Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Minty, nogmaals ik weet dat alleen een echo de stress wegneemt maar ik had het bij 10-11 weken ook: voelde me niet meer zwanger. Was even niet meer misselijk, borsten weg en, wat ik nog niet eerder had gehad, buik weg! Was toen ook in paniek. Durfde niet meer naar de eerste hulp maar had het zo graag gedaan!!

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @minty: wat naar die onzekerheid, en voor iedereen hier herkenbaar ook. Maar om er toch ff iets naast te zetten...je hebt net een goede echo gehad meid, als het nu echt helemaal mis zou zijn, dan zouden ze toch vrijdag wel iets afwijkende hebben gezien. Groei achterstand o.i.d. ik weet het, het kan wel zo uit het niets, maar probeer er niet vanuit te gaan, en dan vraag je om een extra echo.

3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja he? Nou uiteindelijk gaan we er wel weer voor maar het is en blijft zo spannend...Nou we zien het allemaal wel :)

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je gelijk hebt Y30. Net wel weer mijn avondeten geretourneerd, dus echt weg is het ook weer niet.

@Daisy en Skye: het is inderdaad niet leuk en ik zag er ook enorm tegenop. Helaas moeten we hier doorheen. Ik weet ook niet of ik het nog een keer zou kunnen als dit toch misgaat.

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dat klinkt goed minty!

En nogmaals ik snap je heel goed hoor, en ben ook wel eens extra voor echo geweest. Gewoon plannen als je je onzeker voelt.

6. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb toch maar gebeld en mag vanmiddag meteen komen. Ik ben nog steeds wel wat misselijk (maar minder), maar voel toch ook wat dingen die me nog steeds niet helemaal bevallen. Ik ben ineens weer fit bijvoorbeeld en ik heb zo'n zweterig gevoel dat ik ook vaak voorafgaand aan een menstruatie heb. Wat is dit toch een vreselijk stomme en frustrerende periode zeg.

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Goed van je Minty! Alleen een echo kan je stress wegnemen en ze kunnen hier alleen maar begrip voor hebben. Laat je het nog weten? Ik leef zo met je mee. Ik vind dit echt de naarste periode uit de afgelopen maanden. Die non-stop stress en onzekerheid. Maar het ziet er nu toch wel heel goed uit en de vorige echo met kloppend hartje is pas een paar dagen terug! :)

8. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Jeetje minty, wat een spanning weer. Wel goed dat je vanmiddag weer heen kan voor echo.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Goed dat je hebt gebeld Minty! Hopelijk straks weer gerust.

10. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Heb net het zh gebeld en gevraagd of ze onze gegevens naar ons willen opsturen :D. Weten jullie ook of ook alle uitslagen van chromosomenonderzoek en vitaminewaarden etc er in staan?

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Goed dat je toch gebeld hebt Minty...hopelijk kunnen ze je geruststellen!!

@mien: ik heb eigenlijk geen idee. Als het zkh die onderzoeken heeft gedaan, zou je denken van wel toch? Maar weet het niet zeker eigenlijk.

@hier: pffff, de zenuwen beginnen nu echt weer flink te komen! Ik zit vandaag op 8dpo, meestal wordt ik rond 10-11do ongesteld, dus nog even een paar dagen in spanning zitten.
    Ik merk meteen dat ik deze maand weer van alles voel. Vorige maand moesten we natuurlijk even overslaan, dus geen bevrucht eitje toen natuurlijk. Maar ook geen steekjes, buikpijn, rugpijn, enz. (uiteraard). Deze maand weer wel, net als veel voorgaande maanden, dus dat maakt het meteen weer zo spannend! Vandaf 5dpo heb ik zeurende buikpijn, beetje alsof ik ongesteld ga worden. Sinds zondag ook lage rugpijn en sinds gisteren af en toe gevoelige tepels. Sinds zondag ook dat de zijkanten van mn buik zeer doen als ik nies of hoest (beetje bandenpijn zoals ik het van voorgaande zwangerschappen herken). En vandaag ook wat last van mn darmen :p
    Allemaal dingen die bij een zwangerschap 'zouden kunnen' passen....maar tegelijkertijd weet ik heel goed dat ik alsnog gewoon ongesteld kan worden. Ik heb ook nog nooit echt hele duidelijke zwangerschapssymptomen gevoeld, behalve bij mijn oudste dochter. Bij haar had ik gevoelige borsten en vond ik alles stinken al vanaf een paar dagen voordat ik positief teste. Daarna bij geen enkele zwangerschap meer gehad :p
    Nog even geduld.....

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @minty: heel goed! Fijn dat je snel terecht kon.

@daisy: ik voelde het ook altijd heel snel, dus duim met je mee dat je je gevoeltjes juist intreperteerd.

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @daisy, spannend hoor! De symptomen lijken er wel op;). Ik heb ook altijd snel symptomen na bevruchting. Gebruik je ook nog medicatie zoals utro?

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het hartje klopt. Lege vruchtzak was overigens bijna volledig opgenomen, dus dat is ook wel fijn. Nu in ieder geval weer even gerustgesteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt :D

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Superfijn Minty!! Zeiden ze nog iets over het zweten enz?

@Mien: nee geen Utro. De gyn dacht niet dat het veel verschil zou maken op dit moment omdat ik wel snel zwanger wordt, vruchtjes goed innestelen en een kloppend hartje krijgen. Ik moet wel Ascal gaan slikken zodra ik een positieve test heb ;)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Fijn dat alles goed was, en je ook geen narigheid meer hoeft te verwachten van het lege vruchtzakje.
    En nu lekker ontspannen!

17. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @minty, wat goed nieuws, das weer een opluchting. Ook fijn dat je lichaam t vruchtzakje vanzelf oplost.

@daisy, ok, nou dan hoop ik dat je snel met de ascal mag beginnen ;)

18. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Joepie!! Weer een stapje dichterbij! Dit gaat gewoon helemaal goed komen!

Dan vraag ik me toch af of het bij mij wel 1 van die medicijnen is die werken. Jij hebt alleen ascal toch? Misschien toch de theorie van de weinig en/of slechte eitjes dan. Jammer dat dit bij de meesten hier niet onderzocht wordt (amh waarde). We zouden de wetenschap weer een handje kunnen helpen. ;)

Daisy, ik voelde het vaak ook al een paar dagen na eisprong. Maar de vergelijking met menstruatie kwaaltjes maakt het inderdaad verraderlijk!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn AMH was 1.1 dus daar lag het niet aan

20. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3