Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Jordan en Y30, succes met het afwachten voor morgen.
    Jordan, heb je je test laten zien, omdat je zegt dat anderen iets zien? Klinkt goed dan toch ?

Bedankt voor jullie verhalen, vooral omdat jullie ook al ervaring hebben met het circuit. Ik zie het zelf ook echt niet zitten en door jullie ervaringen voel ik me ook wat sterker in mijn schoenen staan om beslissingen te nemen.
    Nu is het wel zo dat ik waarschijnlijk een probleem heb met mijn eitjes (amh 0,7) en dat er verder niks gevonden is. Toch weten we dat ook niet zeker natuurlijk want met mijn weinige eitjes word ik wel makkelijk zwanger.

Ik heb net nog een mail gestuurd om aan te geven dat ik wel alles geprobeerd wil hebben voor ik daar aan begin. En wat ze dus denkt van de prednison, lovenox (bloedverdunner) en nk-cellen test. Heb nog geen antwoord terug. Misschien is ze het ook wel beu dat ik mails blijf sturen :(

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vind het al super dat je haar kunt mailen, is in NL volgens mij vrij uniek. Als ze dit doet voor haar patiënten zal ze ze vast niet snel beu zijn;)

Heel veel sterkte en hopelijk krijg je het gewenste antwoord.

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Eef, met alle respect maar jammer voor haar dan. Ik kan het niet vriendelijker zeggen dan dat maar het is haar werk vragen te beantwoorden als er onduidelijkheid is en onduidelijkheid is er absoluut. Dan vind ze het maar vervelend... Ik begrijp je gevoel hoor maar je hebt recht op de antwoorden :) (denk er zelf ook altijd wel over na dus snap je gevoel). IVF is vrij belastend. Ik vind de hormonen wel gaan maar de punctie is vervelend. Voordeel is dat je weet dat er een embryo wordt teruggeplaatst dus je kunt gerichter medicatie gebruiken. Alles negatieve dingen hebben ook een positieve kant maar zolang jij makkelijk zwanger wordt zou ik inderdaad nog niet in die hoek gaan zitten.

Y30, wanneer verwacht jij de uitslag morgen? Ik einde van de middag. Van de test natuurlijk al vroeg in de morgen hihi.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Uitslag van de HCG en progesteron heb ik snel, sowieso eind van de dag, maar als bloed meteen in machine kan, al voor ik Duitsland verlaat:) dit gebeurd namelijk in Bocholt zelf (niets met dr.p te maken).
    De immunologische waarden hoop ik morgen avond te krijgen, na al het overleg wat ik hier afgelopen week over heb gehad. Maar eerst zien...

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Spannend. Vervelend is dat he, dat wachten? Ben wel benieuwd, ook die immuunwaarden.

Eef, ik zie dat ik het wel heel erg kattekopperig schreef maar zo was het uiteraaaaard niet bedoeld :D Hihi.

6. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eef, wat erg!! Sterkte hoor!

Ik heb nu ongeveer anderhalve week last van misselijkheid. Mijn borsten doen ook nog wel pijn maar heel erg met vlagen dus dat probeer ik maar los te laten anders wordt ik een beetje gek van mezelf. Kmoet nu de 16e weer voor een echo dus ik hoop maar dat het dan weer meevalt..

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @will: dat is over anderhalve week, klinkt korter dan 16 mei vind je ook niet;)

Hier: bevestigings mails van dr.p gehad dat hij alles geregeld heeft, dus hopelijk gaat het goed.

8. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: ik reken zelf altijd vanaf de dag dat ik het vruchtje verlies. Dat ik bij mij dag 1. Daarnaast zie ik mijn ovulatie ook altijd naderen aan de hand van mijn afscheiding. Dat wordt echt veel meer en echt doorzichtig. Sterkte met alles! Ik kan me voorstellen dat je min of meer opgelucht bent dat het zo vroeg is, maar het blijft natuurlijk ontzettend naar.

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb geen antwoord meer gekregen vanavond... :-/

Jordan, fijn dat je je ervaring deelt hier. Ik vroeg me al af wat nou het zwaarst is aan de IVF. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, want die lange weg mag nu toch echt wel eens beloond worden !!!

Will92, spannend hoor. Ik snap dat de onzekerheid blijft, maar het klinkt nu toch echt wel goed !

Y30, fijn dat alles nu geregeld is met dr. P. Dat wil zeggen dat je bloed nu sneller in de machine zal komen te staan ?

Minty, ik heb nog steeds geen vruchtje verloren. Ook geen bloed meer sinds zondagochtend. De vorige keer heeft het wel bijna 2 weken geduurd tussen het eerste bruine vlekje en het 2e bruine vlekje ! Uiteindelijk kwam het daarna langzaam op gang maar is het met cytotec echt pas gekomen. Toen was ik wel al 2-3 weken verder. Maar het maakt je zo onzeker. Dus vanavond toch maar bloedtest gedaan en weer een progest bolletje. Tegen beter weten in, maar ik zou me natuurlijk wel voor m'n kop kunnen slaan als het niks blijkt te zijn. Morgenavond weet ik het dan definitief en kan ik stoppen met de pillen, met een gerust hart !

Nuage: hard aan het klussen deze dagen ? ;)

10. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja daar heb je wel gelijk in.. De dagen maar aftellen he! Ben benieuwd naar je waardes!

11. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eef13, jammer dat je nog geen reactie hebt gekregen. Hopelijk krijg je die vandaag! Heeft het bliedverlies nog niet doorgezet?
    Op zich heb ik wel wat hoop ja maar aan de andere kant zie ik hier ook regelmatig dat het rond 12 weken of nog iets later nog mis gaag.. En dan word ik toch wel weer bang. De meesten hebben dan ook al een keer een kloppend hartje gezien en dan gaat het toch nog fout... Dat lijkt me echt vreselijk moeilijk..

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Nee nog steeds niet. Hoop niet dat ik straks alsnog pillen moet ofzo.

Ik snap dat je niet gerust bent en wat we ook zeggen, dat zal weinig schelen. Maar je bent nu al verder dan je ooit bent gekomen. Dat is een super goed teken ! Eigenlijk zou je, zodra het helemaal goed gaat zoals bij jou nu, hier niet meer moeten komen en alles moeten vergeten wat je ooit hebt gelezen :-D
    Maar je hebt duidelijk hele vroege miskramen en dat stadium ben je nu voorbij. Straks kun je gaan stressen over de bevalling, het naar school gaan, het eerste scootertje, etc etc ;)

Begrijp me niet verkeerd....ik zou ook stressen!! :)

13. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Will: ik begrijp het ook heel goed. Ik denk dat ik een volgende keer pas gerust ben met een week of 30. Onbevangen zwanger zijn zit er voor ons (helaas) niet meer in.

14. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dames wat een verhalen allemaal! Ik snap er niet zo heel veel van dus houd mij af en toe wat afzijdig! Wel heel interessant om te lezen allemaal! Hopelijk krijg je snel bericht Eef!

Hier heb ik het gevoel weer dat het raak! Telkens bleek dit te kloppen en nu voel ik het weer! Mag donderdag testen maar ga vrijdag testen. Dan krijg ik ook de resterende uitslagen. Maar ik weet zeker dat het ook deze keer gelukt is. Heel vreemd maar waar! Echter is het zwanger blijven moeilijk bij mij. Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Anders zou ik niet weten welke weg ik dan in moet slaan?!

15. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Vergeet niet om het hier even te laten weten dan !!! :)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @eef: verstandig dat je toch even een bloedtest hebt laten doen nu het bloeden niet doorzet. Heb je eerdere waarden van deze zwangerschap zodat je met verdubbeling per 2 a 3 dagen door kunt rekenen?

@will: ik bleef bij de vorige (goede) zwangerschap ook lang onzeker. Geloof dat ik i.d.d vanaf 26 a 30 weken echt kon geloven dat het waarschijnlijk goed zou komen.

Hier: HCG en progesteron waarden al paar uur binnen, rest hopelijk vanavond. HCG 15413 dus dat is mooi (had uitgerekend dat minimaal rond 9,5 a 10.000 moest zitten) progesteron blijft laag 13,5
    Maar moest me hier geen zorgen om maken zei men.

17. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik denk wel dat het nog lang duurt voor ik er een beetje in durf te geloven.. Dusja voorlopig nog maar bij de dag leven!
    Je waardes klinken wel heel goed y30!

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Y30, super zeg. Klinkt absoluut goed. Wanneer krijg je nu echo?

Ik: heb slecht nieuws gehad. HCG was lager dan 1. M.a.w., niet zwanger. Dit betekend een aantal dingen. Sowieso is mijn 2e poging over. Ik had 10 embryo's maar geen van allen heeft een doorgaande zwangerschap opgeleverd. Nu moet ik dus weer een punctie waar ik bepaald niet naar uit zie. Wanneer die punctie zal zijn? Geen idee want omdat mijn uitstrijkje in maart opnieuw afwijkende cellen liet zien moet ik in juni opnieuw voor controle. Afhankelijk daarvan zal een nieuwe poging bij goed nieuws in de zomer zijn en bij minder tot slecht nieuws kan die nieuwe poging nog wel wat langer in de ijskast. Zucht!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ahh Jordan wat onwijs jammer! Hopelijk geen afwijkingen in juni zodat je vrij snel verder kan. Begin of eind juni?

Dinsdag echo.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohh wat spannend. Ik ga duimen voor een goede echo maar je hcg waarde stijgt mooi!

Begin juni maar pas eind juni uitslag dus morgen bellen of het eerder kan.

Deel Deze Pagina