Nou meiden de stress is zojuist toegeslagen. HCG waarde van deze week 32160 Dat houdt in dat het zich nog maar 1 keer verdubbeld heeft sinds vorige week dinsdag... Kan niet goed zijn toch?? Weet iemand tot hoeveel weken je iedere 48-72 uur verdubbeld? Ik kan het niet vinden.
Hcg-waarden tabel | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Lieverd je moet je echt niet zoveel zorgen maken. Stijging is stijging. Kijk even naar deze tabel.
Heb weer veel te lang niet gelezen, kan iemand me even snel bijpraten? De menstruatie heeft helaas nog steeds niet doorgezet, maar nog wel steeds regelmatig flinke buikpijn en lage rugpijn, de afscheiding/spotting/bloedverlies is wisselend qua kleur en hoeveelheid, maar over het algemeen stelt het erg weinig voor. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, maar deze was er niet. Woensdag is hij er weer, ga dan dus weer terug. Als de huisarts het goed vindt dan wil ik in ieder geval weer starten met de actos en mogelijk dat ik iets kan krijgen om de menstruatie op te wekken. De assistente zei dat ik gewoon met hem het vervolgtraject moet bespreken, ze gaf me in ieder geval het gevoel dat er mogelijkheden zijn en dat ik serieus genomen word. Hopelijk door mijn eigen huisarts ook! Heeft iemand hier ervaring met T-Mobile? Wil heel graag de Samsung Galaxy S6, maar die is alleen betaalbaar met Hollandsnieuwe, Tele2 en T-Mobile, maar die eerste 2 zijn sowieso geen optie doordat die wel erg slechte reviews krijgen en ook geen 4g hebben. T-Mobile zijn de reacties erg wisselend over. Hopelijk zijn er hier mensen met ervaring met T-Mobile!
Wel reden tot zorgen heb het net toch gevonden, de verdubbeling gaat iedere 48-72 uur door tot week 8-10 Ik had vandaag rond 123.000 moeten zitten
Ik vond t-mobile heel fijn. Helaas had ik slecht bereik in mijn huis. Toen mocht ik tussentijds gewoon van mijn abbo af zelfs! Vond ik heel netjes. Nu zit ik bij Hollandsnieuwe want dit zitten op het netwerk van Vodafone en dat doet het wel hier. Ik ben er wel blij mee, scheelt me bakken met geld.
@Y30: waar heb je hcg laten prikken en wat zeiden ze daar van de uitslag? Er is bij elke zwangerschapsduur een grote marge wat betreft de hcg waardes, dus het kan per persoon erg verschillen. En het is gestegen, dus probeer erin te blijven geloven! @Nuage: had je verder wel goed bereik? Wel super dat je toch mocht wisselen van provider, hoe lang moest je toen eigenlijk nog? Als dit niet mag of het bevalt toch niet dan is 2 jaar natuurlijk wel erg lang...Hollandsnieuwe hoor ik juist heel veel slechte verhalen over, heb jij er ook problemen mee en hoe lang zit je daar al bij? Het jammere is alleen dat zij nog geen 4g hebben en is ook niet bekend wanneer ze dit wel krijgen... Welke provider beviel totaal het beste?
Ik vond t-mobile het meest klantvriendelijk. Ik moest een klein bedrag betalen voor mijn toestel maar de rest van het abbo niet, en dat duurde zeker nog 8 maanden. Ook voor het abbo van mijn man gold dat. Maar dit was enkel omdat ze idd geen goed bereik hadden op ons adres. Daarna overgestapt op KPN. Drama. Nog steeds geen bereik maar hier had ik mooi pech! Kon niet weg daar en heb het moeten uitzitten. Ik heb eigenlijk vrij goed bereik nu met Hollandsnieuwe. Maar ik zit eigenlijk meestal op wifi. Thuis heb ik wifi en op kantoor ook. Mijn internet is inderdaad veel trager dan de 4G van mijn man, maar ik betaal maar 27 euro per maand (met nieuwe iphone) en hij rond de 60 euro. Dus ik ben dik tevreden. Ik wilde gewoon echt goedkoper, dat was voor mij het belangrijkste. Maar als ik weer een duurder abo ga afsluiten dan ga ik terug naar T Mobile.
Gyn in Bocholt vond het ook geen goede waarde. Vroeg al of ik het morgen even wil laten weten na echo...
@Nuage: was de slechte bereikbaarheid bij jullie thuis het enige minpunt dat jullie ervoeren bij T-Mobile? En hadden jullie hier bij andere mensen thuis en op andere plekken geen last van? 27 per maand met de Iphone 6? Hoe doe je dat?
@Y30: je hebt morgen je eerste echo? Ga heel hard duimen dat deze toch goed is! Hoe laat moet je en hoe ver ben je nu?
Hoe ver moet je nu zijn Y30? Ik had meestal wel goed bereik overal, behalve in mijn huis. Maar ik geloof dat het ondertussen verbeterd is want mijn man heeft nog steeds KPN en dat doet het nu ook. Dus ik zou me om het bereik niet zoveel zorgen maken. Heb trouwens een 5c hoor hihi die 6 hoefde ik niet persé.
Pff! wat een stress idd y30! Gelukkig krijg je morgen al de echo.. Het is echt te hopen dat het nog meevalt! Maar ik snap heel goed dat je direct onzeker bent.
Toch staat er dat je rond de 6 weken tussen de 1.080 - 56.500 moet zitten. Ik snap je zorg wel, maar ben niet geheel negatief hierover. Hopelijk snel duidelijkheid voor je want dit is killing.
y30: ik zou me ook niet direct zorgen maken hoor. Je waarde zit heel mooi tussen de marges die Nuage weergeeft. Maar ja, ik begrijp ook wel weer dat je meteen in de stress schiet. Dat hoort er voor ons helaas een beetje bij. Ook voor jou a ik heel hard duimen!
@nuage: ik heb die waarden ook gezien en snap wel wat je bedoeld, maar 1 verdubbeling in 144 uur kan toch niet kloppen? Zeker omdat je blijkbaar tot week 8 a 10 iedere 48-72 uur hoort te verdubbelen en ik de afgelopen weken zelfs nog sneller ging. Het is hoe dan ook een fikse dip in HCG opbouw...manlief dacht dat ik dit al eerder heb gehad maar weet niet meer of het bij een mk was of bij de zwangerschap van onze zoon, dus dat schiet ook weinig op
Maar die verdubbeling die gaat niet altijd prachtig op tijd natuurlijk. Ik snap het hoor, echt waar, maar wie weet hoe hoog het nu is.
Y30, ooh nee he wat een stress Ik hoop echt dat de echo morgen wel goed is, maar ik snap je zorgen. Ik heb verder geen verstand van hcg aantallen... Mijn duimen draaien! Susanne, ik heb tot 2 jaar geleden jaren lang Tmobile gehad en ben best tevreden. Had alleen op mijn werk (ziekenhuis) slecht bereik, dat was het enige minpuntje. Zit nu bij Simyo, stuk voordeliger en altijd bereik. Koop gewoon een losse telefoon, is uiteindelijk voordeliger.
Y30 sterkte voor morgen snap je zorgen en stress maar qua waardes kan het wel. Vreemd allemaal. Hoop dat het er goed uit ziet morgen! Hoe was progesteron vandaag?