@Marjol: gefeliciteerd!! Hopelijk dat dit nu werkt. Ik duim in ieder geval heel hard voor je. @Conejita: b12 kan zeker invloed hebben op miskramen en het kan geen kwaad om extra te slikken. Smelttabletten zijn inderdaad het best.
Dankje conejita! Hopelijk wordt dit een plakbeeb idd Eerst morgen hopelijk een duidelijker streepje op de test.... @zonnetje2015: ik hoop ook dat je je snel mag aansluiten meid!
Even snel want is hectisch weekend: gefeliciteerd voor de 3 zwangere meiden hier! Marjol, hoop dat de predni 20 je oplossing gaat zijn!! Minty, toch tijd voor een thuis doppler?
Dat alles trekt herken ik wel vd periode vd innesteling, maar de blauwe plekken daarbij herken ik weer niet. Die kreeg ik van een te hoge dosis aspirine. Nee ik dacht toen bij mij aan trombose en dat werd toen door de raioloog onderzocht. Ik zou sowieso naar de huisats gaan en je schildklierwaarden en b12 laten onderzoeken. Als je al b12 slikt kan de uitslag wat beinvloed zijn trouwens. En als je echt ongerust bent laat je doorverwijzen naar de gynaecoloog. Misschien kan die meer onderzoeken.
Conjenita, die van Solgar zijn goed inderdaad of Sanacore. Las ik laatst ook iets over op het forum. Marjol, gefeliciteerd en hopelijk gaat die 20 mg het dit keer doen!
En aan de rest vd dames, een beetje genant misschien, maar herkent iemand bruinig kleverige afscheiding na een curettage of helemaal niet? En dat het wat roestig is? Een week na de menstruatie heb ik daar ineens weer last van en dan is het zo weer voorbij...Ik meld het sowieso in Gent maar ik vraag me af waar het door komt..Misschien wel vd keizersnede...Weet t ook niet.
Herken ik zeker. Restje bloed gemengd met afscheiding. Hier geen last van bij menstruaties. Alleen als m'n baarmoedermond geopend is geweest voor curretage of hysteroscopie oid..
@marjol: voorzichtig gefeliciteerd! Spannend weer. Hoop dat deze medicatie verandering voor jou het verschil zal maken.
Dankjewel Zonnetje, maar je hebt het daarna niet meer gehad? Nu ga ik me weer zorgen maken dat het misschien niet goed zit na de keizersnede oid...Kga het in Gent allemaal laten checken iig.
Net weer een testje gedaan! Binnen een minuut zag ik al wat verschijnen en de foto is na 5 min. Ook nog een foto na 10 min en die dan weer vergeleken met die van zaterdag na 10 min: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/12392029_10153804702699049_8905152892979619448_n.jpg?oh=556abac8e513c26ed34d32229265aedc&oe=5708BB6E&__gda__=1457328699_e7da7c97bad210769bdada5305c7bbdc Ik vind het weer zo spannend!!! Stiekem had ik 'm knallender willen zien, maar het kan ook zijn dat morgen pas nod is. Hij is lichter dan vorige zwangerschap in sept met 13 dpo, maar donkerder dan de zwangerschap daarvoor in mei met 13 dpo En de zwangerschap in mei is verder gekomen dan de in sept, dus de hoeveelheid ctg zegt gelukkig niet zo veel. Straks nog een kv 2v5 test en dan woensdag beiden weer herhalen En wat ik ook heel fijn vind....ik heb gevoelige borsten en dat heb ik alleen bij mijn oudste gehad hihi (zegt niks over het verloop, maar het geeft wel een extra bevestiging).
@daisy: super mooi opgelopen hoor. Die van zaterdag kon ik nauwelijks zien en deze is heel duidelijk. Fijn!!
joepie, Daisy! Marjol gefeliciteerd ook. maar erg spannend! bedankt meiden. sjonge jonge het is toch niet te geloven dat gyn zegt je hoeft niks te slikken grrr afgelopen vrijdag wilde ze me pas weer 15 januari inplannen voor een echo!! ze ging met vakantie en wilde me graag zélf zien. ja leuk, maar ik wil mijn kínd zien én groeiecho´s :x wtf is dit echt. was zo overdonderd dat ik het niet eens gevraagd heb hoe ze in hemelsnaam mijn kind zn groei in de gaten wil houden als ze bijna een maand geen echo´s maakt . ik zou wel afspraak krijgen tussendoor maar geen echo. die heb ik wel geeïst en kreeg ik ook. en heb ook gezegd dat ik vanaf dan elke week wil. nou vooruit dan maar . sjonge jong wat voelde ik me weer enorm niet gezien en begrepen 15 jan gaan we inleiding plannen. ik ben zo ontzettend teleurgesteld in gyns en ziekenhuizen sorry voor me geklaag. en nu dit met de vitamines ... pfff
Goed van je conejita dat je voor jezelf en kindje bent opgekomen!! Jammer dat het zo moet, maar gezien ze het anders niet doen, dan maar gewoon eisen!!
Nou hier één bonk stress. Vanochtend een heel licht tuurstreepje op de sensitest i.p.v. een mooi opgelopen streepje Zie topic in testen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/604318-clearblue-duidelijk-positief-sensitest-licht-posi-negatief.html Hopelijk vanmiddag na 16 uur dan toch nog uitslag van bloedtest.
@Daisy: die is mooi opgelopen! @Marjol: ik begrijp je zorgen, maar die van Sensitest zijn volgens mij echt niet goed. Hopelijk heb je snel de uitslag van het bloedonderzoek.