he cdvg...sorry, had je even verward met Will....nog geen echo dus. Ik hoop dat je geen testen meer hoeft te laten doen Ik heb inderdaad wel altijd gehoord dat testen vals positief kunnen zijn door recente zwangerschap. Ik moest 3 maanden ontzwangerd zijn om de test te kunnen doen.Anders moet hij inderdaad opnieuw bij pos. resultaat. Fijn van je dag gisteren nuage! Zou ook eens zoiets moeten doen met mn man. Even samen een time out
Ik denk er anders over dan Eef. Ik zou wel beginnen met aspirine. Gewoon de 100mg of nog beter 80mg als je die kunt krijgen. Bij de apotheek even vragen, anders bij de drogist. Let wel op dat je echt aspirine neemt, geen paracetamol Het is op basis van acetylzuur. Iedere avond eentje nemen met water voordat je gaat slapen. Het kan wel degelijk nog uitmaken, en het kan inderdaad geen kwaad verder. Ik luister allang niet meer naar de artsen en al zeker niet meer die in NL. Ik neem nu alle medicatie op eigen initiatief. Als ik moet wachten tot ik hier iets krijg voorgeschreven dan kan ik het wel vergeten. Al mag ik aspirine wel nemen van mijn gyn trouwens.
Oh ik denk velen met jou hoor Maar er zijn dus van die "irritante" gevallen wat dat betreft hihi het is ze van harte gegund hoor!
Cdvg: wat naar dat de tests niet oplopen. Probeer om op een vast moment de avond er voor niet meer te drinken dan is de urine ongeveer gelijk. Ook ervaar ik dat mijn urine minder geconcentreerd is als ik bijvoorbeeld om 4 uur nog naar het toilet geweest ben, en dan 's ochtends rond 7 test. Ik heb dan tussendoor niet gedronken maar toch is de nieuwe urine minder geconcentreerd. Hoop dat er nog een betere test komt!! En die aspirine kun je i.d.d wel zelf mee beginnen. Hier: nog steeds af en toe scherpe pijntjes, voel me verder wel echt zwanger. Laat het maar dinsdag worden, wachten begint lang te duren!
he nuage, ik ben het met je eens wb de asperine. SusanneL was er iets voorzichtiger mee. Ik krijg het ook, elke dag zelfs vd cyclus en zonder dat ik iets van stolling heb . Neem het overigens niet meer maar binnenkort misschien toch weer wel....Ik geloof dat ik 100 heb, is voor babies
Klopt ik heb ze ook wel eens gezien Is toch om jaloers op te worden ( ik mocht 4 dagen mijn bed amper uit i.v.m. Bekken instabiliteit om over klachten down under maar even te zwijgen
hier nog steeds niks. begin tegen beter weten in toch weer aan mezelf te twijfelen. Kan de utro de boel zo lang tegenhouden? Ik liep bij al mijn zwangerschappen net zo snel op als Y30' De hcg waarde had dus rond de 15000 moeten zijn. Dan kan dit keer 1500 toch niet goed zijn? Als ik me vergis voor de ovu datum dan is dat hooguit 2 dagen dus dat kan het ook niet zijn. Zou toch mooi zijn als ik over 8 maanden kon meedoen op het forum voor zwangerschapsontkenning. :-D
Bij bbz is het hcg dacht ik wel hoog juist. Maar Eef kun je anders nog een keer hcg laten prikken, dan weet je of het omhoog of omlaag gaat. Want je had nog geen echo gehad? Ik vind het ook wel vreemd dat je nog geen echo hebt gehad dan om te bevestigen of het wel of niet goed is.
ik heb zelf gevraagd om een echo pas bij 8 weken. Omdat het voor mij niet goed was had ik al gebeld om die af te zeggen,maar ze heeft m laten staan zodat we over het vervolg konden praten. Zij denkt nu dus dat hij er inmiddels al uit is en ik ben inmiddels bang voor echos als voor de tandarts. Maar nu ik aan een bbz begin te denken word ik opeens wel bang. Heb al weinig eitjes meer,heb dus wel beide eileiders nodig!
ik ga geloof ik morgen toch maar naar eerste hulp want het lijkt wel veel op wat ik lees en dat risico wil ik niet nemen!
Als je met die angst loopt zou ik het zeker laten nakijken. Volg je gevoel. Laat je het ons wel weten?
pfff wat een gedoe. Mn man is ook nog eens het hele WE weg...handig dus. En nu nog zien te slapen....
Knuffel meis. Rustig aan, probeer je niet te gek te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het...