Jullie kunnen via je profiel en dan vrienden, nieuwe vrienden toevoegen, ik krijg dan een verzoek om vriendjes te worden, en dan kun je in mijn fotoboek.
Potverdorie....wat een weg heb jij ook alweer afgelegd, MamavanLe. Ik besef me altijd maar al te goed hoeveel mazzel ik heb bij mijn pech, dat alle miskramen redelijk vroeg zijn gekomen. Een stilgeboren kindje...heb je je 2e kindje daarna gehad, of ervoor? Ben je nu bezig voor een derde kindje? Minty, jammer dat je deze cyclus moet overslaan. Als het bij mij deze keer weer misgaat, stuur ik m'n progesteronbolletjes op naar wie ze maar wil. Ik ga dus nog wel gewoon elke keer mijn spul ophalen bij de apotheek (eigenlijk niet nodig, had er nog liggen) wetende dat het anders hier wel voor iemand kan dienen. En wat zei ik ook al weer? Dat ik nu geen testen meer ging doen he, en gewoon ging afwachten.... Heb dus net een testje gedaan (boehaha...wat ben ik toch een geweldig geduldig mens dat voet bij stuk houdt.... :-D ) en die was echt wel donkerder. Maar ja, ik begrijp van Y30 dat dat ook weinig wil zeggen dus. Het was wel dezelfde test, op hetzelfde tijdstip. Vorige keer was het net zichtbaar (net iets meer dan een schaduw), nu was er echt geen twijfel mee mogelijk. En hij bleef nog een dik 2 uur staan op de clearbleu test (de vorige was na 20 minuten weer sneeuwwit....). Dit keer maar een fotootje gemaakt dus, voor m'n gemoedsrust, aangezien ik niks meer voel.
Tuurlijk zegt een oplopende test nog wel wat. Ik had dit nog nooit eerder gehad hoor. En bovendien waren mijn testjes van vandaag een stuk beter dan die van gister. Ik duim mee voor meer mooie testjes!
Ok, zal het proberen...mijn eerste foto hier... Tis er wel eentje van mijn telefoon die slechte foto's maakt. De betere staan op het fototoestel, maar die is alweer opgeborgen
Ik heb je testjes bekeken maar zijn inderdaad ren stuk donkerder. Maar wel heel apart dat verschil zeg!!
@Y30: dat is inderdaad wel een groot verschil, maar ik vind twee van de drie strepen wel echt duidelijk. Heel acceptabel voor je nod.
@eef: mooie duidelijke test hoor! Volgens mij lopen we echt zo'n beetje gelijk @minty: die andere 2 vind ik zelf ook mooi duidelijk. Maar als ik alleen die gewone van zwanger en k. Zou hebben gedaan zou ik misschien toch weer zijn gaan twijfelen. Ben dus blij dat KV het gewoon goed doet dus tip van de week: niet de testen van zwanger en k... Hier verder geen nieuws, baal beetje van het weer. Morgen afgesproken met vrienden en hun kinderen, rommelmarkt en kermis, maar met al die regen...
@ Eef gefeliciteerd! Super duidelijke test! Geniet ervan en hopelijk blijft alles goed gaan! Hier eerst een mk, toen de geboorte van mijn dochtertje in 2013. Afgelopen november is ons zoontje stil geboren en afgelopen woensdag een curettage gehad bij 9,5 week omdat ook bij dit kindje Het hartje is gestopt met kloppen. Helaas een hele moeilijke weg die we af moeten leggen maar we zijn heel blij met ons dochtertje want zij heeft dezelfde aandoening gehad als mijn zoontje in de zwangerschap maar zij heeft het wel gehaald en is er goed uitgekomen. Dat schijnt een wonder te zijn en zo voelt ze ook voor ons.
@Manavanle: wat ontzettend heftig zeg! Was de zwangerschap helemaal voldragen? @Y30: ik zal het onthouden. We hebben het gisteravond wel nog even gezellig gemaakt. Nu maar hopen dat mijn eisprong nog op tijd is. Ik vind het overigens doodeng om het weer te gaan proberen, zeker omdat ik helemaal geen ondersteuning heb in de vorm van medicijnen.
Inderdaad...rustig dagje! Ik heb van mijn positieve test geprofiteerd om dan toch maar bij de buurvrouw op kraamvisite te gaan. De baby is inmiddels dik 4 maanden... Maar voelde me nu wat sterker om de opmerkingen ("en, wanneer jullie de 2e?") aan te gaan. En aangezien het ook zo snel weer voorbij kan zijn en ik dan weer in een flinke dip zit, moest ik er haast bij maken. Ik voel nog steeds niks (meer) en ben er niet gerust bij. Maar ja, dat kan misschien ook niet anders in ons geval . En ook al heb ik er zoveel baat bij om hier mee te lezen, toch ben ik nu ook erg bang voor NA de 12 weken..voor een bevalling op 20 weken bijvoorbeeld, of een stilgeboren kindje. Ik vraag me af en toe af of ik niet met vuur aan het spelen ben. Of de natuur me niet zegt, met al die miskramen, "stop ermee anders gaat het slecht aflopen terwijl je nu zo'n gezond kindje hebt". Verder vanacht wederom slecht geslapen (sinds de eerste echt-positieve test op donderdag, slaap ik slecht) met weer een heerlijke nachtmerrie waarbij ik de miskraam weer in m'n slip zag liggen. Donderdag heb ik een afspraak bij de gyn, die staat al een tijdje gepland. En heb me voorgenomen dat als ze aanbiedt even een echo te doen, dat ik het dan niet wil....(hoewel ik natuurlijk ook maar 1 test ging doen en er inmiddels 3 heb gedaan ). Want met net 5 weken, of misschien nog niet eens, kan dat alleen maar weer paniek opleveren. Minty, ik snap dat je het enorm eng vindt weer te beginnen zonder medische ondersteuning. Ik heb nu wel een medicijn en ook al heeft ze duidelijk gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk niks te maken heeft met mijn miskramen, voel ik me toch een beetje gesteund daardoor. Het zou fijn zijn als je toch iets van progesteron zou kunnen krijgen, al was het maar voor je gemoedsrust.
Oh Eef, dat van die boodschap van de natuur: hoe herkenbaar! Ik denk soms ook dat het een teken is dat ik er gewoon maar mee moet stoppen. Dat we alleen maar rampspoed over onszelf afroepen als we doorgaan. En meer van dat soort ellende... Vreselijke gedachten zijn het en ik kom daar voor mezelf ook niet goed uit. De andere kant is dat de natuur zijn gang laten gaan ook seksen zonder anticonceptie betekent. Sterkte met alle onzekerheid! Ik weet zeker dat ik in precies hetzelfde schuitje zal zitten als ik weer zwanger ben. Ik voel hier overigens een eisprong naderen. Ik heb alleen geen man voorhanden. Misschien zo op de vrijmarkt een ander exemplaar in zijn kraag grijpen ? Wie weet was zaterdagavond net nog op tijd...
Hahaha kun je doen! Ik weet alleen niet of je man/vriend er erg blij mee zou zijn Hopelijk is het zaterdag op tijd geweest! Duimen maar!