Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Haha Zonnetje! Ik dacht echt dat het raak was! Nou zie het maar als een vooraankondiging! Wel een goed teken hoor! 😄
    Gaan we hier net als Eef allemaal banners plaatsen jihoe!!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dat is de bedoeling toch?

Ben verder niet bijgelovig masr kreeg allerlei berichten op Facebook dat volgens jaar ons jaar wordt, septum is eruit gehaald, afspraak in Gent over 3 weken en gisteren een vallende ster gezien ( en dus een wens gedaan). 2016 moet het worden zou je dan toch denken

3. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Nou, hopelijk komen we idd steeds meer zwangeren bij! :D

Hier helaas geen telefoontje van de gyn gehad, en dat terwijl ze me vandaag met de bloeduitslagen zou bellen.
    Ik wacht morgenochtend even af en bel daarna zelf maar op...

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

En net belde ze :p

Niets gevonden....ik weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Ze zei meteen dat ze zich kon voorstellen dat het niet bevredigend was maar dat de prognose mét afwijking altijd slechter en daar moet ik me maar even aan vasthouden denk ik.
    Ik krijg sowieso nog wel de Ascal en dan maar hopen dat het pech was en de volgende keer wel goed mag gaan. Zo niet, dan wil ik uiteraard verdere onderzoeken laten doen.

5. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar nu weer even wat bijgelezen. Wat fijn dat er twee zwangeren zijn. Goed nieuws!! Gefeliciteerd Eef en minty. Ik ben blij voor jullie!!!!

Ik ben eind nov ook in Gent geweest. Er komen daar alleen maar Nederlanders :). Ik heb drie miskramen gehad en was ook elke keer meteen zwanger. Zelf denk ik ook dat dat er wel iets mee te maken heeft want het zaad van mijn vriend blijkt niet eens zo heel fantastisch te zijn. Toevallig kreeg ik vorige week al een uitslag dat mijn schildklierwaarde te hoog is, dus daar krijg ik nu medicijnen voor. Hopelijk gaat dat helpen! Wel goed volgens Nederlandse normen, namelijk 2,5, maar voor Gent aan de grens. Dus vanaf nu maar weer een poging wagen ook al heb ik nog niet alle uitslagen binnen. Die krijg ik in feb pas, jee wat een wachttijden zeg daar.

Groetjes Sann

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @daisy: is altijd dubbel, enerzijds wil je niet allerlei narigheid mankeren, maar je wilt wel graag hoop op een sluitende behandeling zodat het de volgende keer wel goed gaat.

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Minty, hoe gaat het? Erg gestrest voor morgen of voel je je er wel goed bij ?

Skye, ik woon niet in NL ;) en hier werken ze inderdaad met gyn's. Verloskundigen doen ze niet aan. Die zie je alleen in het ziekenhuis voor de bevalling of een intakegesprek voor de bevallingsdag.

Zonnetje..sorry...verkeerd begrepen! Jullie zijn dus nog niet begonnen? Voor de kerst ging je toch weer proberen? Ik dacht dat je stiekem toch alvast een kansje had gewaagd ;)

Daisy, dubbel gevoel he. Ik vind het nog steeds wel moeilijk dat ik nu niet weet waarom het nu wel lijkt te lukken. Was het pech? Zijn het de medicijnen? Met twee kan het inderdaad nog pech zijn. Het verlies van jullie meisje heeft hier helemaal niks mee te maken toch?

San, succes met het uitzitten van die lange wachttijden!!

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Het is idd dubbel....en ergens voelt het ook alsof we vorige maand voor niks hebben overgeslagen. Maar ik weet tegelijkertijd heel goed dat we anders nooit zeker hadden geweten of het wel of niet goed zat ;) Het verlies van D* staat er idd los van. Zij had geen chromosoomafwijking oid. Alleen die knoop in de navelstreng. Maar omdat ze in eerste instantie een groeiachterstand had (waarvan ook nooit een reden is gevonden) dacht de gyn nu dat het misschien een bloedstollingsprobleem was. Maar dat is het dus niet.
    De twee miskramen kunnen dus idd 'pech' zijn. Ik vind het zelf alleen lastig dat bij allebei de hartjes al klopten, en de eerste was zelfs al 10 weken oud. Maargoed, dat D* een knoop had is ook gewoon 'pech', dus waarom de miskramen niet ook?
    De gyn hoopte me iig heel snel weer te zien (ik ook hihi) en dan maar hopen dat de volgende blijft plakken met de Ascal.

Gister was mijn ovutest trouwens bijna weer helemaal wit. Dus zondag een vette knaller, maandag een iets lichtere knaller en gister bijna wit. Dus ik denk dat ie maandag is gesprongen. Zaterdag op zondagnacht en maandagochtend nog geklust dus hopelijk precies de juiste momenten geweest hihi :D Volgende vrijdag zou ik dan al kunnen testen...ik kijk er al naar uit!

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Spannend daisy!! Het is jullie ook zo gegund!!

10. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @Minty, veel succes morgen!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Minty kwam ook even om je succes te wensen!

Daisy: is wat he die testdrang.;)

12. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik ben wel een beetje nerveus en mag vanmiddag pas. Dus nog even wachten...

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Veel succes vanmiddag Minty!

14. MM85

MM85 Lid

8 jun 2015
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes Minty, ik denk aan je en duim voor je!

15. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Minty! Hier wordt ook aan je gedacht!

16. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lief van jullie! Net weer een kloppend hartje gezien. Wel een dag minder ver dan de vorige keer, dus uiteraard ook meteen een reden om me druk te maken. Gek word ik ervan!

@Eef: heb je de uitslag al?

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed zo Minty! Die ene dag zegt echt niks hoor meis! Hoe ver nu? Ik moet steeds raden want mis je banner :)

18. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    10 weken.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dus dan ben je nu verder dan ooit met kloppend hartje? :D :D :D
    Behalve bij je dochter uiteraard.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Super minty, weer een goede echo verder! En die ene dag is i.d.d niets om je zorgen om te maken.

Deel Deze Pagina