Ik zit morgen op 8 of 9 DPO en wil dan een eerste testje wagen ( met ultra gevoelige test) ik heb hele dagen behoorlijk last van mijn buik sinds eergister, geeft me hoop, morgen is erg vroeg maar wil toch proberen.
Nuage: PB even je adres. Tosti: ik verdeel die paar doosjes dan nu even onder nuage en Minty, zo te horen heb jij minder hoge nood Hier: moe en last van onderbuik en al de hele ochtend een humeurige peuter, pfff nu de hele tijd vanuit bed NEE SLAAPiES DOEN. Klinkt schattiger dan het is, ik weet het
Ik weet het niet meer hoor. Ik voel mn borsten gewoon niet meer op t moment. Gisteren was dat ook al minder. Hebben jullie dat ook wel eens gehad dat ze ook gewoon weer zachter aanvoelden? Slecht teken ben ik bang. Waarschijnlijk ga ik morgen weer testen maar ben heel erg bang dat hij lichter is. Kdoe het altijd met ochtendurine dus als hij lichter is moet k er van uit gaan dat het mis is toch?
Maakt niks uit of je borsten minder gevoelig zijn. Dat kan per dag verschillen. Maar ik snap je zorgen wel, had ik ook. Toen ik mijn eerste miskraam had heb ik iets van 4 dagen getest en elke dag werd hij lichter en toen werd het helaas een miskraam.
Dat van je borsten zegt echt niets. Had ik bij mijn goede zwangerschap ook. Maar ik werd er ook onzeker van hoor.
Net als Y30, had ik dat ook Will, bij al mijn zwangerschappen, dus ook de goede!! Y30, ik ben benieuwd!!!! Ik heb de resultaten binnen. Ik had het al gehoord natuurlijk van de arts, maar nu heb ik het papier onder ogen. Behalve de ontsteking staat er ook "Baarmoederslijmvlies sterk progesteron dominant : behandeling?" Maar ik was toen al met progesteron-pillen gestopt sinds dik een maand. Kan dat zo lang blijven zitten in je lichaam ? Nu begin ik te twijfelen of ik wel door moet gaan met de progesteron. Als mijn lichaam van nature al zoveel aanmaakt .... of is dat normaal in de fase voor de eisprong ?? Wordt helemaal gek van mezelf. Wil alles zo graag snappen, uitzoeken. Proberen DE oorzaak te vinden ergens tussen de regeltjes. Maar ik snap er gewoon eigenlijk niks van...
Nuage, als ik hier mijn waardes neerzet, weet jij dan te zeggen of dat normale waardes zijn volgens de Gent-standaard (en niet de nederlandse)??
Nuage, ik probeer het gewoon hemoglobine - 12,8 g/dL bloedplaatjes - 173 000 (Giga/L) Proteine S - 0,79 UI/mL antithrombine III - 0,96 UI/mL anticardiolipin antibodies - IgG - 1,89 U,GPL anticardiolipin antibodies - IgM - 1,14 U,MPL anti-B2-glycoproteïne - IgG - 1,74 - U/mL anti-B2-glycoproteïne - IgM - 0,63 - U/mL Anti PE - IgG - 1,31 U,PEG Anti PE - IgM - 5,71 U,PEM Homocysteinemie - 11,6 umol/L TSH - 2,42 mUI/L T3 - 3,07 ng/L T4 - 10,2 ng/L Ac anti thyroglobuline - 115 UI/mL AC anti thyroperoxydase - 7 UI/mL Het lijkt allemaal prima in orde, als ik naar de normale waardes kijk (die staan ook op mijn papier). Behalve misschien de anti thyroglobuline van 115 die net op het randje is. De rest is precies overal het gemiddelde. Zie jij nog iets raars ?? Bedankt !!!
Getest: heeeeeel licht 2e streepje Morgen ochtend even op nieuw met geconcentreerdere urine ( we waren gister avond op bezoek, dus niet meer drinken na 20.30 a 21 ( doe ik normaal voor test ochtend) kon niet, zou zo gek zijn) Maar streepje=streepje
Nuage en minty: de Utro duurt nog wel een paar dagen hoor. Dinsdag even a5 enveloppen van mijn werk gebruiken.
Ja!!!! streepje is streepje!! dus een voorzichtige «gefeliciteerd» Ik ga keihard voor je duimen!!! en trouwens, wat voel jij je lichaam goed aan zeg
Eef, een waarde van de schildklier kan bij zwangerschap het beste onder de 1 zitten. Volgens mij de tsh zo uit mijn hoofd. Die is bij jou hoger. Y30, wat goed! Een streepje! Spannend! Ik zit nu in op iets van 8 dpo maar probeer nog niet te testen. Wel een temperatuursdipje vandaag dus dat geeft hoop.