Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @skye, wel fijn dat alles er op de echo goed uit zag. Ik hoop/denk dat t misschien toch je hormonen zijn. Ja we hebben idd een heel traject achter de rug.

@eef, veel succes morgen! Ik hoop op een mooi knipperlichtje;)

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dank je Mien. Ik lig al van 4 uur wakker. Alles voelt zo leeg met slappe borsten, platte buik. Ik probeer me op het slechte nieuws voor te bereiden. Ik weet immers hoe het gaat....het sorry-ik-zie-geen-hartje van de gyn, de curetage, etc. Maar het lukt me maar niet me voor te bereiden op het verdriet, de lege buik met kerst naast m'n zwangere schoonzus en de beslissing het hier bij te laten.

Skye, het ziet er toch niet zo slecht uit dus!

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: kop op! Het zit vast goed. Ik heb er alle vertrouwen in. Hoe laat heb je een afspraak?

@Skye: dat wachten is zo vreselijk! Na de onzekerheid misschien wel het vervelendste aan dit traject. Sterkte.

Hier vannacht eindelijk weer eens een nacht goed geslapen, zonder ieder uur wakker te worden of te moeten eten.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eef weer een spannende dag voor jullie. Succes!

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    @ Eef, ik begrijp je gevoelens zó goed! Maar hopelijk gewoon goed nieuws! Die symptomen zeggen niéts! Ik had juist t tegenovergestelde. Ik hoop dat we je gewoon vandaag gaan feliciteten!

@ Minty, wat fijn weer even goed slapen...Dat doet een mens goed. Wil ook wel weer zo'n nacht. Maar met die storm en dat gepieker lukt dat nog niet helemaal. En die onzekerheid is absoluut het allerergste van dit alles.

Ik ben net gebeld door de gyn dat als deze week de menstruatie niet doorzet, kan er sprake zijn van een hematometra (?) Dus dan zit t bloed vast en moeten ze de bm drainen...WTH? Nog nóóit van gehoord. Dus er bestaan nog steeds weer nieuwe dingen waar ik over leer. Ze had bloed gezien bij mijn eierstok en dat zou evt. een verband kunnen hebben. Tis bijz. zeldzaam maar kan voorkomen na een ingreep. De cervix zit dan soort van afgesloten.

Dussss diep ademhalen en maar van het beste uitgaan. Maar ik vind dit allemaal niet meer zo leuk. Ben er nu wel klaar mee. Dus mijn baarmoeder vriendelijk verzocht gewoon goed te gaan menstrueren.

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Even snel want moet m'n zoontje gaan ophalen: echo was goed! Het duurde een eeuwigheid voor ze het hartje vond (STRESSS!!!) maar hij was goed gegroeid en bewoog flink. Nu 10 weken en 5 dagen. Over 3 weken DE echo.

Lees straks terug hier!

7. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Eef!! Je bent er bijna :D

8. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Mooi zo Eef! Wat n fijn nieuws moet dat zijn Congrats!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef waar blijft die banner?? Dit zit goed hoor meis gefeliciteerd xxx

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Thanx meiden. Ik begin er nu wel in te geloven...wat ik dan weer super eng vind....

Minty, fijn dat je een nacht lekker hebt kunnen slapen. Af en toe moet de batterij toch weer opgeladen worden he! Bovendien helpt goed slapen (minder moe zijn) volgens mij wel tegen de misselijkheid !

Skye, dat lijkt me dan toch niet zo'n verkeerde optie? Dat van dat drainen? Dat is dan eenmalig neem ik aan en komt het daarna gewoon weer vanzelf?

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oooh wat vreselijk dat ze dat het hartje niet meteen kon vinden!!! Logisch dat je stress had, getver!
    Maar....gelukkig uiteindelijk alles goed!!!!! :D Op naar de volgende echo en daarna weet je al heel snel het geslacht :D

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Haha Nuage, ik dacht er zelfs aan toen ik daar bij de gyn zat na de echo....en net weer. Maar ik had me voorgenomen om te wachten tot na de "echte" echo, dus moet ik nog even volhouden ....maar ik heb er veel zin in. Voelt als een soort overwinning ;)

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Wat een goed nieuws eef:D. Gefeliciteerd!!

@skye, ik hoop zo dat t bij jou snel op gang komt.

14. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Ik hoop snel mooie banners te zien!!! ;)

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    En wat is de echte echo? De 12 weken? Of daarna toch 20 weken? Mis je eigen zwangerschap niet he want je bent al bijna op 1/3! Garanties zijn er niet meis. Als je met 10 weken een goede echo hebt zit je gewoon echt heel erg goed, zeker nu je ook medicatie hebt.

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gefeliciteerd Eef!

17. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
  18. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nuage, de eerste "echte" zou die van de 3 maanden zijn. Die is bij 13 weken en 3 dagen. Dan krijgt hij ook zijn eerste apk keuring ;)

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom zo laat? Is dat iets Frans? ;)

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Eigenlijk is de precieze datum tussen 12 en 13 weken maar ze hadden pas de maandag erna een gaatje dus kwamen er nog 3 dagen bij. :(

Toch ga ik er van uit dat het met 10 weken en 5 dagen (dus haast 11 weken) ook wel al goed zit. Maaaaaaar.... Je moet het lot niet tarten....dus wacht ik braaf (en ongeduldig!) af.... De placenta moet de boel ook nog gaan overnemen geloof ik dus is dat toch nog even spannend...

Deel Deze Pagina