Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @minty en nuage: Utro is vandaag op de post gegaan.

2. Croissant

Croissant Lid

4 jan 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag! Ik ben hier nieuw, heb net m'n 2e vroege miskraam gehad, sinds we in November zijn begonnen met zwanger proberen te worden.

M'n haar verf ik sinds november met Henna donkerbruin, dat bevalt me wel!

3. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    he meiden, mijn vriend wordt een beetje jaloers op jullie geloof ik. Moet altijd lachen om jullie verhalen (ook niet altijd hoor, soms is het behoorlijk droevig), maar ik vind het geweldig hoe iedereen hier snapt hoe het wel of niet verven van haar een heel dilemma kan zijn!!

Nijntje, wat frustrerend dat je nu geen zekerheid hebt!! Maar als je nu vrijdag of zaterdag nog een streepje hebt, hoe licht/donker dan ook, dan kun je er toch echt wel van uitgaan dat het goed zit ?
    En waarom moeten mensen dat ook altijd persé toevoegen, dat het zo hup, in 1 keer raak was?
    Ik weet wel dat ik van al mijn vrienden misschien wel het beste besef hoe ontzettend veel geluk ik heb met mijn gezonde kindje. En hoe zwaar het soms ook kan zijn, ik geniet er altijd van. Die 3 maanden zijn dan echt zo onbelangrijk. Dat soort info zouden ze beter achterwege laten.

Hopefor2, verder dan het 1 lijstje zul je voorlopig niet komen hoor en dat doen ze meestal met 1 of 2 bloedafnames.

Y30: hoezo bleef je toen in Duitsland en nu niet ? En je hebt nu toch wel al een behandeling? Die moet aangepast worden naar aanleiding van de waarden ? Inderdaad super frustrerend. Ik hoop dat hij vanavond nog gaat antwoorden :-/

Ik heb vanavond bij thuiskomst nog eens gekeken bij daglicht en je zit wel een schim van een streepje. Mijn vriend ziet 'm ook dus is het niet alleen omdat ik het zo graag wil ;)
    Ik neem aan dat een test, voor dat je gaat testen, echt spierwit is? Of zit er al een soort van kleurstof daar waar de test moet gaan kleuren? Het was inderdaad geen supervroege test (25 en niet 10 dus) maar nu heb ik er geen meer. Dus wordt het even wachten tot het weekend.

En dan te bedenken dat ik hier deze week nog heb verkondigd dat ik dit keer GEEN TESTEN meer ging doen...BOEHAHAHA...heb ik dat even lang volgehouden. Heb nog nooit zo vroeg getest !! :D

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel!!!

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Welkom nieuwe dames. Was al eventjes niet meer geweest aangezien ik erg druk was/ben op mijn werk.
    Probeer wel mee te lezen.
    Mijn cyclus is weer op gang na mijn laatste MA en we gaan er meteen weer voor. Dozen met medicatie staan alweer klaar.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Een schim die manlief ook ziet is meer dan ik zondag had hoor:D klinkt als raak!!! Gezellig zo samen, als Nijntje nou ook nog even mee gaat doen,( en de rest van de meiden ook z.s.m. natuurlijk) dan kunnen we die rottige eerste spannings weken mooi samen oplopen.

M.b.t. Je vraag, ja ik wordt al behandeld. Maar eerder ging ik in Langefeld prikken en infuus (dr. P doet het infuus niet zelf) dat is behoorlijk ver, uit mijn hoofd was het 165 km. Dan bracht ik het bloed zelf naar dr.p, ging wat drinken, rondneuzen in de buitenwijk van dusseldorf waar hij toen zat, en na een uur kreeg ik de uitslag. ( later toen ik verder was in de zwangerschap, ging ik naar huis na het bloed brengen en kreeg ik 's middags de uitslag over de mail.)

Nu werkt dr. P ook samen met Bocholt dat is binnendoor 55 km (scheelt dus nogal, zeker gezien ik het onder werk tijd doe en die tijd ook weer s' avonds moet compenseren, maar op die manier is er wel opvang voor mijn zoontje). Enige is dat de courier het blijkbaar pas de volgende ochtend op kan halen. En dan moet het nog geanalyseerd worden...

In dit geval (dr. P heeft geantwoord) bleek de machine stuk, die is pas vanmiddag gerepareerd en dus wordt het bloed pas morgen verder geanalyseerd. Overmacht dus, Hopelijk is alles gewoon goed.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Had trouwens een HCG van 38 ( hij noemde het wel de voorlopige waarde) is wel o.k. Voor termijn, toch?

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Fijn Marjol, dat je weer terug bent. En dat je je weer klaar voelt voor de race ! ;)

Y30, ik snap het. Met een kleintje erbij en werken, is het allemaal lastig combineren. Fijn wel dat hij nog geantwoord heeft. Dan hoef je alleen nog maar teleurgesteld te zijn en te stressen voor de waardes...maar niet meer boos te zijn :D Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt !

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Geen idee. ik heb nooit zo vroeg bloedtesten gehad. Hoever ben je nu precies ? Klinkt in principe niet verkeerd. Een extra gevoelige test is vanaf 10 (en vanaf 6 dagen voor ongesteldheid), een gewone is vanaf 25 (en op de dag van ongesteldheid), dus een dag of wat na je ongesteldheid op 38 staan klinkt OK toch ?

10. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb weer wat geks hoor. Ik ging vanmorgen weer testen en direct kleurt het linkse streepje al roze zoals de afgelopen keren. Daarna begint de controlestreep pas te kleuren. Maar nu is de linkse gewoon knalroze maar blijft de controlestreep veel lichter dan normaal! Is de test dan niet goed gegaan of hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik hoop niet dat de streepjes omgedraaid zijn want dan gaat het niet goed! :(

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Y30, welke dag zit je nu?

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Eef hopelijk een mooie test voor jou dit weekend.

Y30 balen dat de machine stuk was. Wat zei hij zelf van je hcg? Ik weet niet wat normaal is voor dit termijn.

Mijn test was weer hetzelfde dus niet echt hoopvol. Hij had nu wel op moeten lopen. Erg jammer.

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nooit gehad maar waarom blijf je testen? Ik zou er echt mee stoppen en de echo afwachten. Je hebt toch mooie testen gehad :) En op een gegeven moment worden ze weer lichter hoor ik wel eens, dus maak je jezelf helemaal gek.

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Dames, wat gaat het hard hier!! :)

Jordan, 'leuk' om je hier te zien!

Y30, wat een spanning meid! En wat balen dat die machine kapot was. Zul je altijd zien. Ik heb 0,0 verstand van HCG waarde maar er zijn vast tabellen op internet te vinden toch? Wat zeggen die?

Will, ik begrijp heel erg goed dat je blijft testen, het is ook enorm herkenbaar, maar stop ermee meid. Je maakt jezelf gek. De een na laatste keer liepen ze niet lekker op en werd het een MA met 8 weken waarbij het vruchtje nooit de 6 gehaald heeft en de vorige keer liepen ze op als een raket en stopte het hartje met 8 weken met kloppen. Het zegt gewoon helemaal niets.

Nijtje, wat verdrietig. Maar het kan nog goed gaat toch? Heb je een foto met alle testen op een rijtje? Kunnen we mee gluren. :)

Hier, gelukkig alweer stukken beter dan gisteren. Poe, wat er echt helemaal klaar mee. Nu ben ik even klaar met me druk maken over zwangerschappen, baby's en miskramen en maak ik me vrolijk om het gezellige weekend dat ik voor de boeg heb!
    We hebben een moestuin, we huren 300m2 op een complex en de broeikas is net af! Morgen wordt een lekkere dag, dus dochter en ik vertrekken naar de tuin met een berg uit de kluiten gewassen tomaten planten om in de kas te gaan planten. Super veel zin in!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Magnolia, ja inderdaad :) Ik was hier altijd vrij actief maar dat was even wat minder en zag dat er alweer een nieuw deel is geopend :D Leuk weekend inderdaad. Even je zinnen verzetten.

Nijntje, ik duim nog heel even verder voor je. Knuf!

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    12 dpo?

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, duimen we toch nog even verder voor je?

Magnolia, klinkt als een top weekend! Hoop dat het weer ook een beetje meezit dan !

Ik ben boos op mezelf. Had mezelf ZO voorgenomen dat ik dit keer gewoon mijn kop onder het zand zou steken en nu zit ik mezelf toch weer helemaal gek te maken.
    In plaats van niet te testen, heb ik wel getest en ook nog eens veel te vroeg. Dus maar een licht schaduw-streepje en nu zit ik alweer te zoeken op internet naar fotos en theorieen over testen, verkeerd positieve testen, etc. Word dus een beetje gek van mezelf !
    Had mezelf vervolgens voorgenomen dan maar gewoon af te wachten of ik wel of niet ongesteld zou worden dit WE en nu wil ik het liefst vandaag nog een keer te testen. Ik moet weer een beetje grip op mezelf krijgen ....:/

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Eef, je wil gewoon heel graag duidelijkheid. Hartstikke logisch toch. Makkelijk gezegd, I know, maar probeer een beetje afleiding te zoeken vandaag? Rot testen, zouden eigenlijk meteen al duidelijkheid moeten geven.

19. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Eef zo herkenbaar, wat kun je er gek van worden he?!
    Idd, probeer afleiding te zoeken. Sterkte! Rot onzekerheid!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef meis, pak jezelf niet te hard aan. Als jij wilt testen moet je dat lekker doen. Ik doe het ook hoor, en als ik er 4 op 1 dag wil doen dan doe ik dat gewoon lekker ook :D Welke test heb je gedaan?

Deel Deze Pagina