Minty, goed nieuws!! Het is alvast een mooi begin. Kan je lekker verder stressen!! Twee weken is wel weer lang hè, ga je het volhouden?
Ja!! Maar dat dacht ik twee weken geleden ook. Er zit niets anders op dan wachten. Jij ook sterkte Eef, met wachten en alle onzekerheid.
Minty, lijkt me zo leuk als we samen die stomme grens over gaan voor het 2016 is!! Geniet alvast van deze overwinning!
Is taaislijmziekte toevallig een immuun ziekte? Want in dat geval is er een grote kans dat je mk's ook door immunologische problemen komen. Edit: las net verderop al dat het niet het geval is.
@y30: nee, maar dat je idd al gezien. Ik ben zo verdrietig. Ik ovuleer vandaag of morgen en heb t gevoel dat er aan beide kanten een ei zit. Nu heeft mijn man gister een feestje gehad tot in de late uurtjes. Heb tegen hem gezegd dat hij niet teveel moet drinken omdat dit niet ten goede komt van het spermakwaliteit. Maar meneer werd vanochtend wakker met een flinke kater. Ik wilde juist deze poging goed benutten, want er wordt toch wel eens gezegd dat je vruchtbaarder bent na een mk en nu heb ik hoogstwaarschijnlijk ook nog aan 2 kanten een ei. We hebben een poging gewaagd, maar dit lukte natuurlijk niet, want hij voelde zich erg beroerd. Nu ben ik zo teleurgesteld in hem en boos. Ik wilde dit zo graag!! Hij voelt zich natuurlijk erg schuldig, maar daar heb ik wat aan...
Geen idee, maar ben echt zo teleurgesteld en boos. Heb echt geen behoefte meer om jeweetwel te doen met hem.
Haha...snap het. Mijn zoontje is verwekt om5 uur s morgens. M'n man kwam s morgens thuis na een weekendje drinken. S middags kwamen z'n ouders die hij midden in de nacht naar het vliegveld moest brengen. Bij thuiskomst van het vliegveld dus. Nooit gedacht dat zijn lamgedronken zaadjes zo'n mooi mannetje konden opleveren. Misschien geeft je dat weer een beetje goede zin? Anders flink ruzie maken nu meteen zodat jullie het vanavond goed kunnen malen
Dank je eef, dat geeft mij wel weer een wat beter gevoel . Misschien dat we toch nog gaan proberen, want hij voelt zich echt heel erg schuldig en wil mij niet steeds vedrietig zien.
De soldaten die nu klaarstaan hebben geen last van dr drank hoor, dat zijn enkel degenen die vandaag aangemaakt zijn, en die komen er pas over een maand of 3 uit. Mijn dochter is verwekt in een weekend waarin wij beiden veel te veel hadden gedronken, dus zou zeker vanavond nog een poging doen hoor!
Ik vind het echt erg voor diegenen die meerdere mk krijgen.. Dit was mijn eerste zs en direct ook mijn eerste mk.. zit nog in week 1 van de miskraam.. er zou nog achterbleven weefsel inzitten nn voel daarom nog beetje menstruatie pijn! Maar hopelijk komt het er zo rap mogelijk vanzelf uit en nooit meer een mk Maar dat was het lot. Wij kunnen er niets aan doen..
Duurt inderdaad drie maanden, dus je hoeft je niet druk te maken. Hopelijk kunnen jullie het toch nog gezellig maken.
Minty, wat een goed nieuws! De eerste hindernissen zijn genomen iig. @de rest vd meiden, zou ik nog een keer jullie ervaring/steun kunnen krijgen. Ik voel me weer vol zorgen. Ik heb 12 dagen na de miskraam mijn eisprong gehad. Ik heb het duidelijk gevoeld en iedere dag getest met ovulatie testen. (Cb digital) De vorige miskraam had ik 'm ook bizar snel en werd netjes 13 dagen later ongesteld. Maarrrrr...ik had nu inmiddels wel echt ongesteld moeten worden...Het is nu iets van 18 dagen na de eisprong. Plus het feit dat ik al 4 dagen voel dat ik het moet worden. Je kent het wel dat gevoel vlak voordat je ongesteld wordt...en een heel opgeblazen buik. Maar er gebeurt niets! Zelfs het bruinverlies blijft uit... Natuurlijk zeg ik tegen mezelf dat het vanzelf wel komt en dat er niets aan de hand is, maar sinds vanmiddag begint het angstige gevoel weer toe te slaan. Hoe lang kan het uitblijven na een eisprong? Als er geen eisprong is geweest snap ik dat het allemaal ontregeld is en dat het een behoorlijk aantal weken kan duren. Maar in dit geval Maar nu is de asherman angst er weer...bah. Dit komt vooral door de menstruatie buikpijn zonder dat er iets gebeurd.