. Heb ze daarna weer ver opgeborgen in de garage :(

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welke medicijnen gebruik je nu allemaal Eef?

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Prednison 20, lovenox 0,4 , aspirine halve zakjes dus 50, foliumzuur, levothyroxv25

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat laatste is dat dan een soort utro? Ik ken dat niet.

6. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Dankje voor de uitleg! Jeetje wel ellendig zeg..poe! En het klinkt misschien raar maar ik ben zo blij voor je dat dat septum weg is :) Ik ben gewoon opgelucht voor je! :)
    Ik ben zelf op dit moment gewoon gevoelig daar beneden. die keizersnede en miskramen en curettages...En dan heeeeel lang van die bruine afscheiding dat gaat mij gewoon wat irriteren denk ik.
    Nou...we wachten het allemaal maar weer af.

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dat laatste is voor de thyroide. Een lage dosis.

Skye. Van langdurig bruinvelies kreeg ik ook jeuk. Misschien wel van het lange rondlopen met inlegkruisjes

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    En hoe ver nu? Wanneer ben je uitgerekend? :)

9. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Eef, ja precies. Denk het ook. Wel heb ik sinds vandaag een wat drukkend samentrekkend gevoel in mn onderbuik, niet prettig. Ik vraag het binnenkort wel aan de gyn allemaal.

Kon me trouwens heel erg herkennen in jouw verhaal dat je de kleding weer ging bekijken. Het is spannend he meid? komt wel goed hoor. Soms kunnen we niet anders dan erop vertrouwen.

10. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mien: poeh, jij heb ook al veel meegemaakt zeg! Uiteraard ben je welkom om mee te schrijven.

@Skye: van langdurig inlegkruisjes dragen krijg ik ook altijd jeuk.

11. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hoi! Ja het bloedverlies is nog steeds bruin. Sinds de keizersnede kan dat bij mij wéken aanhouden. Het stopt een paar dagen voor de menstruatie en na e menstruatie begint het weer... Dus ik beschouw dit niet meer officieel als bloedverlies van de curettage. Hoop niet dat dat erg is...

En wat je omschrijft is heel herkenbaar hoor! In goede zin :)

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Skye is bij jou al gekeken of je geen niche hebt? Moet met hysteroscopie.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @eef: ik duim mee dat die kleding over een paar weken echt weer uit de garage mag!! Ik had zelf vanaf zo'n 14 weken mijn positie broeken weer aan.

14. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nuage, ben vandaag 9 weken "ver". Ze hebben het wel gezegd wat de uitgerekende datum is en het staat op de papieren maar ik wil het niet horen/lezen. Wil niet weer zo'n zwarte datum in m'n agenda. :(
    Ben al zo gestrest weer nu ik minder misselijk ben...

Daisy, als je nog meeleest, heel veel sterkte. knuffel...

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik snap het Eef. Ik ben wel heel positief, dit voelt heel goed. Hoop dat je snel zelf ook vertrouwen kunt krijgen. Wanneer durf je erin te geloven?

16. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Na de 11 weken echo een beetje, na de 13 weken met nekplooimeting zal ik het gaan vertellen. En dan op naar de 20 weken echo.
    Ben alleen bang dat mensen het nu al zien.... En dat vind ik te vroeg

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hiephoi, het avondeten is er weer uitgekomen. Wat een ellende... En wat een opluchting ;)

18. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Klopt, heb het al met de gyn besproken. Hij zei dat er altijd een niche ontstaat na verloop van tijd bij een keizersnede maar dat dat niet erg is wanneer je gewoon zwanger kunt raken. En aangezien ik zwanger raakte gaat hij er niet vanuit dat er een probleem is. Als de niche te diep wordt en zwangerschap blijft dan dus uit dan doen ze er iets aan. Het is ws wel de reden van dat oneindige bruinverlies....grrr
    Hoop dat zijn info klopt. Als ik problemen blijf houden sjees ik weer naar Gent.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom begrijpen ze nou niet dat zwanger raken niks betekent als hey steeds misgaat? Zucht...

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Altijd een niche na keizersnede???

En inderdaad nuage. Dat snappen maar weinig mensen helaas. "Wees blij, je weet dat je zwanger kunt raken."
    Ja nou geweldig, maar ik wil niet zwanger raken, ik wil een kindje!!!

Deel Deze Pagina