Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier vanmorgen weer getest, en de moed zakt me wat in de schoenen.:(
    Het testje is niet donkerder geworden dan woensdag. Ik test met ultra vroege en aangezien ik nu over de 80 HCG zou moeten zitten dan hoort zo'n test toch te knallen lijkt me.

Ik had wel wat troebele urine door de Utro en omdat ik gisteravond mijn vit b complex heb genomen i.p.v s ochtends, dus van die fluoriserende plas. Beiden kunnen de uitslag toch niet beïnvloeden?

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach, Y30, wat loop je jezelf te kwellen! Het zal vast meevallen allemaal, maar ik wil je in ieder geval sterkte wensen, want het lijkt me ontzettend spannend om hier weer doorheen te moeten gaan. Ik durf niet te zeggen dat ik dat makkelijker zou ondergaan.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah Y30, die onzekerheid is echt héél vervelend. :( Kun je nog wel bloed laten prikken? De waarde was wel goed voor waar je zat qua cyclus.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    heb geprobeerd of ik in het ziekenhuis hier even HCG kon laten prikken, maar dat mocht niet omdat ik nu geen patient ben pas vanaf 12 mei als ik mijn echo heb. Anders kunnen ze de kosten niet declareren. Zucht!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wil je huisarts niet even een labformulier voor je maken dat je die oppikt?

6. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat moeilijk Y30! Ga je nog proberen te prikken of wacht je het nog even af? Echt verschrikkelijk die onzekerheid! :(

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hey dames,

Lange tijd niet geschreven maar moest even afstand nemen. De derde miskraam goed verwerken zodat wij weer door konden. Afspraak bij de gyn was goed, super fijn gesprek gehad en bloed geprikt voor de standaard onderzoeken. Wij krijgen vandaag of maandag de eerste uitslag al. Ondertussen wilden wij tijdelijk stoppen met proberen maar helaas is dit niet gelukt :D hahaha!! Ik dacht pas over 10 dagen mij ei te krijgen omdat mij cyclus de laatste tijd telkens zo lang is maar ineens gisterenmiddag buikpijn en doorzichtig slijm dus dacht, huh nu al? Getest en ja hoor positieve test. We hadden net die ochtend gesext. :D 's avonds nog eens getest en dikke knal streep. Toeval dus maar nu wel weer een kans. Vanochtend daarom nog maar eens gezellig gemaakt haha. We zijn er wel blij om want wilden eigenlijk ook helemaal niet wachten.. we hopen nog steeds op dikke pech.

Y30: meid wat ontzettend vervelend. Probeer hoop te houden... Ik duim met je mee hoor! Misschien wil de dokter je helpen met het hcg prikken?

De rest heb ik niet echt terug gelezen, sorry is echt teveel. Heb het geprobeerd maar zijn meer dan 30 pagina's haha!!

Wisten jullie dat het "infertility awareness week" is? Ik zag het op instagram voorbij komen..

Liefs C

P.s. mijn nod is nu 7 mei...;)

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 wat een kzooi

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou rare dag vandaag. Die rare test bleef maar door mijn hoofd spoken, maar qua werkafspraken kon ik weinig beginnen.
    En toen belde mijn laatste afspraak af, heb ik Bocholt gebeld en kon ik daar om 15.30 terecht. HCG zou binnen half uur bekend zijn . Dus ik met gierende banden erheen:D

Lang vehaal iets ingekort HCG 222:$ en progesteron 16,9 die laatste zien ze liever boven de 20, maar aangezien ik al utrogestan gebruik...

Maar goed wat ik nu nog steeds niet begrijp hoe kan ik nou met zo'n hoge HCG geen knal test hebben terwijl die al vanaf 10 pakt. Ook vindt ik hetnet bijzonder dat ik in 3 dagen van 38 naar 222 ben gegaan. Ik ga altijd iets harder dan gewoon verdubbelen in 2 dagen, maar dit lijkt erg veel. Zelfs nog aan de arts gevraagd of er geen foutje gemaakt kon zijn, maar dat kon niet.
    Iemand ideeën? Voor mola lijkt het me niet hoog genoeg, toch, hoop ik...

Maar goed, vanmiddag nog even voor 2v5 naar KV gegaan. Die gebruikte ik in eerdere zwangerschappen, en dáár nooit gekkigheid mee gehad.
    Morgen ochtend doe ik van beide 1.

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Y30, woow dat is een mooie stijging van je hcg! Maar gek idd dat je test dan niet donkerder is geworden. Neem aan dat de bloedtest betrouwbaarder is. Je progesteron vind ik ook wel aan de lage kant.

Eef, fijn dat je weer een streep had! Was hij donkerder?

Mijn nod zou morgen zijn, of evt. zondag. Maar mijn menstruatie kan nu denk wel later komen aangezien ik tot vandaag utro heb gebruikt. Ben nu met alles gestopt omdat mijn test vanochtend weer heel licht was. Eerder aflopend ipv oplopend. Als ik echt zwanger was had ik nu wel een goede streep moeten hebben. Of ik nou zo lang positief test van de pregnyl (volgens bijsluiter kan dat tot 10 dagen en dit is nu al 13 dagen) of er wel een bevruchting is geweest (had ook een temp dip, dus zou ook kunnen) die mis is gegaan, ik weet 't niet.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mola is gelukkig onwijs zeldzaam. Bij partieel hoeft het niet snel te gaan, maar daar is geen enkele aanleiding voor. Dit klinkt wel goed! Wat voor testen heb je gedaan?

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    cdvg : ik hoop dat jullie klussen het gewenste resultaat gaat geven !

Y30 : Mooie resultaten, maar het plezier ervan duurt zo kort he ! Zo blijven we stressen he! Ik voel weer niks meer. Terwijl ik voor de test overtuigd was zwanger te zijn, ben ik het niet meer sinds de positieve test....Alles wat ik voelde, voel ik al weer niet meer.
    Ik ga echt dingen moeten vinden om me bezig te houden.

Morgenochtend begin ik met het schildklier hormoon. Misschien compleet nutteloos. Hoop maar dat het dan niet schadelijk kan zijn, vooral als het niks positiefs brengt.

Nijntje: wat een onzekerheid ook allemaal...bah !Ik was vorige cyclus 1 dag verlaat door de progesteron. Heb 'm doorgeslikt t/m de dag dat ik normaal ongesteld word. De volgende dag werd ik ongesteld.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dipsticks van zwanger en k... De ovulatie testen daarvan bevallen prima, maar ja...

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @nijntje: jammer dat de testjes aflopen! Hopelijk gewoon door pregnyl en geen vroege miskraam.

M.b.t. Die progesteron, ik merk dat ik die Utro niet zo diep ingebracht krijg, glibberig gedoe ;)
    Zou dat nog erg belangrijk zijn, dat ze echt tegen de baarmoeder aan ingebracht worden?

@eef: irritant he dat je over alles twijfelt, en i.d.d. Het liefst de hele dag klachtjes voelt.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook de ervaring dat die zwangerschapstest daarvan niet zo zijn en de ovulatietests daar zweer ik bij. Ik adviseer tegenwoordig Action testen :) daar had ik een streepje op (licht) vanaf 12 hcg

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vanmorgen 3 testen gedaan, meer als diagnostisch onderzoek;)
    Wilde wel eens de verschillen zien. Nou die waren groot!!
    Zal (als kleine man het toelaat) zo ff een foto posten.

17. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd Y30, maar aan je toon te horen klink je positief.

Mijn man vertrekt morgen naar het buitenland, precies in de eisprongperiode. We willen het eigenlijk wel weer gaan proberen, maar ik vermoed dat we deze maand kunnen overslaan. Ook zit ik nog steeds zonder utro. Ik heb nu wel wat, maar nog niet genoeg voor drie maanden. Wie had er ook alweer een linknaar een website waar je het kunt kopen?

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    foto staat in mijn fotoboek. Heb een nieuw boek aangemaakt voor deze 5e zwangerschap. meeste mensen zullen er al wel in kunnen, anders stuur maar een verzoekje;)

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat jammer dat je je ei moet missen. M.b.t. de utro, je kunt er eens een gesprek met je gyn aan wagen. ik krijg de eerste 12 weken via mijn gyn, en daarna via dr.p (dan moet ik meer zelf betalen).
    Ik heb destijds tegen mijn gyn gezegd dat ik het niet o.k. vond dat je het wel krijgt als je een dure patient bent, door ivf maar het verdriet van miskramen blijkbaar niet mee telt omdat dit geen duur traject is.
    Toen kreeg ik het.

m.b.t. tot mijn positieve toon, er zit nogal een verschil tussen de 2 testen die beide vanaf 25 hcg zouden moeten scoren. Die van KV is veel duidelijker. Als je het leuk vindt kun je even kijken.

20. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Y30: euh...ik ben nog een noob, maar waar kan ik je fotoboek vinden :D?

Deel Deze Pagina