Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    CdvG, wat geweldig zeg! Gefeliciteerd! Op naar de volgende echo!

Conejita, goed dat je je zo relaxt houdt als mogelijk. Intuïtie is altijd leidend bij deze zaken. Zet 'em op hoor!

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @cdvg: jaaaaaa!! En nu een beetje proberen te genieten :)
    @conejita: super zeg! Gefeliciteerd! Idd rust is alleen maar goed.
    Ik ben nu helemaal niet onzeker meer eigenlijk, dus die rust heb ik wel te pakken. Heb het tot nu toe altijd nog goed aangevoeld als het niet goed zat dus vertrouw daar maar op.
    Ik ga nu ook een stap terug doen. Ga me morgen ziek melden op het werk, het gaat gewoon niet. Ik ga nu zo snel door m'n reserves heen, en die wil ik houden voor de uk! Want over 1.5 week moet ie acte de présence geven ;).
    Spannend meis, duimen voor mooie echo's die week!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @cdvg: super fijn dat de echo goed was!!
    @madelein: wat heerlijk dat je er vertrouwen in hebt, en goed dat je je ziek meld. Als het niet gaat dan gaat het niet. Enige is dat je dan straks verplicht 6 weken van te voren met verlof moet. Maar dat is vaak toch wel fijn.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier; heb mijn bloedwaarden van dinsdag middag nog niet. Krijg geen reactie...

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Cdvg, super!!!

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @y30: het zou me verbazen als ik die termijn überhaupt al haal zonder me ziek te melden, dus ik ga er helemaal vanuit dat ik vroeg met verlof ga ( mocht het zover komen). Deze zwangerschap zal sowieso ea aan toestanden met zich meebrengen dus dat is niet anders.
    Gek dat je je uitslagen nog niet hebt!

7. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een afspraak gemaakt bij dr. P. in DD. Maandag aanstaande.

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Pffff was ik gister nog zo overtuigd dat het goed zat, heb ik vanmirgrn bloedverlies... Echo gemaakt en vruchtje pas bij 4.5-5 wk. Dus het is weer mis :(. Manlief zit nu in het vliegtuig naar ny waar hij voor zn werk heen moet. Vrij klote allemaal dus.

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #1649 conejita, 5 jun 2015
    Laatst bewerkt: 5 jun 2015
    o neeee Madelein :( ik weet niet wat ik moet zeggen alleen dat ik zin heb om te gaan schelden. hoe kan dit nou toch?

och lieverd heel veel sterkte.

en je man ook nog weg! (ik las het net verkeerd, dacht dt ie al terug kwam). hoe lang blijft ie weg? is er iemand bij je?
    is het zeker dat het mis is?
    knuffel!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte Madelein!

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Madelein! Houd je rustig en hopelijk is het 'oud' bloed?

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Tammy, fijn dat je een afpraak hebt. wat gaat er gebeuren? (missch schreef je het eerder al maar soms houd ik het niet bij :) )

13. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    een dikke knuffel voor jou madelein...

14. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Madelein. Je bent toch ook nog maar iets van 5 weken op weg? Volgens mij kunnen ze op deze termijn nog zo weinig zeggen. Ik hoop echt voor je dat ze het mis hebben. Dikke knuffel!

15. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Conejita, ik hoop dat hij mijn schildklier test (vooral T4 heel belangrijk die moet wat meer naar de 20 gaan) en wellicht een klein immuun panel. En super belangrijk dat hij me medicijnen voorschrijft. Doet hij allemaal vast, na een OV reis van 4,5 uur naar hem toe.

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oke bedankt voor de uitleg Tammy ;) . En dan gaan jullie weer proberen?

Volgens mij was Madelein al iets verder.... week of 7 dacht ik maar weet niet zeker :(

Trouwens ik zou 21 juni uit eten gaan met mijn man voor Noa's verjaardag en heb zo'n bon gekocht voor Sushi Menu. Ik dacht nog zal ik het niet kopen, straks ben ik zwanger maar zo wilde ik niet er in staan. Maar nu toch zwanger en ben DOL op sushi... wat mag er nou wel en niet? Want lees ook dat als het heel vers is het wel weer mag.

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Verse rauwe vis mag je gewoon eten. Maar dan moet het inderdaad vers zijn. Bij een restaurant is het altijd vers en kun je het dus gewoon eten. Maar er zijn wel veel vrouwen die dat toch niet aandurven. Ook tonijn mag je trouwens eten maar dan moet je even vragen of de tonijn gevangen of gekweekt is. Gekweekte tonijn bevat namelijk geen schadelijke stoffen en kun je dus gewoon eten.

Als het een goed restaurant is dan eet ik er gewoon. Sushi wat er al lange tijd ligt of in de supermarkt nu zeker laten staan.

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madelein knuffel wat een verdrietig nieuws. Je zou rond 6 weken nu zijn?

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    dank jullie wel meiden.
    @Oz: ik zou vandaag precies 6 weken zijn volgens mijn eigen berekening. Nu wachten op de miskraam. Het gaat nu wel weer, maar hoe kan dit toch iedere keer weer... Ik vind het zo verdomd oneerlijk

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Nee Madelein wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte...het is toch iedere keer weer een klap die je te verwerken krijgt. Dikke knuffel en ik hoop dat je misselijkheid gauw minder wordt :(

Deel Deze Pagina