Blegh, zo typisch traag Nederlands. Ik kreeg de utro ook niet van mijn gyn, die wilde ook eerst testen. Het is precies waarom ik het nu zelf geregeld heb. Het is zo rot... dikke knuffel!
Is pas naar boven gekomen toen ik al zwanger was.. Ik weet net dat dit iets verhoogd was. Volgens de gyn kon dit komen omdat toen dit geprikt werd ik net een mk had gehad. Dus van de zwangerschap nog. Nu ben ik weer zwanger dus kan het niet opnieuw getest worden..
Het klopt wel, die testen kunnen hierdoor vals positief zijn. En totdat het bewezen is krijg je hiervoor niks.
Ja en alleen daar van wordt ik al triest! Dat je weer zooo lang moet wachten. Als is het in mijn geval allemaal nog helemaal niet zo lang gaande. Echter de miskramen hakken er toch wel in!!!
Ik heb huilend gesmeekt om bloedverdunners bij de gyn aan de telefoon. Kreeg ze niet. Week later miskraam. Daarna meteen weer zwanger. Weer miskraam. Nog steeds is het beleid hetzelfde. Ken je de definitie van insanity? Doing the same thing over and over again, but expecting a different result? Dat is wat ze je in Nederland laten doen bij herhaalde miskramen. Ziek ben ik er van, letterlijk en figuurlijk.
He verdorie. Tsja ik weet niet wat voor jezelf het beste werkt. Ik merk dat ik zo'n hekel heb aan alle rompslomp van dokters, afspraken, wachtkamers, etc, dat ik vaak nogal eens afwacht. Maar als je nu zekerheid wilt, kun je natuurlijk wel een bloedtest laten doen om te kijken of je waarde overeenkomt met de zwangerschapsduur. Het zal nog te vroeg zijn voor een echo. Misschien zien ze dan wel al iets, maar misschien alleen nog maar een vruchtzakje, dus daar word je ook niet wijzer van.
Ik snap maar niet waarom ze zo moeilijk doen over utro. Misschien helpt het niet, maar het schaadt ook niet. Dus als het dan een boel stress kan weghalen, dan draagt het op die manier toch iets bij? Wel krijg je dan miskramen die niet loslaten...dat is ook niet zo geweldig achteraf gezien...
Nuage, ik voel zo wat jij ook voelt!! Het is verschrikkelijk!!! Eef, vorige mk gebeld toen ik dacht dat het misging en volgens de dienstdoende gyn was dit totaal niet nodig want daar kon je niets mee. De waardes kunnen vandaag goed zijn en dan morgen een mk krijgen dus dat deden ze niet. Ook niet voor de gemoedsrust! Dokter gebeld en die wilde dit alleen doen met toestemming van de gyn in het ziekenhuis. Totaal geen zin dus!!! Om dus schijtziek van te worden
Even iets anders, maar Nuage, wanneer kan jij je nod verwachten en misschien gaan testen? Is dat de 19e of is je cyclus niet zo regelmatig ?
Hmmm...dan ga jij dus ook een leuk weekend tegemoet. Alleen al het slapen vanavond zal niet makkelijk worden. Sterkte meid...ik hoop dat je samen met je vriend toch een beetje hoop kunt houden !
Mijn cyclus is heel erg regelmatig gelukkig. Mijn nod is idd de 19e.. wat goed van je! Maar heb vanochtend al getest hahaha en ga dat nu gewoon elke dag doen. Was natuurlijk veel te vroeg, maar wil het zsm weten als het wel zo is. En heb toch een beetje hoop natuurlijk. Oeh mijn dochter begint te huilen, even bij mijn man in bed leggen!
Zo ben ik weer. Het is gewoon een heel erg frusterend pad en vooral ook erg eenzaam. Dat ik de meiden hier heb leren kennen en we elkaar nu ook spreken op FB is ontzettend belangrijk voor me geworden. Het is al moeilijk genoeg allemaal, en als je dat iig je hart kunt luchten bij meiden die weten wat het is en waar je echt jezelf kunt zijn, dat draagt echt bij aan mijn psychische gesteldheid dat kan ik wel zeggen.
He wat een stress weer cdvg! Het zou echt heel erg balen zijn als het nu weer mis zou gaan! En echt zo stom dat ze hier gewoon niks willen doen! Hopelijk valt het toch ng mee! Sterkte iig met afwachten!
ik voel dat precies zo nuage...ook zonder facebook !!! cdvg, ben dus een paar daagjes weg en wilde je nog een keer succes wensen. Ik hoop hier zondag positieve dingen te lezen!!
Wat is er gisteren nog een hoop geschreven. En wat jammer dat het zulke rot situaties zijn! Cvdg, wat ontzettend verdrietig. De intuïtie van de vrouw is bijna altijd (helaas) onfeilbaar. Hopelijk heb je het toch mis meid maar als het altijd op deze termijn op dezelfde manier fout gaat. Eef wat een kl*te situatie zeg dat dit nu net dit weekend is. Zo te lezen moet je wel gaan en kun je niet thuis blijven. Heel veel sterkte. Nuage, de duimen draaien hier stevig voor goed nieuws! Hier is het nog steeds wachten op de ongesteldheid. Vind ik niet erg want dan gaat de volgende cyclus over Pinksteren heen. Dat is logistiek beter met de tank en het geregel. Dames, utrogestan kun je heel gemakkelijk in de apotheek in de zuidelijke landen zoals Spanje, Italië en Griekenland halen. Misschien handig om te weten voor de vakantieplannen of de vakantieplannen van vrienden of familie. Het is vrij verkrijgbaar en ermee vliegen en de douane is ook geen probleem.
Nuage, ik ben het met je eens, het is erg fijn om dit te kunnen delen met vrouwen die je begrijpen en steunen! Dit mis ik in het dagelijkse leven heel erg, niemand weet ervan en de mensen die ervan weten, snappen het eigenlijk niet echt! Niet hun fout maar soms wel frustrerend. Hier is dat niet!!! betreffend jouw nod, ik duim heel erg hard voor je!!!! Bedankt Eef! Fijn kampeerweekdend toegewenst en hopelijk heb je er niet al te veel last van!!! Ik hoop je zondag goed nieuws te vertellen.. Dank je Will! Ik hoop het ook! En ik wist ook niet dat het er in NL zo aan toe ging tot nu.... Tammy, in dit geval is de intuïtie maar een stom verschijnsel! Ik hoop dat dit bij mij flink in de war is en er dus niets van blijkt te kloppen!! Maar als het 1 keer fout gaat bij 6.5 en twee bij 5 dan zal dit wel geen uitzondering zijn! Bedankt voor de tip trouwens, ik zal dit onthouden!!! Hopelijk wordt je op een mooi moment ongesteld zodat de logistiek goed geregeld kan worden
@Cdvg: wat ontzettend balen zeg!! @Tammy: bedankt voor de tip. Weet je toevallig ook wat de kosten ongeveer zijn?
Mmm, da's graven in mijn gatenkaas geheugen. Maar ik dacht dat ze ongeveer 7 a 8 euro waren. Volgens mij had ik toen (2013) 12 dozen voor ongeveer 100. Ik weet het niet meer precies maar het is een gewone prijs die je hier ook zou betalen. Misschien iets goedkoper omdat het Zuid Europa is.