Hallo iedereen, Nou gistermiddag wat rood bloed verloren en het was daarna ook gelijk over. Dus eerst heel blij en daarna kwam er toch weer wat onzekerheid terug. Het is inmiddels bruine afscheiding die er (excusez-moi) kleverig uitziet. En dat was het dan. Herkennen jullie dat kleverige? Ik had het niet eerder gehad eigenlijk... Vreemd dan dat er wel dik bms was. Waar blijft het bloed dan vraag ik me af. Verder is de tweede vraag of ik nu weer kan beginnen met proberen of is het beter een goede menstruatie af te wachten? Als die dan niet goed is dan om een hysteroscopie vragen? Vinden jullie dat ik de gyn moet bellen om haar mede te delen dat het een wel erg licht bloedinkje was of pas de volgende cyclus aan de bel te trekken? En Minty, wat kan je je naar voelen he? Niet normaal...Ik hoop dat het snel over zal zijn! Daisy, wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Wat kun je daar blij mee zijn he? Dan kun je weer lekker verder meid! Ik ga denk ik ook maar verder maar die rare bloeding van mij maakt me wel onzeker. Liefs aan iedereen verder!
Daisy, fijn dat je weer op bent naar de volgende ronde! Skye, had je gyn niks gezegd over wat je kon verwachten qua hoeveelheid? Kun je toch niet bellen om te vragen of dit het geweest kan zijn? Ondanks dat ik zelf altijd veel haast heb gehad omdat m'n zoontje steeds ouder werd zou ik misschien nu toch een ronde overslaan. Ik heb dat ook wel een paar keer gedaan als mijn cyclus van slag was. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Het had geen medische reden. En ik snap ook dat je het niet doet. Heb hier vanavond gemberthee gemaakt voor de misselijkheid. Doe ik niet meer dus. Behalve dat ik het echt heel vies vind, heb ik het weer uitgekotst en nog nooit zon nare nasmaak gehad na het overgeven. Het stelt me wel weer wat gerust te hebben overgegeven
Skye ik zou de gyn wel even op de hoogte stellen en vragen wat ze denkt. Het is geen normale menstruatie zo te horen. Proberen kan in mijn ogen altijd, als je lijf het niet kan word je niet zwanger denk ik.
@Daisy: fijn dat je cyclus weer normaliseert! Bij mij is de opossing juist tegenovergesteld: zolang ik regelmatig wat eet (dus overdag), dan balt het over het algemeen te doen. Zodra mijn maag leeg is begin ik te kokhalzen en spugen. Vooral in de nacht en ochtend heb ik er last van...en terwijl ik dit typ komt mijn ontbijt retour... @Eef: gemberthee vind ik ook niks. Pepermuntthee valt beter, misschien is dat nog het proberen waard. Studentenhaver valt over het algmeen ook goed.
@daisy, fijn dat je cyclus weer op gang komt. @skye, zou je niet een afspraak bij gyn kunnen maken, ze kunnen dan je bmslijmvlies bekijken met een echo? Als t dun is, zou t toch betekenen dat alles eruit is. @eef en minty, wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn, hoop dat dat snel wat minder gaat worden. Stiekem hoop ik wel dat ik misselijk ga worden
Dit is mijn buik aan t einde van de dag. Zo opgeblazen . Normaal heb ik echt een platte buik. Ik hoop zo dat dit een plakbeeb is!
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb in juli een miskraam gehad welke zelf is losgekomen. Afgelopen week weer een miskraam, deze heb ik op gang laten komen middels medicatie. Ik lees hier ook meerdere miskramen, wat heftig ook voor jullie allemaal zeg😔 Ikzelf zit vandaag en gisterochtend ff in zak en as.. Die onzekerheid voor een volgende keer is erg vervelend en heeft de overhand. Hebben jullie ook al positive zwangerschappen gehad? In hoop het wel voor Julie!!! Groetjes, Maartje
Heerlijk opgeblazen buikje Mien. We duimen voor je !! Bmal, welkom hier. Mijn verhaal staat in mijn handtekening. Inmiddels ben ik 11 weken zwanger. Behalve voor mijn zoontje nooit zo ver gekomen, maar het blijft super spannend !! Sterkte Maartje...het is ook gewoon zwaar kl... !
@mien: dat is inderdaad een behoorlijk darmen buikje. Nog even afwachten, ga je testen met 10dpo? @bmal: welkom hier! En sterkte met deze nare periode kort na een mk.
Dank je meiden voor het t duimen. Maar ga nog niet testen, durf t niet. Ik wacht tot na mijn nod. @bmal, helaas welkom hier. Sterkte!
Hoi meiden, wat een fijn forum zeg dat er snel op gereageerd wordt! Bedankt voor de steun! Eef en Mien, wat een spannende tijd voor jullie beiden!! Eef, wanneer heb je je 12 wkn echo? Wat is bij jullie de gemiddelde duur van een miskraam? Die van mij is nu nl anders dan de vorige keer. Kan komen doordat ik nu medicatie heb gehad maar ik ben donderdag het vruchtje verloren waarna eigenlijk pas het bloeden begon wat nu nog duurt.. Nu valt dat wel mee want de rest in de baarmoeder moet natuurlijk ook afgestoten worden dus denk/hoop dat mijn lichaam goed bezig is. Ik heb nu meer pijn dan vorige keer en emotioneel is het ook wat zwaarder. Het voelt alsof mijn hele baarmoeder helemaal beurs is aan alle kanten. Nu lekker een kruikie en mijn elektrische deken in bed alvast aangedaan!
Bmal, bij mij ging het bloeden vrijwel meteen na het afstoten over in bruinverlies. 1x heeft dit bruinverlies zo'n 10 dagen aangehouden. Waren wel nog maar veegjes. En 1x bleef het rood tot er een dag of 4 later nog een "stukje" uitkwam. Daarna weer over op bruinverlies. Ik zou het in de gaten houden. Koorts, flinke krampen, flauwtes = dokter! Heb je nog een controle echo?
Bij mij begon t met beetje bloeden en na 1 dag vloog t bloed/stolsels er uit. Daarna paar dagen nog beetje bloed/bruinverlies.
Ja ik ga morgen de gyn bellen en het even melden. En ik zie wel wat betreft het proberen. Ik zet even blik op oneindig en zie wel wat mijn lichaam wil of aangeeft. Zucht..ben wel teleurgesteld hoor... @Mien, mag ik jou vragen hoe het zit met jou? Ik zie in je onderschrift dat je ivf en iui hebt gedaan, maar het nu weer natuurlijk hebt gedaan. Dus hoe kan het zijn dat ivf niet meer nodig is? Wel fijn zeg! En da's een behoorlijk buikje joh! @Bmal, het bloeden duurde bij mij nog wel even nadat ik het vruchtje was verloren met de medicijnen. Na en tijdje was het over maar toen ging het bloeden weer verder. Het beste is een controle echo om op ene gegeven moment te kijken of alles weg is.