Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marjol: wat ontzettend naar!! Hebben ze bij jou ook echt een immuunafwijking gevonden, of is het op de gok? Sorry, ik weet het niet meer.

Volgende week dinsdag hebben we de nekplooimeting. Daarna durf ik denk ik wel een banner aan te maken. Ik kan het sowieso nog steeds niet geloven dat ik morgen alweer de 12 weken ga aantikken, maar ik blijf nog wat angstig en durf nog steeds niet echt blij te zijn.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

He wat onwijs naar! Je HCG is dus al aan het afbouwen.
    Sterkte!

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Vandaag belde verpleegkundige van ziekenhuis Maastricht.
    Moet 8 maart om 7:30 uur komen voor dagopname.
    Was helemaal beduusd, niks geen voorgesprek, meteen allerlei onderzoeken en 4 tot 6 weken erna de uitslag bespreken.
    Krijg binnenkort een grote envelop met alle informatie mbt de onderzoeken en voorbereidingen.

Wat ik dus ver heb onthouden is, bloedonderzoek nuchter, uitgebreid urineonderzoek, echo hart, nucleaire vaatonderzoek, gynaecologisch onderzoek en bloeddrukmeting.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Fijn Bunny dat er nu wel actie ondernomen wordt!

Marjol, misschien de volgende keer mijn cocktail proberen? 10mg vanaf dag 10 en 20mg vanaf ovulatie? Het klinkt best veel, maar ik heb op veel UK en US sites gezocht ook en daar wordt heel makkelijk 20mg voorgeschreven. Voor zover ik weet, heb ik er geen bijwerkingen van gehad. Ik dacht nog even dat ik daar zo misselijk van was, maar zat nu aan 2,5mg met het afbouwen en nog steeds misselijk. Ik zou het gewoon proberen als je aan genoeg prednisolone kunt komen !

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten inmiddels bereikt hebben doen wij dit deel dicht.
    Maken jullie een nieuwe aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina