@minty: ik kom hier niet meer dagelijks, dus wil je alvast veel succes wensen voor vrijdag en sterkte met het wachten tot die tijd. 6,2 is normaal gezien een mooie termijn voor hartactie hoor. Hoeft nog niet, maar wat ik hier lees, meestal wel. @eef: voor woensdag kom ik hier vast nog wel, maar voor het geval dat, jij ook alvast succes!! Het wachten is onwijs rot, maar misschien kan je zoontje je juist wat afleiden. Op die leeftijd houden ze mama toch vaak wel bezig. Hier eentje lopen van begin 2013, en mag blij zijn als ik af en toe nog ff rust krijg @daisy: goed om te horen dat het weekend minder zwaar was dan verwacht. Hopelijk krijgen jullie snel weer groen licht om te klussen.
Daisykesie, heel normaal dat je het moeilijk vond om je ei niet te benutten. Jullie hebben ook al zo lang moeten wachten. Ik gun het jullie enorm ! Minty, begrijpelijk dat je het ook "gewoon" nog allemaal afwacht. Ik hoop dat vrijdag al een flinke stap in de goede richting wordt! En dat je partner je goed helpt met de huishoudelijke taken en jullie dochter ! Y30, dank je. Inderdaad, ben zo dankbaar voor m'n zoontje. Maar op het moment zorgt m'n man veel voor 'm. Ik durf hem niet te dragen, ruige spelletjes te doen en voel me vaak te misselijk om voor 'm te zorgen. Ik hoop dat deze tijd niet voor niks verloren zal zijn!
Minty en Eef goed om te lezen dat jullie kleintje zich vasthoud! Duimen dat t niet meer loslaat en op naar de (volgende) mooie echo! Diasykesie sterkte meid.. Hier de eerste keer ongesteld na de operatie. Vreselijk. Veeeel bloedverlies en heftige buikpijn. Heb er zelf een pijnstiller voor gepakt en dat doe ik niet snel.
Zonnetje dat klinkt heftig. Doe maar even rustig aan meis. Meiden wanneer hebben jullie weer een echo? Eef en Minty?
Sterkte zonnetje! Zorg goed voor jezelf. Morgen echo... vannacht ook eerste omhelzing met de toiletpot gehad. Ik ben op mijn werk, maar vraag me niet in welke staat.
Oh zonnetje, dat is heftig. Hadden ze dat ook aangegeven als zijnde normaal? Minty, ik weet wel ongeveer in welke staat Ik slaap zittend met 2 kussens. Dat hielp voor m'n zoontje (de hele zwangerschap) en nu weer. Misschien voor jou ook? Ik moet nog tot woensdag wachten. Zit weer vanalles op te zoeken over missed abortions (weet ik, moet ik niet doen maar ik ben liever nu depri dan woensdag een klap). Ook alweer gekeken of het normaal is dat hij bij 9 welen niet bewoog. En dan die angst als ik s nachts naar de wc ga, dat ik zal bloeden..... Pffff.... Leuk is anders
@eef: houd de moed er in. En nee, geen dingen opzoeken over ma, wordt je alleen maar meer depri van. Ik duim ook voor jou dat je woe een mooie plakbeeb te zien krijgt
@zonnetje: wat naar zeg. Veel sterkte! Ik hoop 1 dezer dagen mijn eisprong te hebben. Nu hopen dat mijn ei aan de goede kant zit, meestal voel ik dat wel aan.
@Mien: ik duim voor je!! @Eef: zittend slapen...tja...ik weet niet of ik dan nog wel slaap. Ik merk dat het bij mij vooral een kwestie is van een lege maag. Dus ik ga een voorraadje op het nachtkastje leggen. De tip van de zoute drop was trouwens een goede!
Mien, ik voel 'm ook altijd. Ik hoop het ook voor je ! Heb jij duidelijkheid over waarom jouw weg zo lang moet zijn? Eicel voorraad vervroegd uitgeput of iets anders? Minty, blij dat één van de tips heeft geholpen! Met zitten bedoel ik wel onderuit-gezakt-zitten natuurlijk. Niet kaarsrecht. Als ik helemaal plat ga liggen komt alles in no time richting keel. En inderdaad, ik heb koekjes op het nachtkastje liggen.
@misselijke dames: bij mij hielp hazelnootjes altijd goed. En is meteen een gezond alternatief (zoute drop natuurlijk wel veeeel lekkerder)
Dank je meiden, maar ik ben bang dat ik mijn ei voel aan rechterkant helaas. Weer een maand wachten. @eef: wij weten niet waarom het bij ons niet is gelukt. Volgens artsen zag alles er goed uit, volgens mij amh ook goed. Maar vind wel dat de artsen, achteraf gezien, te weinig onderzoeken hebben gedaan. Bij ons zeiden ze ook pech grrrrr. Ik geloof niet in pech, er is altijd een oorzaak, maar ze hebben gewoon niet genoeg kennis.
Mag jij ook niet een keer prednison proberen? Teveel nk cellen veroorzaakt miskramen, maar te weinig kan er voor zorgen dat ivf niet aanslaat. In beide gevallen valt er wat te proberen.
@eef: ik heb t al gevonden. Moet me nog wel verder inlezen. Ik weet wel dat we bij die ene terugplaatsing wel veel fragmentatie was van de embryo, zou dat er dan ook mee te maken kunnen hebben?
Precies weet ik het niet. Ik was meer geïnteresseerd in het effect van die cellen NA de bevruchting, bij teveel cellen. Via internet en je gyn kun je er misschien meer over te weten komen? Of even rondvragen hier, misschien op het ivf forum? Het is ook maar een idee, weet matuurlijk niet of jij er wat aan hebt Y30, bedankt voor de tip. Ik zit aan de amandelnootjes...gezouten weliswaar Minty, succès met de zenuwen vandaag!!! Ik hoop het zo!!!
NK cellen zijn Natural Killer Cells. Het zijn de paratroopers van je immuunsysteem, die gestuurd worden naar de heftigste infecties e.d. Ze hebben in je baarmoeder niks te zoeken, maar bij sommige vrouwen zitten ze er dus wel en blijven ze onterecht rondhangen. Als er dan zaad of een kleine embryo aankomt is deze kansloos. Zelf heb ik altijd gedacht dat de kans om ze te hebben toch op een of andere manier samen kon hangen met slechte pap uitslagen. Uiteraard zei mijn gyn dat dit niet zo was, maar die vond de hele NK cellen theorie ook niks. Het is in onze groep al opgevallen hoeveel vrouwen relatief gezien te maken hebben gehad met pap 3 a of b vaak met CIN II en III. Ik zelf ook pap3bCINIII en ik zie jij dus ook Mien.
@eef: dank je, ik kan t iig wel vragen hier op zsp. @nuage: bedankt voor je uitleg. Dat is toch anders wel erg toevallig dat er zoveel pap3b cinIII hebben. Die gyns willen ook niets aannemen hier. Maar ik heb ook een ziekte (taaislijmziekte) die denk ik ook effect heeft op mijn afweersysteem. Dus dat zou bij mij de pap3b ook kunnen verklaren. Wat voor medicijnen heb jij gehad tbv deze zwangerschap? Ook prednison?
Ik heb deze keer prednison, ascal, utrogestan en fraxiparine gebruikt inderdaad. Taaislijmziekte is dat ook een autoimmuunziekte? Bij mij denken ze dat ik antifosfolipidensyndroom heb. Het was voldoende om de eerste 12 weken de prednison te gebruiken. Kon ook zeker niet langer want ik kreeg er helaas diabetes van.