@Tammy: door jouw tip van de hardhandige echo ben ik vanmorgen onder de douche een beetje hardhandig bij mezelf naar binnen gegaan en daarna had ik rood bloedverlies en nu ook een klein beetje in het maandverbandje. Hoop dat het nu dan eindelijk door gaat zetten! Ben absoluut geen sporter en minderen met koolhydraten en suikers kan inderdaad helpen, heb het jaren gedaan om zwanger te worden en zwanger te boven, maar was na de zwangerschap zo blij dat ik het dieet kon laten varen dat ik nu eigenlijk niet meer wil beginnen. Maar als het moet dan moet het natuurlijk. Ik heb jaren voor de zwangerschap ook actos geslikt om weer een cyclus te krijgen en toen was ik meteen de eerste ronde spontaan zwanger. Helaas is dit dus een miskraam geworden. Wil dit wel weer gaan slikken, zal eens bij de huisarts vragen of dit ook via hem kan. Drop lijkt me gezien de grote hoeveelheid suiker in ieder geval in mijn geval geen goed idee. @Eef: ik had het nooit, maar had actos voor mijn cyclus en bij de vorige menstruatie eind maart heb ik ook hulp gehad zeg maar hihi. Kan inderdaad wel een pijnstiller proberen. Hopelijk heb jij ook snel zekerheid!
Susannel, fijn dat je het zo kunt oplossen! Kun je mij vertellen wat die Actos is? Grappig genoeg heb ik eergisteren (uit frustratie) een pizza van de Jumbo met mozzerella gegeten. Die at ik vroeger jarenlang op zaterdagavond. Maar ik vond hem nu zo vies! Echt zo'n fabriekssmaak! Dus ik ga maar weer terug naar groente en fruit. En af en toe een uitglijder maar dat is dan wel Goody Stuff, de zure snoepjes zijn heerlijk en de cola breeze ook.
@Tammy: dat hoop ik wel, ik laat het nog weten! Actos is een medicijn dat ook gebruikt wordt door mensen met diabetes om de opname van suiker te regelen en ervoor te zorgen dat die suiker goed verwerkt en opgenomen wordt. Hierdoor had ik weer en cyclus en kon ik dus ook zwanger raken. Als wij pizza eten dan halen we om die reden ook altijd bij de pizzeria en dan neem ik een kinderpizza omdat die kleiner zijn en scheelt nog geld ook.
Susanne ik hoop dat het nu dan wel doorzet.. al dat wachten krijg je ook een punthoofd van... Ik wist dat ook niet van drop, ik vind drop echt heerlijk maar eet het bijna nooit... Hier heb ik weer getest maar helaas zijn de testen niet opgelopen. Er zit 48 uur tussen en de testen zijn eigenlijk gelijk. Hierdoor is het positieve gevoel dat ik al bijna niet had helemaal verdwenen. Vorige keren liep dit ook op deze manier en ging het na een dikke week alsnog mis.. Hopelijk blijft mij dit deze keer bespaard maar zie het somber in...
@cdvg: dat hoop ik ook, maar helaas is het nog steeds niet goed doorgezet. Het is wel iets meer dan de afgelopen dagen, maar nog zeker niet zoals het zou moeten zijn. Wat balen zeg van de testen, misschien was je urine de vorige keer geconcentreerder? Ik duim toch nog even door hoor, pas als het zeker mis is stop ik daarmee!
@csvg Ik zou ook nog maar een beetje hopen hoor! Met 1 dag er tussen is dat verschil meestal minimaal en het kan inderdaad ook goed dat je urine net iets minder geconcentreerd was..
Keizersnee?? Echt niet! Ik kon zeker 4 dagen niet lopen na de keizersnede. Ging dood van de pijn en kon pas op de vijfde dag overeind komen, voor die tijd kon ik alleen gebogen lopen.
Beide vriendinnen van mij die natuurlijk zijn bevallen waren na een paar uurtjes weer op de been. Die ene ging een uur na de bevalling alweer naar huis. Lopend!
cdvg, je hebt vandaag toch de echo? en je bent toch al op 6 weken? (als ik me vergis,sorry!!!) Maar dan moet je geen testen meer doen hoor, dat geeft geen duidelijkheid meer dan. Een paar dagen terug had Y30 hier nog laten zien hoe verschillend 3 testen waren die op hetzelfde moment waren gedaan! Positief blijven, hoe moeilijk het ook is voor ons. Suc6!!
Susannel, gewoon nog een keer douchen tot het echt goed op gang is! CvG, ik duim voor je dat het toch goed zit.
Hier wil de menstruatie nog steeds niet doorzetten, het blijft maar bij bruine prut. Baal zo ontzettend! Ga maandag langs de huisarts als ik dan nog steeds niet echt ongesteld ben, dan ben ik het echt zat. Ga dan ook gelijk informeren naar de actos, hopelijk kan ik dat ook via de huisarts krijgen. @Tammy: zal ik vanavond dan wel doen, ben nu aan het werk. Weliswaar thuis, maar met Eva en mijn oppaskindje erbij is nu douchen niet zo handig.
Anders dit weekend even een potje vitamine C halen en 3 a 4 keer per dag een tablet nemen. Dat hielp mij ook net over dat randje heen waar ik op balanceerde.
@Tammy: is natuurlijk altijd maar de vraag of dat echt geholpen heeft of dat het sowieso wel gekomen zou zijn op dat moment. Teveel vitamine C schijnt ook niet goed te zijn en ik eet elke dag mijn groente en fruit, dus denk niet dat extra vitamine C verstandig is in mijn geval. Ik zal het met het douchen nog wel proberen en anders toch maar afwachten totdat het vanzelf begint. Hopelijk is het dan de cyclus daarna weer normaal.
Ja heel leuk Nu net begonnen met de Utro. Nu dus aspirine, prednison en Utro en heb de nieuwe supplementen uit de USA binnen dus daar ook meteen mee begonnen. Wordt geloof ik tijd voor een echte pillendoos...
Nou eindelijk gebeld en slechts een stomme uitslag. Stollingsfactor 8 (hoop ik) was iets verhoogd. Kan komen doordat er te snel na de zwangerschap geprikt is en moet dus over 6 weken weer. Kan dus niet (hopelijk). Chromosomen onderzoek moet ik nog twee of drie weken opwachten. Blegh!!! Maar mocht het weer mis gaan dan wachten we 6 weken alvorens we weer proberen aangezien ik die stollingsonderzoeken nogmaals moet prikken. Tevens is de dan bereid (jaja) om mijn progesteron te prikken tijdens mijn cyclus om te kijken of deze oke is? Hoop dat het allemaal klopt wat ik schrijf. Maar bovenal hoop ik dat het allemaal niet nodig is en het gewoon goed blijft gaan.. Succes met de utro nuage, heb begrepen dat jet nogal een kliederboel is...
Dus factor VIII was verhoogd. Onthou dat als dit straks nog steeds zo is dat ze je dan wel moeten behandelen. Aspirine en Fraxiparine, liefst al vanaf ei. Gebruik je al aspirine?
Dank je... Nee slik dit nog niet.. Zal ik er gewoon alvast mee beginnen of moet ik dit niet doen?? Zal voor deze zwangerschap wel te laat zijn als dat het wel is... Kan het ook komen doordat dit een week na mijn miskraam Is geprikt of zegt ze dit uit voorzorg ofzo?
Ik zou sowieso nooit zonder overleg ergens mee starten, maar lijkt me inderdaad dat dit nu ook geen zin meer heeft als je er al eerder mee had moeten starten. Ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan, moet gewoon! Wanneer heb je daar meer duidelijkheid/zekerheid over?