@tammy: ik zal vandaag ff mailen naar Pfeiffer, over mogelijkheden. Ik heb die neupogen wel gegoogled maar dat sprak me niet zo aan. Is om witte bloedlichaampjes aan te maken om infecties te bestrijden m.n. Bij ziektes als kanker en aids las ik. Ik heb geen problemen met infecties (tot dusver). En vond de bijwerkingen ook noemenswaardig. Ik snap dat jij het neemt omdat jou lichaam meteen in koorts en infectie overgaat bij bevruchting maar dat is bij mij niet zo. Als ik het verkeerd begrijp hoor ik het wel he?
Hi Y30, nee hoor je hebt het goed begrepen. Maar ik dacht ik laat je weten dat er zeker nog andere opties zijn.(Ik schiet altijd in de actie en probeer gelijk plan B en C op te stellen) Misschien dat je nu iets zwaarder geschut in moet zetten dan de eerste keer omdat je lichaam dit sneller herkent als lichaamsvreemd. Ik word trouwens nu niet meer ziek sinds ik behandeld word voor Hashimoto met Thyrax. Triest blijft het dat dat 4 jaar geleden niet helemaal is onderzocht. Dan was me een hoop leed bespaard gebleven en was ik zeker nu al mama geweest. Daarom vroeg ik me ook af of er nog iets in jouw lichaam ongezien de boel in de war gooit en je immuunsysteem nu triggert. Voel je je verder wel goed? Geen klachten van het een of ander? Ik duim voor je dat er maandag gewoon een zwaaiende arm te zien is! Heb je nog een afspraak met dr. P. of alleen per mail?
@tammy: ik ben moe moe moe, maar dat hoort erbij. En ook al echt een buik (verbergen wordt volgens manlief ook al lastig) . Soms pijn/steekjes e.d. Ik heb dr.p gemaild of er nog meer mogelijk is en je naam genoemd. Zal zo nog eens kijken of hij gereageerd heeft. Ik zie hem niet omdat alles nu via Bocholt gaat.
I.d.d bericht van dr.p hij dacht dat jij humira bedoeld heb even gegoogled en blijken injecties te zijn die bij ziekte van crohn e.d. Worden gegeven, het bestrijd infecties en heeft als bij effect dat het je immuun plat legt, wat voor ons wenselijk zou zijn. Hij raad het overigens niet aan omdat het niet bewezen is in zwangerschappen en wel bij effecten voor de baby kan hebben. Op google vond ik zelfs dat je na gebruik 5 maanden lang anti-conceptie moet gebruiken omdat het heel slecht zou zijn voor de afweer van de baby. Ook niet echt een optie dus... Was het maar al vast maandag
Snap ik wel hoor, volgens mij vond ik het pas na een goede 20 weken echo leuk worden om voor echo te gaan.
Y30, het was geen Humira wat hij bedoelde was dat ik ook Enbrel (dat wordt in Duitsland veel voorgeschreven in plaats van Humira, het is iets vriendelijker middel zeg maar) heb gebruikt. Maar dat is dus ook troep. Ik heb dat maar 1 keer gebruikt want ik werd ook niet goed van de verhalen die daar over geschreven werden. Bovendien werkte ook dat niet (nee logisch want mijn schildklier hield ongecontroleerd zijn eigen feestje en verpestte zo de boel). Neupogen wordt heel veel in Engeland, Amerika, Griekenland en Australië gebruikt bij fertiliteit gebruikt (staat ook bekend als GscF en er is veel over te lezen op Fertiltiy Friends). Ik had er ook geen bijwerkingen van. Nadeel was dat ook dat schreeuwend duur was. Ik heb er nu nog 3 en ga daar spaarzaam mee om. Ik gebruik het nu zo dat als ik zwanger ben en het immuunsysteem wordt geactiveerd ik dan een injectie zet. Ik heb ervan gehoord toen ik bij dr. Peny in Serum, Athene was en ook de Amerikaanse gynaecoloog dr. Braverman schreef me dat voor. Toen heeft dr. P. het (super aardig natuurlijk) me voorgeschreven. Ik heb niets te doen, is het te merken?
o.k. Zal nog eens verder zoeken. Vindt het wel fijn hoor zo'n informatie bron Hoe bevalt het wachtbankje? Al last van de prednison?
He vraagje aan jullie, wat voor een medicijnen gebruiken jullie allemaal.? Zie van alles voorbij komen namelijk. En hoe kwamen jullie erbij om dat te gaan slikken?
@tammy: even wat gezocht op internet van wat ik zo lees snap ik wel dat dr. P er met mij niet over begonnen is. Het is een middel om je granulocytes te verhogen en daar heb ik juist altijd vrij veel van. Soms zelfs net boven de referentie waarden.
Dat wisselt nogal binnen de club hier. Ik zelf: utrogestan Prednison Omegaven infusen Vit. B complex, vit. D, omega 3, vit. E (helpt bij opname omega) GLA, calcium/magnesium
Ik nu niks maar bij poging aspirine, b12 hoge dosis, D3 hoge dosis en multi met hele hoge dosissen en verder prednison en Fraxiparine. Utrogestan neem ik niet meer denk ik.
Hey meiden. Kunnen jullie mij laten weten wie Dr P is in Duesseldorf? Ik kan geen volledige naam ontdekken op internet? En hoe kan ik hem contacteren? Alvast heel erg bedankt. Misschien dat er idd iets met mijn immuunsysteem is omdat ik zoveel missed abortions heb.
Volgens mij niet Puhje, ik heb hem ook gemaild. Kan wel effe in mijn mail kijken. Ik doe ook geen ivf en zo en je kan gewoon bij hem terecht. Medicijnen: ik slik aspirine en vitamines. Als ik zwanger ben moet ik heparine spuiten en krijg ik progesteron.
Puhje heb je pb gestuurd. Ik heb het gewoon via Google gevonden want kon het in mijn mailbox niet zo snel,vinden. Even wat anders, iemand wees mij laatst op dit artikel. Gevaren van synthetisch foliumzuur | Moxja zwanger worden Missch heeft iemand van jullie er ook wat aan.
Conejita, Interessant artikel. Gelukkig had iemand me hier al op gewezen. Ik bestel nu mijn foliumzuur via IHerb. Hetgeen ik gebruik heet Optimized Folate L-Methylfolate-1000mcg Metabolically Active Form of Folic Acid Het potje is van het merk Life Extension