@conejita: hebben jullie bewust voor begraven gekozen? Wij hebben Sam laten cremeren en hij staat in een speciaal gemaakt urntje hier in de huiskamer. Zo is hij altijd bij ons. Ook al gaan we verhuizen of zo. Zou je dat nog kunnen doen? Doe wat je gevoel je ingeeft qua ziekenhuis. Onze keus is juist heel bewust om in het zh te blijven waar Sam ook geboren is, omdat iedereen ons daar kent. Ook de gyn. Zou het moeilijk vinden om op dit moment weer met nieuwe mensen kennis te moeten maken.
Hoop ik dat je snel je onderschrift mag wijzigen in een bericht van geluk! Misschien zit er geen hele week verschil in, maar 4 dagen oid? Of had je dan het hartje al kunnen zien kloppen? Duim voor je !
he meiden, ik lees mee hoor. Alle nieuw- zwangere dames, gefeliciteerd!!! En de anderen, fijn dat het al zo hard gaat (al voelt dat misschien niet zo ) Conejita, fijn dat je het allemaal zo goed kunt neerschrijven en lief dat je het met ons wilt delen! Nuage, je tattoo al gezet? dat was toch in mei? gaat het lukken met het onderzoek in gent?
Jazeker tattoo is gezet hoor! Mijn eisprong kwam gewoon volgens mijn oude cyclus dus ik ga de hystero wel redden, of ik moet zwanger zijn geworden deze ronde. Lees wel mee hoor meiden maar weinig tijd om te reageren. Conejita je verhaal raakte me. Madelein ik hoop heel erg dat het wel goed zit en je gewoon iets minder ver bent.
Nog ontzettend bedankt voor de lieve woorden na de echo! Daarna extreem druk gehad dus geen tijd gevonden om mee te schrijven, sorry hiervoor!! Minty gefeliciteerd meid!! Madeleine, ik hoop ook zeer dat je gewoon minder ver bent! Ik duim overuren voor je hoor! Gelukkig is het al bijna woensdag! Conejita, wat nuage zegt, je verhaal raakt mij ook! Nuage, wat fijn dat alles gewoon op tijd en je zo de hystero wel gaat redden ook al hoop ik dat dit niet nodig omdat je zwanger zou zijn... Fijn dat je gyn/verloskundige zo ruimdenkend is en je wat vaker mag langskomen Will.. Ook super dat je kindje zo heerlijk bewegelijk is. Y30, klopt wat je zegt betreffend de echo, hier ook alweer nerveus voor donderdag.. Hier alles goed, nog steeds onrustig en blij dat er donderdag weer een echo is...
@Conejita: wat mooi en verdrietig tegelijkertijd. Het lijkt me wel heel bijzonder dat je nu het bijna een jaar geleden is weer zwanger bent. @Cdvg: sterkte met wachten. @Nuage: fijn dat je eisprong op tijd was. Het is niet makkelijk zeg om zwanger te zijn. Ik merk dat ik mezelf echt onder een vergrootglas hou en bij ieder verdacht signaal denk: " nu is het afgelopen". Ik durf er nog geen vertrouwen in te hebben, bang voor een nieuwe teleurstelling.
Ja misschien is dat een idee ja. Ik zal eens bellen om te vragen wat er kan. En wanneer haar lichaampje "vrij" komt. Ziekenhuis: dat was ook eerst mijn reden. Maar ik merk dat het me niet heel veel voordelen oplevert en ik heb zo'n enorm trauma dat ik daar in die echo kamer lig en het slechte nieuws krijg... Dat is de eerste hulp zeg maar (het is een ziekenhuis alleen voor materniteit) en ik vind dat toch te heftig. Stel als er iets is, ik ben ongerust, zullen ze me daar neer zetten. En ik heb natuurlijk de ervaring dat ze me niet goed gecontroleerd hebben (de gyn zegt van wel, dat het normaal is). het andere ziekenhuis dat ik overweeg is ook heel goed, veel dichterbij, en een nieuwe omgeving zal me echt goed doen. Ik zit elke keer te huilen als ik in me oude ziekenhuis kom. Wel een fijne gyn nu die ik wel vertrouw... Maar op zich "hecht" ik me snel aan nieuwe mensen dus met een andere gyn zal dat ook wel zo zijn. Als t maar niet mijn oude is. Ik moet er nog even op broeden en zal het overleggen met de gyn waar ik nu heen ga. Misschien kan zij mij iemand aanraden. Iedereen bedankt voor de lieve reacties en ik vind het ook fijn om het hier te vertellen. Voel me prettig bij jullie. Iedereen hier heeft ook al genoeg meegemaakt en dat voelt toch als een soort verbond. Minty, erg spannend he. Nuage, fijn dat hysto krijgt. Cdvg, fijn dat alles nog steeds goed is. Ik duim! Helemaal voor jou Madelein! Hoe laat heb je afspraak?
Als je het zo voelt zou ik idd ook overstappen. Moeilijk hoor... Het is denk ik vooral een gevoels kwestie. En als jouw gevoel zegt dat het huidige ziekenhuis niet prettig is, en je er zo tegenop ziet dan is het denk ik verstandig je gevoel te volgen. Sterkte met het maken van een beslissing! Dank voor het duimen. Ik mag al om 9.40. Manlief is net terug uit NY dus vandaag gezellig samen. Hij gaat morgen ook mee, wel fijn.
Oh dat is fijn Madelein. Dat je man er nu is. En morgen ook. Minty, ja zeker zo voel ik het ook. Speciaal dat vlak voor haar eerste verjaardag ik weer zwanger ben.
@Madelein: heel veel succes morgen!! Fijn dat je man er al is. @nuage: mooi dat alles net op tijd was voor je hysteroscopie. Wat is de datum? En wanneer NOD? Hier: bloedwaarden zijn weer wat beter. Advies is nu om 2 x per week voor infuus te blijven gaan. Heb het er uiteraard met liefde voor over maar pfff het is wel pittig. Zeker omdat ik ook haast niet meer te prikken ben, allemaal littekenweefsel op aderen.
Jeetje Y30, kunnen ze dan geen vast lijntje aanleggen? Als je dan toch 2x per week moet gaan. Fijn van de waardes overigens.
Jeetje wat heftig zeg 2x per week. Waar krijg je het infuus in je armplooi of je hand? Misschien kunnen ze afwisselen? Mijn NOD is volgende week donderdag en de hystero de 26e
@Y30: moet je voor infusen naar Dusseldorf? Ik heb afgelopen november/december via een soort thuiszorg (ben de naam even kwijt) de infusen gewoon thuis gedaan, zij kwamen gewoon langs bij mij. Ik zie dat je in oost-Nederland woont. Misschien de moeite waard om een belletje aan te wagen? Ik vond het echt slopend om zo vaak naar DD te gaan, dus dit was echt een perfecte oplossing! PB me even als je meer wilt weten! De rest van de dames: sterkte en succes voor jullie! Hier net de derde miskraam achter de rug, dus ben een beetje aan het meelezen (en meeleven!!) met jullie! Liefs
@nuage: oh dat is mooi ruim tijd er tussen, dan weet je helemaal zeker of je zwanger bent voor je afspraak. @mykelti: een vast lijntje, nooit aan gedacht. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel een beetje naar. Ze wisselen wel zoveel mogelijk qua plekken, maar omdat ik sowieso al super moeilijk te prikken ben hebben ze niet veel opties.
Tegenwoordig kun je ook naar Bocholt dus dat is wel beter te doen. Ze nemen bij mij ook bloed af wat via een courier naar dr.p gaat, dus thuis is niet echt een optie want dan zou het bloed via de post moeten en dat zie ik niet zo zitten, duurt te lang. Bovendien vermoed ik dat ik voor de dames van de thuiszorg niet te prikken ben. Wel fijn dat je meedenkt hoor. Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam! Weet men bij jou al waar het door komt?
Hé Nuage...dan doe ik met je mee. Mijn hystero/NK cellen onderzoek staan ook ingepland voor de 26e. Ik ga volgende week een bevestiging vragen van deze datum. Word er een beetje zenuwachtig van want ik heb het idee dat ze dit onderzoek voor het eerst doet en dus niet precies weet hoe of wat. Heb zelf de website uitgepluist en de nodige bloedonderzoeken opgevraagd. Anders is mijn biopsie namelijk niet geldig als die onderzoeken er niet bijzitten. Zij had daar volgens mij zelf niet aan gedacht ! En zij wil het dus in het ziekenhuis doen, met een hysteroscopie erbij. Maar ik lees dat het vaak gewoon in de praktijk word gedaan. Ik hoop echt niet dat de biopsie straks niet geldig is en ik WEER een cyclus (of 2, 3....) moet overslaan. Maar goed, ik doe dus mee op de 26e ! Y30, ondanks dat ik snap dat dit heel zwaar is en moeilijk te combineren met werk en familie, is toch het goede nieuws dat je waarden weer aan de betere kant zijn!! Goed hoor! Madelein, sterkte morgen !
Bocholt? Waar ligt dat? Mijn geografische kennis is erg slecht haha! Met de post bloed naar dr. P. is inderdaad niet handig, heb het een paar keer gedaan, maar hij kon niet zoveel meer met mijn bloed als het aankwam... Moet je 2 keer per week bloedprikken dan? Je zou het ook af kunnen wisselen (je moet niets natuurlijk ), dan is het iets minder belastend. Het is geen thuiszorg trouwens, maar een medisch technisch team, dus dat prikken zal geen probleem zijn! Dank voor je lieve woorden. Bij mij niet echt duidelijk, wel (erg) laag amh en immuunproblemen. Na vorige miskraam schildklierwaarde te hoog, maar dat was nu ook binnen de perken... Zeg het maar! Ik duim voor je! Voor iedereen!