Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik kom heel even langswaaien om Eef en Minty te feliciteren met de goede echo's. Wow Eef! Bijna uit de gevarenzone!
    En Minty, je bent er nog niet maar vooralsnog zag het er goed uit toch! Fijn hoor!

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Johanna. Jij ook alweer op 15 weken zie ik. Fijn hoor! Gebruik je medicatie?

3. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ja 15 weken kan het zelf nog bijna niet geloven. Ik gebruik geen medicatie alleen extra vitamines. Het is nog steeds wel spannend maar ik begin steeds me steeds minder druk te maken over de kwaaltjes. Die zijn al heel lang heel erg wisselend. Soms voel ik drie dagen niks en dan opeens weer wel. Er is echt geen peil op te trekken. Misschien dat dat jullie ook een beetje helpt.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Dank je Johanna! Wanneer krijg jij meer inzicht in of dit kindje wel of niet de ziekte van je zoontje zal hebben?

5. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    We zijn nog aan het twijfelen. Er is een onderzoek waarmee ze het vlak voor de geboorte kunnen vaststellen en anders doen ze het meteen daarna. Maar het onderzoek voor de geboorte verhoogt de kans op vroeggeboorte wat niet sowieso niet wenselijk is maar al helemaal niet in het geval dat het kindje ziek is. We hebben de beslissing nu voor ons uitgeschoven en gaan pas over een paar maanden met het ziekenhuis om tafel zitten om een beslissing te nemen. Dus voorlopig blijft het nog onzeker.

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Net ervoor of net erna maakt dan ook niet veel uit toch? Behalve dan wat het beste is voor jullie kindje. Succes met het maken van alle beslissingen!!!

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ook ik kom even langswaaien. Beetje raar tijdstip maar had darmkrampen(au) dus ben wakker.
    Eef en Minty ben zo blij met deze berichten het zijn stappen in de goede richting joehoe!
    Skye meid wat een berichten v jouw kant :( pfff pittig hoor. Ik duim met je mee dat je ongi snel komt en dat het allemaal mee gaat vallen voor je.

Succes en hang in there ook zonnetje en dais en de andere meiden!

8. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Conejita! Wat fijn ook dat het bij jou al zo opschiet.

@Johanna: het valt dus niet aan de hand van een NiPT te bepalen? Ik begrijp heel goed dat je dat dan nog even voor je uitschuift, maar wat Eef zegt: dan maakt het ook niet meer zoveel uit of het erna is.

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Thanks meis! En wat gaat het toch opschieten voor jou he? :D

Hier vanmiddag bloedprikken en tegelijkertijd zit ik te wachten op mijn menstruatie. Ik voelde woensdagavond wat steekjes en gisterochtend slijmverlies dus ik dacht, joepie het komt! Maar tot nu toe nog helemaal niks, ook geen bruinverlies :p Ik zit vandaag denk ik op 11 dpo en meestal word ik op 10dpo ongesteld. Dus van mij mag het snel komen, des te sneller kan ik door naar de volgende ronde ;)

10. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Eef nee op zich maakt het niet heel veel uit of we het net ervoor of erna weten.

Minty, nee helaas niet. Daar hoopte ik op maar de techniek is nog niet ontwikkeld genoeg om deze fout op te sporen.

11. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Wilde nog even zeggen dat we afgelopen zondag toch nog hebben geklust. Dacht dat t te laat was, maar blijkbaar niet. Ik voelde de afgelopen dagen al wat rommelen onder in de buik en nu heb ik afgelopen nacht de innesteling gevoeld, het waren een paar pijnlijke felle steken. Nu voel ik steeds steekjes in mijn buik en trekkend gevoel, mijn borsten zijn wat voller. Heb nu al een darmenbuikje! Had bij mijn vorige zs ook meteen een darmenbuikje. Ik weet gewoon dat t raak is :D. Duimen jullie voor me!

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zou wel heel gaaf zijn zeg!

13. bolli

bolli Niet meer actief

Mien84 voel jij dat dan zo snel? Van zo dag tot nu of?
    Ik hoop voor jou dat je gevoel juist zit

14. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    #4714 mien84, 20 nov 2015
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
    @nuage, ja dat zou zeker gaaf zijn :)

@bolli, ja dat heb ik bij alle zs gevoeld. Meteen na ovulatie rommelende buik. Dag na innesteling opgeblazen buik onder navel en voel dat er wat gebeurt in mijn bm. En ik wist na ovulatie: het is raak! Hoe gaat t nu met jou??

15. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Mien! Ik voel het zelf ook altijd al een paar dagen na de eisprong.

Mag ik even klagen? Ik voel me zo beroerd. Iedere nacht word ik een keer of vier kotsmisselijk wakker. Dan moet ik heel snel een cracker of koekje eten, ander moet ik spugen. Ik slaap hierdoor zo slecht. Ben echt bekaf. Van de gyn al zetpillen gekregen, maar die doen weinig. Overdag valt het op zich wel te doen als ik regelmatig iets eten, maar de nachten...

16. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Natuurlijk mag je klagen minty. Wat vervelend. Je zult idd wel bekaf zijn. Hoe ver ben je nu? Het hcg zal op den duur toch op een bepaald niveau bereiken en dan went je lichaam hieraan? Ik hoop t iig voor je.

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Daisy en Skye, al ongesteld??
    Minty, wat vervelend. Ik hoop dat het snel mindert. Ik heb juist zin in de nachten, dan is de misselijkheid minder. Overdag is het ook wel al iets minder, maar blijft vermoeiend. Toch ben ik er blij mee, stelt me gerust.

Mien, super, we gaan duimen!!!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mien: ik duim mee, ik voelde het ook altijd heel snel.

@sky: hoop dat je snel, flink ongesteld wordt!

@johanna: 15 weken alweer, fijn! Hoop zondag dit kindje helemaal gezond zal zijn!

19. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@mien: spannend zeg!! Ik duim dat je gevoel klopt.

@Minty: natuurlijk mag je klagen. Dat je blij bent zwanger te zijn wil nog niet zeggen dat je die rotkwalen ook leuk vind ;) Ik ben bij mijn zwangerschappen ook zo vreselijk misselijk geweest (behalve bij de laatste, omdat die al te vroeg weer gestopt was). Alleen maar beroerd en lamlendig, spugen, afvallen, zelfs drinken lustte ik niet meer. En daarvan was het 2x voor 'niks'....de angst dat het nu misschien weer voor niks is, maakt het gewoon nog stommer. Dus gewoon lekker klagen hoor meis ;)

@hier: idd ongesteld geworden! :D Voor het eerst dat ik daar blij mee ben haha. Vanochtend leek het nog steeds niet te komen, maar vanmiddag een drupje bruin en nu gewoon al echt bloed ;)
    Vandaag was cd 31 dus het mocht ook wel tijd worden! Qua luteale fase zat het wel beter nu, waarschijnlijk was vandaag 12dpo. Normaal ben ik op 10dpo ongesteld en vorige maand na de mk al op 7dpo, dus fijn dat lichaam nu al meer doet wat het moet.

Gister ook bloed laten prikken, over twee weken het resultaat. Ben benieuwd!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Gekke spellingscorrectie zondag =zo :)

Deel Deze Pagina