Ik bestel via internet, kan ik lekker naar hartelust aanschaffen en goedkoop. Wij lopen overigens zo'n beetje gelijk. Ik had vanmorgen met 11 a 12 DPO een mooie streep, wel op ultra vroege test hoor. Jij al getest?
Niet verven dus...tja dat dacht ik al. Had ik het nou een paar weken terug maar gedaan. Zie er over een paar weken niet meer uit
Vandaag getest, dag 12 - 14 dpo (weet niet precies wanneer). Als ik de test onder een felle lamp hou, snel heen en weer schud onder mijn ogen en lang genoeg blijf staren, dan zie ik misschien de schaduw van een tweede streepje Als ik gewoon nuchter ben, is er echt maar 1 streep te zien....:-D Maar ik blijf er niet gerust bij zo lang ik niet ongesteld ben geworden (zaterdag of zondag verwacht), dus ga ik toch maar kijken of ik die thyroide medicijnen al kan krijgen....Ik moet toch iets proberen. Weer zwanger worden zonder behandeling vind ik veeeeeeeeeeeeeeeel te eng.
Ik haal ze bij Action Je mag je haren gewoon verven hoor. Het komt niet in je bloed! Ik neem wel altijd verf zonder peroxide enzo erin. Maar dat is meer om de walm.
Hoi Dames! Tja testen, die koop ik gewoon bij de kruidvat of trekpleister. Hele pakken zonder met mijn ogen te knipperen. Na wat oefening lukt dat prima. Afspraak maandag bij de gyn was tijdverspilling. Ze heeft niet eens naar mijn lijst gekeken. Wil alleen die minima aan onderzoeken doen en zegt dat het pech is en we 80% kans hebben dat de volgende zwangerschap goed gaat. Ik ben er klaar mee. Idioterie. Goede vriendin is zwanger, dat hoorde ik maandag ook even. Ik kan niet onder woorden brengen hoe ongelooflijk kwaad ik ben op alles en iedereen. Lekker nutteloos I know, maar kan er niets aan doen. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar Gent om de afspraak van mei af te zeggen en een afspraak bij Sutter te maken. Dan wachten we maar even maar ik wil het gelijk goed doen. Daarbij hebben we de afspraak gemaakt het nog 1 keer te proberen en als die weer mis gaat ons vol in de onderzoeken storten. Volgens mij zei Nuage dat prof. Sutter pas in sept weer plek heeft dus dan heb ik mooi tijd om nog een keer zwanger te worden en weer een miskraam te krijgen voor de afspraak met haar.
Magnolia....het fijne hier is dat je het niet onder woorden hoeft te brengen. De meesten onder ons (allemaal waarschijnlijk) snappen dit maar al te goed. Je schommelt tussen "tis oneerlijk" "stelletje experts-van-lik-mn-vestje" "waarom zij wel en ik niet" "ik wil ook onbezord zwanger raken" "hup, we proberen het nog een keer, de pech kan niet blijven duren" "ik wil niet meer zolang ze niks vinden/geven" "klaar met al dat gerommel, we proberen we het gewoon" "en NU wil ik dat ze meedenken" ....etc etc.... Je gunt het anderen wel, want bovendien kom jij er niet verder mee als het hun ook niet lukt. Maar dat maakt het niet makkelijker ! Vervelend dat ze niet wilden mee werken. 3x is voor mij de grens, dat is geen pech meer. Ik wilde er nog in geloven na de 2e (en dan telde ik degene VOOR mijn zoontje niet eens mee), maar nu geloof ik daar niet meer in. Ik hoop dat ze in Gent beter mee zullen werken. Maar ik hoop vooral dat je straks gewoon helemaal niet meer naar Gent hoeft !! Want (hoop ik dan elke keer) misschien ligt het ergens aan dat "schommelt" en als je zwanger raakt als het net op een juiste waarde is, dan moet het goed gaan.
Eef, dank je. Je verwoordt precies hoe ik me op dit moment voel. Wat een wervelwind van emoties, niet normaal.
Magnolia had je niet beter de eerste afspraak wel kunnen laten staan? De Sutter heeft nu denk ik pas okt/nov plek. Maar dan volgen daarna nog een hoop onderzoeken en moet je weer lang wachten. Dat hebben wij nu dus ook. In nov 2014 afspraak gemaakt. Kon maart 2015 terecht. En hoor nu pas half juli de uitslagen en daarna gaat er pas iets gebeuren. Dat kan sneller als je de intake met een ander doet en de vervolgafspraak wel met de Sutter doet en die afspraak ook nu al inplant.
Waarschijnlijk was dat handiger geweest Nuage, ze heeft 22 sept pas weer plek. Ik kreeg net al een mailtje terug van de vrouwenkliniek. Maar ik wil de molen nog niet in. We hebben afgesproken het nog 1 keer te proberen en te kijken waar dat ons brengt.
Snap ik! Al is "de molen" erg relatief hoor. Een berg bloedprikken, manlief potje vullen en een hystero als je die nog niet hebt gehad. Ik heb die laatste pas eind juni gepland want als ik eerder zwanger ben sla ik die dus mooi over
Meiden, heb hier al zo lang niet meer gekeken dat ik zelfs deel 8 niet had meegekregen dat is wel heel schandalig. Zal weer meelezen/meeschrijven.
Mijn haar wordt met high lights blonder gemaakt is dus wel peroxide. Zal eens bij de kapper informeren voor een andere optie. Vrees dat mijn haar te donker is (donker blond/ bruin/ grijs, melkboeren hondenhaar) om met gewone verf lichter te krijgen.
Eef, ik bestel de testen dus ook altijd via internet. Goedkoper en lekker anoniem En dan bestel ik ze meestal per 10 ofzo en gebruik er 2 per cyclus (alleen deze nu wat meer). Wat jammer dat je geen duidelijke streep had! Heel herkenbaar, onder een lamp kijken en draaien enzo haha. Hopefor2, sterkte! Y30, ik zit nu op 11 dpo en test was weer ongeveer hetzelfde als gisteren. Vreemd dus, dacht dat ik nu wel pregnyl-vrij moest zijn. Misschien omdat de pregnyl afnam en mijn eigen hormonen toe nemen blijft te test gelijk?! Magnolia, wat stom van je gyn hoor dat ze niet eens de moeite neemt om naar je lijst te kijken. Ook moeilijk dat je vriendin zwanger is, snap je gevoel helemaal. Hier ook deze week bericht gekregen van vrienden en het was al raak na 3 maanden. Ehh waarom wacht ik dan al 3 jaar denk ik dan. Mijn dag was verpest.
Ik bestel mijn testen ook via internet. Laatste keren bij Sensitest. Die zijn ook aan te raden hoor! Werken prima en niet zo duur! Eerder deed ik het via de Kruidvat, werken ook heel goed!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn haar meerdere keren geblondeerd. Het kon geen kwaad, alleen de walm ontwijken.
Jemig mina, wat een dingen allemaal! My god. Ben wel benieuwd of ze iets vinden. Verwacht gewoon dikke vette pech te horen.
@eef: dat heb je inderdaad goed verwoord!! Ik heb momenteel last van nog een andere: " en jou heb ik al die tijd verdedigd ?! " :x:x Heeft betrekking tot dr. P waar ik vandaag weer achteraan kon m.b.t. uitslagen en me vervolgens dood leuk om 17 uur mailt dat mijn bloed toen pas in de machine stond, terwijl het vanmorgen tussen 8 en 10 door de courier zou worden opgehaald...:x Vervolgens krijg ik rond 18.30 alleen een verlopige HCG waarde en verder nog niets ( dus alle waarden rond afstoten of accepteren moeten nog komen). Hij schrijft asap (as soon as possible) maar ondertussen heb ik gemaild of hij verwacht ze vanavond nog te hebben, en krijg ik geen reactie. Ik ben echt pislink:x Als ik bedenk hoeveel meiden de laatste tijd ontevreden waren over zijn communicatie en ik hem maar steeds verdedigen, omdat ik wel mijn zoontje aan zijn behandeling te danken heb (ben ik nu natuurlijk ook niet vergeten). Maar toen bleef ik in Duitsland en had ik binnen een uur de uitslag, nu gaat alles via courier en krijg ik de uitslag pas de dag erna, en nu dat zelfs niet. Als mijn waarden niet goed zijn ben ik straks te laat met ingrijpen ( heb ik hem ook gemaild). Sorry voor de stortvloed maar ik zag het lijstje met bekende gevoelens en ik moest dit ook even kwijt. M.b.t. Je testje, schaduw streepje op een gewone zwangerschapstest is in deze termijn niet gek hoor. Ik duim mee voor een betere test morgen of overmorgen (afhankelijk van wanneer je test)
@ nijn: ik heb nooit pregnyl gespoten dus heb geen idee hoe lang dat duurt. Kan we wel voorstellen dat zo'n streepje wat dan misschien geen echt streepje is, de boel nog verwarrender maakt. @nuage: ik merk bij de kapper eigenlijk nooit walmen, ga wel eens op onderzoek uit