Nuage en Eef: volgens mij wordt het heel verschillend beleeft hangt ook nogal af van hoe gevoelig alles is bij de BM mond. Ik vond het plaatsen van de mirena destijds (voor bevalling) al erg pijnlijk. Jullie beleven het in ieder geval samen die dag, gedeelde smart enzo (niet sarcastisch bedoeld). @eef: uiteraard ben ik super blij dat de waarden weer wat beter zijn, begrijp me niet verkeerd hoor heb al het gedoe er echt voor over, al zou het nog weken zo moeten!! Merk alleen dat mijn energie behoorlijk dipt, wat slecht combineert met een2 jarige
Ik vond het hsg pijnloos maar de hysteroscopie daarentegen... Nu was dit wel een therapeutisch, wat volgens mij wel verschil maakt doordat ze dan met een dikkere scoop naar binnen gaan. Hier idd enorm opgelucht. Het is ook nog eens onze trouwdag vandaag dus dit is mijn kadootje voor m'n man .
Och wat leuk Madelein. Gefeliciteerd.. Lekker uit eten vanavond zou ik zeggen Nuage en Eef, hopelijk valt het voor beide mee.. En inderdaad, denk aan elkaar aan die dag, wat toevallig dat jullie dit tegelijk doen! Leuk is anders natuurlijk.
Haha uit eten wordt hem niet, aangezien ik nog steeds erg misselijk ben. Maar dat doen we over een paar weken bog wel een keer @y30: wat dit betreft heeft mijn gevoel me nog nooit in de steek gelaten idd. Bij alle 3 de mk wist ik dat het niet goed zat, en bij Sam voelde ik vanaf een week of 12 ook dat er iets niet goed was. Je wordt alleen door de buiten wereld zo snel aan het twijfelen gemaakt. Vanaf nu ga ik proberen echt meer naar m'n gevoel te luisteren, want zo verkeerd is dat niet blijkbaar .
Ik hoop dat ik 'm gewoon helemaal kan afzeggen eerlijk gezegd Spiraaltje zonder te zijn bevallen ga ik ook zeker niet aan beginnen. Doet al pijn als ik eraan denk! Mijn bmm is na de lisexcisie sowieso gevoeliger en bloedt snel.
Ja dat zou nog mooier zijn Nuage. Wanneer is je nod? Madelein, nee dat wordt dat hem niet inderdaad, later nog maar eens inhalen
Nuage, hier was de HSG ook een hel, maar je hoort dan ook wel eens dat de hystero weer niet pijnlijk is. Bij de HSG ook nooit pijnstilling gekregen.
Mijn NOD is volgende week woensdag, ga dit weekend eens kijken. Bij HSG had ik ook geen pijnstilling. Vreselijk onderzoek.
Madelein, wauw wat een goed nieuws zeg! Nuage, maak je geen zorgen om die hystero!! Ik heb heel snel pijn daar en ook een uitstrijkje vind ik zo ontzettend pijnlijk, maar die hystero niet! Dus wie weet heb je er ook geen last van. Ik voelde wel krampjes in m'n onderbuik, maar was goed te doen (misschien zijn we inmiddels ook wel aan krampen gewend door alle ellende).
Ik heb ook een hystero gehad, ik had paracetamol en voltaren geslikt dacht ik. Maar ik heb helemaal niks gevoeld. Al dat water was een beetje lastig maar dat was echt alles!
Spannend hoor Nuage, dat is al bijna.. Hopelijk is dat onderzoek gewoon niet nodig Hier an ik lastig slapen, weet niet waarom ik zo nerveus ben, er zijn geen aantoonbare signalen dat het niet goed zit maar goed, soms heb je die niet en dat maakt mij bang... Zo maar weer eens proberen en als ik wakker wordt mag ik al heen... Duimen weer hoor...
Succes cdvg! Het lijken mij normale angsten die je hebt. Wel fijn dat je zo vaak mag! Ik nog een weekje wachten.. Heb zo het gevoel dat het de eerste echo wel goed is. Maar verder dan dat durf ik niet te kijken.. Doe ik ook niet. Ben zo moe dat ik al blij ben als er 1 dag om is . Madelein, ook gefeliciteerd met je huwelijksdag! Zo leuk! Fantastisch kado! Nuage, wat naar dat je er zo tegen op ziet. Ik heb ook hsg gehad maar vond het totaal niet pijnlijk. Maar hier geven ze je goeie pijnstillers en spierverslappers. Lang leven Spanje! Eindelijk eens een voordeel. Ik was helemaal suf. Echt fijn. Niks geen last. Ik hoop toch ook dat het niet nodig is! Duim duim ik heb net mijn enige kopje koffie met cafeïne dat ik mezelf toesta op, dus ik ga even gebruik maken van deze energie Fijne dag lieve meiden!
Hoop dat ik hier ook mee mag schrijven. Gisteren gehoord dat echo niet goed was en moet achten op mijn tweede mk:
Elphaba: veel sterkte! Cdvg: succes straks. Ik heb mijn eerste echo pas op 6 juli, dat duurt nog zo ontzettend lang voor mijn gevoel. Mijn man gaat echter anderhalve week naar het buitenland, precies als we de zevende week ingaan, dus een echo ervoor heeft geen zin. Ik wil echt niet alleen gaan.
Zou ik ook mee mogen schrijven? Kom uit hetzelfde clubje als Elphaba. Gisteren ook te horen gekregen dat het niet goed zit, Vruchtje is te klein en vruchtzak weer te groot. Vruchtje had twee keer zo groot moeten zijn Vandaag bloed geprikt daar ik O negatief heb voor wanneer ik wel gecuretteerd moet worden. Volgende week dinsdag avond moet ik weer terug komen voor een nieuwe echo en kijken wat de volgende stappen zijn. Verloskundige ging voor 99% uit van een miskraam. Hoop dat wij elkaar hier kunnen steunen en volgen. Ik denk dat het wel fijn zou zijn.