Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mag je niet veel meer echo's meis? Ik vind het gek met zo'n geschiedenis. Ik had veel meer echo's en tussendoor deed ik ze ook zelf op eigen kosten. Is hier 25 euro bij het echobureau.

2. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er al 2 gehad en met mijn vroege miskramen ben ik die termijn al een poosje voorbij natuurlijk.. Maar ik heb nog wat zitten googelen en er staat toch vaak dat ze het hartje met de doppler vaak pas vanaf 12 weken goed kunnen horen. Dus ik kan beter maar afwachten denk ik. Maandag over een week heb ik weer een echo en het veranderd er toch niets aan natuurlijk.. Geduld, geduld en geduld dan maar!

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Knap je zo kunt denken Will!! Soms zou ik willen dat ik dat kon ;)
    Maar je kunt ook particulier een echo doen hoor, is volgens mij 25 euro idd!! Wellicht een idee?

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik vond het hartje met de angelsound na lang zoeken met 10, 6. Maar heb daar echt wel even voor moeten zoeken.
    Bij mijn vorige zwangerschap waagte de vk met 10 weken zich nog niet aan het hartje luisteren omdat ze vertelde dat je het vaak nog niet vond en zezo anders veel vrouwen overbezorgt maakt om niks.
    Ik ken genoeg mensen die bij pas bij 14 , 17 weken het hartje horen dus het kan zeker !

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij was het ook pas met 15 weken te horen.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @will: komt zo te lezen toch veel voor, geeft weer hoop. Hopelijk over ruim een week gewoon een super mooie echo.

Hier: steekjes van onderen en wat buikpijn. Ik combinatie met de zeer matige bloedwaarde van gister houd het me best bezig.:(
    Probeer het te blokken tot de echo dinsdag, maar ben er niet meer zo gerust op als een paar dagen terug. Toen voornamelijk goede signalen, misselijk en moe en geen pijn...

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi y30 wat was er niet ok met bloed? Immuun waarde of ook hcg en progesteron? Spannend tot dinsdag

8. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik probeer het een beetje los te laten voor zover dat kan. Gelukkig dat er idd meerdere zijn die dat niet hebben gehoord op die termijn!
    Balen van je bloedwaarde zeg! Dinsdag is al wel snel gelukkig dus hopelijk heb je dan een goede echo! En ik moet zeggen dat bij mij tot nu toe de buikpijn en steekjes meer wel dan niet aanwezig waren! Ik weet ook niet of dat kwaad kan, vaak weet je niet waar het van komt he! Je darmen ed kunnen ook veel doen natuurlijk..

9. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    y30: hopelijk valt het allemaal mee. Welke waarden waren niet goed? En wat zegt dat over het algemeen? Sterkte met de onzekerheid.

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Y30.. Welke waardes wRen niet goed? En kunnen ze daar ook iets aan doen of moet je wachten tot de echo? Gelukkig nog maar twee nachtjes ;)

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    De regulerende t cellen, die aangeven of je lichaam tolerant is voor een embryo (1 van de belangrijkste van de immuun waarden) was sterk verlaagd.
    HCG en progesteron heb ik niet meer laten testen, omdat de stijging van hcg Instabiel verloopt vanaf dit termijn en ik niet weer in de stress wou schieten. Ik ben nu niet echt gestrest, maar het laat me ook niet los, m.n. Bij steekjes e.d.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Jou weekend is verder dan de mijne;) ik moet nog 3 nachtjes;)

M.b.t. Wat er aan te doen is, alleen prednison verhogen en dat is dus gebeurd.

13. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, even een paar dagen niet kunnen meelezen.
    Will
    sterkte tot de komende echo en dan een goede sterke hartslag!

Lees ik even niet mee en nu zijn je waardes gekelderd. Dat is zeker balen en geeft stress Y30. Zat je bij je eerste zwangerschap niet op 25mg Prednisolon? Op hoeveel zit je dan nu met de verhoging? Kun je misschien nog extra Omegaven Infusen krijgen? Om de tolerantie groter te maken en je immuunsysteem rustiger? Avocado maakt het immuunsysteem trouwens ook rustiger. Ik duim met je mee voor een mooie echo over een paar dagen!

Hier, gisteren met een goede vriendin en haar zoontje naar Miniworld in Rotterdam geweest. Erg leuk, hij vond het geweldig en wilde 's middags weer terug! Zo lief. Super gezellige dag gehad. Nu effe lekker niets vandaag.
    Vrijdag had ik de schuimecho. Nu maar hopen dat het het gewenste resultaat zal hebben!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @tammy: zit nu op 20 mg, heb bij mijn zoontje i.d.d op max 25 gezeten maar dat was toen na 4 x verhogen, verder in zwangerschap, nu pas 2e keer verhoogd, en moet nog heel lang...
    Wou dat het dinsdag was!

Wat doe je nu qua bevruchting? KI Of IUI? Hoop ook dat de schuimecho weer beloont wordt!

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, je kunt nog wat omhoog hoor met de Prednisolon gelukkig. Ik lees legio dames die ook met hoge doseringen een goede zwangerschap hebben. Bijwerkingen zijn alleen super vervelend. Heb jij al ergens last van?
    Ik doe nu IUI (al noemen ze dat in het ziekenhuis weer KID omdat het geen vers zaad is maar de procedure is hetzelfde).

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Geloof het niet ( wordt wat dik, maar goed daar helpen die infusen natuurlijk ook wel bij) verder weet niet.
    Waar had jij last van?

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Lieve meiden, ik kom hier weer even binnen vallen.
    Na onze beslissing te stoppen met de mmm ben ik hier ook een tijd afwezig geweest.
    Nu zijn we net terug van vakantie, en ik was een dag te laat met m'n menstruatie. Woensdag wel een bloeding gehad, maar die zette dus niet door. Dit had ik bij de zwangerschap van S ook dus daarom getest. En dik positief... Niks gedaan behalve vit D en visolie. Geen prednison, geen infusen niks.
    Ik ben totaal verrast en nog niet aan het idee gewend. Maar jullie hebben zo met me meegeleefd en meegedacht dat ik het wel even wilde delen met jullie.

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madelein wat fijn van je te horen zeker met zulk goed nieuws!!! Hoop en duim voor jullie op een mooie en goede zwangerschap!

19. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat geweldig Madelein!!

20. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012