Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    hmmm...je hebt toch echt een wonderkind,!! :)...lag zij ook niet gezellig nog een uur of 2 met julie in bed? Heb dat inmiddels geprobeerd, met fimpjes op de telefoon, maar daar haal ik maar een kwartiertje mee... hooguit !

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eef: en wat nou als het gewoon nog goed zit? Zijn je borsten gevoeliger geworden de laatste tijd?

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef we liggen nu nog in bed haha ze is ondertussen nep kopjes thee aan het maken maar ze heeft zeker 1,5 uur op m'n telefoon filmpjes gekeken.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    grrrrrr...die van mij was alleen maar de rolluiken open en dicht aan het doen met de afstandsbediening. Toen dat niet meer mocht was het 100x "mama wakker, mama aankleden, ikke spelen" haha....

Tsja, vandaag weer normale borsten. Af en toe merk ik ook dat ik hoop zo'n wonderverhaal te zijn...zou zo geweldig zijn dat het moeilijk uit het hoofd te bannen is.....Maar het is zo onwaarschijnlijk. Morgen zouden we dan toch meer moeten weten....

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @eef: zouden we hier best aan toe zijn een wonder verhaal! Het is je van harte gegund en ik duim mee voor een goede HCG morgen.

@moederdag: voor alle mama's een hele fijne dag!! Voor alle wens mama's dat jullie volgend jaar je eerste moederdag mogen beleven!!!

Hier: leuk verast vandaag. Cadeautjes op bed en toen vrij vroeg op om op pad te gaan. Man had al het eten en alles geregeld, en toen zijn we de hele ochtend naar een leuke naburige dierentuin geweest, waar we altijd al heen wilde. Gezellig gehad!

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    bedankt Y30!!

en jij ook een fijne moederdag! en af en toe doen ze het best goed he, onze mannen... :)

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Haha verschillende kinderen zo te lezen... Ik heb een nichtje ne neefje van zwager en van zus en die zijn ook totaal verschillend. De één is wakker rond 06:00 terwijl de ander altijd uitslaapt tot 09:00 en door de week echt wakker gemaakt moet worden... Stiekum hoop ik op het laatste maar dat zal wel niets worden hihi!

Klinkt goed y30, gezellige dag gehad dus!! Hoop dit volgend jaar ook te mogen doen!!! :)

Eef, spannend morgen, ik hoop dan dat jij "het wonder verhaal" van de groep bent!! Ik ga iig hard voor je duimen. Hopelijk kun je een beetje slapen vanavond..

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    vannacht, 1 week na de eerste keer (lijkt wel een maand overigens), weer wat bloedverlies. Maar weer lijkt het nu vanochtend weer niet door te zetten. Ik denk dus toch dat het de progesteron is die alles zo vast zet. Vanavond de hcg waardes dus dan hoop ik maar dat het gedaald is. Liever miskraam dan bbz. Mijn borsten zijn nl nog wel steeds groter dan normaal (terwijl ze in eerste instantie weer klein (ja, ik heb kleine;) ) waren geworden na het stoppen met progesteron.

9. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat apart Eef! Ben benieuwd naar je hcg, als het dan niet goed zou zijn is het iig te hopen dat het geen bbz is!

Hier alweer 3 dagen niet misselijk na 2 weken wel. Dusja je angst laat je echt nog niet los.. Eerder had ik het ook wel met vlagen maar laatste tijd wel iedere dag. Geen idee wat er aan de hand is. Ben nu 8w 5d.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, vrij groot contrast met de dag er voor:)

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die van mij was er dan gewoon de hele dag niet want die was aan het werk haha heb ook niks noppes nada gehad. Dus zo zie je maar :D

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @will: mijn klachtjes wisselen ook sterk en dat maakt i.d.d onzeker! Ik zit vandaag als het goed is op 6,2 weken. Vanacht 2 hele rare dromen gehad, waardoor ik wakkere werd met het idee dat de echo morgen niet goed zou zijn. Droomde eerst dat ik al verder zwanger was, maar nog een spiraaltje had...;):)hoe kom ik er op! Maar goed dat ding moest er uit maar dat mocht niet van mij omdat ik dacht dan een miskraam te zullen krijgen...

2 e droom was erotisch en aangezien ik als ik zwanger ben geen enkel libido heb, maakte dit ook wat onzekerd los. Stom he.

Maar goed ik deel je twijfels dus, en hoop dat je misselijkheid snel terug keert!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    I.d.d. Ze hebben allemaal wat :D

14. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff ik ben blij dat ik niet veel droom, tenminste ik weet ze meestal niet meer :)
    Maar ik snap goed dat je er van baalt dat je zulke dromen hebt!! Hopelijk heb je het voorlopige weer gehad met rare dromen!
    Hier lijkt het wel of mn maag heeft meegelezen. Ik heb het idee dat het allemaal weer wat rond begint te draaien.. Dus ja wie weet is het al voldoende om tegen jullie te klagen! ;)

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    De kwaaltjes kunnen af en aan komen en gaan, lees ik veelal. Zelf heb ik er geen idee van.. Ik heb hier ook geen dromen.. Gelukkig misschien maar. Hopelijk betekenen de dromen niets en heb je morgen gewoon een mooie echo y30

Eef wanneer krijg je de uitslag?

Hier wilde mijn vriend wat kopen voor Moederdag maar durfde het niet omdat hij bang was dat hij het dan jinxde :) wel lief dat hij zo meeleeft..

Hier constante angst dat het misgaat, ben net zwanger en dus nog maar 4.4 maar erg dicht bij het termijn waar het de laatste twee keren misging... Pfff moeilijk hoor!!!

16. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Will, cdvg...ik hoop dat jullie volgend jaar ook moederdag mogen vieren met je kindje ! Bij mijn goede zwangerschap voelde ik na 6 weken helemaal niks meer. Een week lang. Borsten weg, etc. Toch heb ik m'n zoontje ;)

Y30, wat superspannend meid, voor morgen. Niet gek dat je daarom onrustige dromen krijgt. Een ontspannende situatie is dit niet. Hoe laat heb je je afspraak?

Mn man gaat om de uitslagen na het werk (ik ben pas klaar als het labo al dicht is).

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Kan je niet bellen voor de uitslag dan?

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik ben ook gewend dat je de gyn afdeling kunt bellen voor de uitslag.

Ik mag morgen al vroeg om 9.10, en hopelijk daarna blij naar het werk.

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dat is gelukkig erg vroeg y30, hoef je niet de hele tijd in spanning te zitten!! Hopelijk slaap je vannacht een beetje ;)

20. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Y30: wat ontzettend spannend!

Eef: wat moet jij een geduld opbrengen zeg! Ik ga heel erg hard voor je duimen.

Mijn menstruatie zit er bijna weer op en ik loop de laatste dagen ontzettend te piekeren over een eventuele nieuwe zwangerschap. Ik word echt een beetje gek van mezelf. Moet ik doorgaan met de progesetroncreme? Toch nog een keer zeuren om Utrogestan? Ook is mijn menstruatie nog steeds heftiger dan ik gewend ben. Is dat juist een goed of een slecht teken? Slecht is de zin van: zou er toch nog een beetje zitten? Goed in de zin van: misschien beer om in te nestelen? Nou ja....jullie lezen het al...het is veel te druk in mijn hoofd...zucht...

Deel Deze Pagina