Fijn Eef, dat je weer misselijk bent Ik denk ook dat het bij jou wel goed gaat komen. Maar dat je nog geen vertrouwen hebt, dat begrijp ik heel goed. Bij mij neemt de misselijkheid ook steeds meer toe, dus het wordt tijd om overlevingsvoedsel in te gaan slaan: crackers, verse gember, frisse snoepjes...hebben jullie nog tips?
Minty, bij mij werken dubbel zoute salmiaktongen :-D . Ik eet er niet veel omdat ik bang ben dat dat niet goed is maar het werkt wel. Banaan hou ik ook wel binnen en gezouten amandels. Alleen drink ik niks. Is niet goed maar daar word ik echt misselijk van En zittend slapen. Mien, bij mij geen oorzaak gevonden
@Mien: nee, geen oorzaak gevonden. Mogelijk dat mijn lichaam te makkelijk alles accepteert, dus ook de 'slechte' bevruchtingen. Bedankt voor de tip Eef!
@ eef: ene kant vervelend dat je misselijk bent, maar aan de andere kant ook wel fijn. Geeft je denk ik toch een heel klein beetje zekerheid. @ minty: ik heb zelf ook het idee dat mijn lichaam/ baarmoeder ook te makkelijk slechte bevruchtingen accepteert. Ook voor jou 'fijn' dat de symptomen toe nemen. Geloven jullie trouwens dat een man en vrouw geen goede match kunnen zijn? Of wordt dat maar gezegd als er geen oorzaak wordt gevonden?
@Mien: ik heb onlangs het boek van Alan Beer gelezen en hij heeft het er wel over dat het problemen kan geven als het dna van jou en je partner teveel op elkaar lijken. Ben je al in het buitenland geweest voor onderzoeken?
@ minty: nee heb t boek niet gelezen, maar heb er al wel wat over gelezen. Misschien toch boek bestellen. Maar als t dna op elkaar lijkt, dan kun je daar toch niets aan veranderen? Wij zijn niet in het buitenland geweest voor verdere onderzoeken, maar zit er wel over na te denken, weet niet of mijn man het ook wil, want hij heeft echt een klap gehad na uitbehandeld te zijn in het zh. Heb al wel goede verhalen gehoord over Gent. Ik hoor sowieso dat het buitenland veel verder is op het gebied van vruchtbaarheidsbehandelingen en dat nederland erg acher ligt.
Ik zou je het zeker aanraden Mien. Zowel het boek als een afspraak in Gent. Daar zeggen ze in ieder geval niet dat ze je niet kunnen helpen dat garandeer ik je.
Bedankt voor jullie advies. @ nuage: ook veel meegemaakt zie ik, gelukkig nu mooi wondertje onderweg. Gefelicieerd!
Yep, hij stelt dat het litteken een niche veroorzaakt. Maar dat is niet erg. Behalve als het te diep is en er vocht in blijft zitten, dan wordt het een problematische niche....Dus in dat geval blijft de zwangerschap echt uit. Maar dat bruinverlies komt er wel vandaan.
Hoi Eef. Gaat goed. En ik voel me belabberd, wat ik voorlopig ook maar interpreteer als goed. Vrijdag eerste echo, dan ben ik pas 6+2, dus hoop dat we iets kunnen zien. Hoe gaat het met jou?
Oh..vrijdag al! Spannend. Wel misschien nog wat vroeg voor een hartje, maar wel al leuk! Hier veel misselijk en bijna elke avond overgeven. Dit weekend een goede dag gehad en dus de bijbehorende paniek aanvallen. Dan heb ik het echt niet meer onder controle. Ik mag pas volgende week woensdag weer Ben nog steeds heel bang dat het allemaal voor niks is. Al die stress, misselijkheid en verloren tijd met m'n zoontje waar ik op het moment niet leuk mee kan spelen. Succes bij het belabberd zijn...! Had je dat bij al je vorige zwangerschappen ook ?
Daisykesie, ik weet niet of je hier nog af en toe mee leest, maar ik wilde je nog een knuffel sturen. Ik heb je even opgezocht om te kijken of je hier nog wel eens kwam en kwam bij je blog terecht...wat een prachtig gezinnetje. Wat is jullie oudste dochtertje ook een heel mooi meisje. Ik hoop dat jullie er samen een mooi weekend van hebben gemaakt ! Oh..en dat zelfgemaakte schaapje...prachtig!
Dankjewel voor je lieve woorden!!! Ik lees nog steeds mee en ben eindelijk weer een beetje bijgekomen van het weekend. Ik zag er erg tegenop maar het viel me gelukkig nog best mee. We hebben er een mooi weekend van kunnen maken gelukkig. Zo blij dat we onze oudste hebben om ons op te fleuren... Hopelijk heb je woensdag een goede echo meis, zodat het idd allemaal niet voor niks is geweest. Ik duim heel hard voor je! @Minty: hopelijk jij vrijdag ook een mooie echo met misschien al een kloppend hartje @hier: ik denk dat ik afgelopen weekend mn ei heb gehad (uitgerekend dát weekend...) en ik vond het toch veel moeilijker dan gedacht dat we niet voor een kindje konden klussen Volgende week vrijdag kan ik bloed laten prikken en daarna hopelijk snel weer zwanger. Kan niet wachten!
Ik duim voor je Daisy!! Dat je maar snel weer zwanger zult zijn! En ik duim voor jou Eef! En voor jou Minty!
@Daisy: ook van mij een dikke knuffel. @Eef: bij alle vroege miskramen had ik weinig kwaaltjes, dus daar ging het vanaf het begin waarschijnlijk al niet goed. Bij mijn latere miskraam had ik ook volop alle kwaaltjes, maar is het toch misgegaan. Dus de kwaaltjes zijn in ieder geval een stap op de goede weg, maar zeker geen garantie, in mijn geval. Ik probeer maar wat afleiding te zoeken, maar dat is nog lastig omdat ik moe en misselijk ben en het liefst de hele dag in bed zou gaan liggen