Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee maar stel Gent vindt iets en wil hiervoor medicatie geven, en in NL krijg je deze niet. Dan kun je wel aan IVF in NL beginnen maar dat is dan gewoon zonde van je pogingen lijkt mij.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja als er iets gevonden wordt wel ja.
    Wat een gezeik weer, ik word er af en toe echt gek van!! Gelukkig zijn jullie er om me te helpen. Nou ja, gelukkig... Dat betekend dat jullie dit ook allemaal hebben doorgemaakt :(. Niet leuk.

Ik wacht poging 4 en 5 even af, en als die ook mislukken bel ik de verzekering hoe het nu precies zit. Zou een beetje gek zijn als ze alles behalve ivf vergoeden. Misschien moet ik daar apart toestemming voor vragen.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zou meteen al bellen haha maar ja dat ben ik, anders blijf ik met "wat als" zitten. Het zou kunnen dat je toestemming moet krijgen van ze bijvoorbeeld. Dan weet je al meer dan dat het een harde nee is.

Ik ga gewoon duimen dat het helemaal niet nodig is :D

4. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook nu even navragen Madelein, dan weet je waar je aan toe bent.

Ik heb overigens eindelijk alle uitslagen binnen. Ze hebben niets gevonden. Nu dus bezinnen op de volgende stappen: gaan we het 'gewoon' nog maar een keer proberen of laten we het verder uitzoeken?

5. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein, nu navragen bij de verzekering is beter want vaak moet de behandelend arts een indicatieverzoek/aanvraag formulier invullen en dat moet je dan weer opsturen en dan afwachten en als je toch naar Gent gaat kun je direct die formulieren laten invullen. Heb je het niet nodig, gooi je ze gewoon weg.

Gent heeft met in ieder geval het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam een samenwerkingsverband. Daar kun je dan echo's en onderzoeken laten doen. Bel ze eens op en vraag het na. Wellicht scheelt dat een hoop tijd met heen en weer rijden.

Ik deed mijn echo's en onderzoeken in het Maasstad en ging voor de IUI naar Gent (niet het UZ Gent ander ziekenhuis). Het beleid werd in Gent uitgestippeld. Ging prima.

Minty, ook je schildklier gecheckt?

Conejita,
    succes en veel plezier deze ronde!

Hier, nog steeds kromliggen van de menstruatiepijn vandaag al dag 3 met kruik, infrarood lamp en bankhangen. 's Nachts weinig slapen. Sportschool, mmm ik denk dat ik straks de weg er naar toe weer moet zoeken. Had ik al gezegd dat ik baal...:(:x:(:x

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dat was ik.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Klinkt goed! Wat fijn dat ze dit kunnen onderzoeken!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoe zit dat met metaal?

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat rot dat het te lang duurde. :( Was er al een beetje bang voor, daarom reed ik zelf ook altijd heen en weer.
    Wel fijn dat jullie verder kunnen met iui 4

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @conejita: veel klus plezier, en hopelijk is het raak!
    @tammy: wat vervelend dat je zo'n last hebt! Heb je een bad? Dat helpt bij mij altijd goed.

11. Tammywynet

Tammywynet Fanatiek lid

25 mei 2012
    1.224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, helaas geen bad. Maar de kruikafdruk staat op mijn rug inmiddels! Hopelijk is het morgen eens over!
    Deze cyclus even mijn eisprong checken wanneer en hoelang die duurt dan hopelijk volgende cyclus een IUI (ergens...)

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Madelein, idd wat Nuage zegt, als gent medicatie geeft willen ze ook de behandeling doen. Ik wilde ook iui in Nederland, maar zou dan geen medicijnen meer krijgen van gent. Alles of niets dus helaas. Follikel metingen mogen wel in Nederland.

Y30, water in metaal is het allerbeste dacht ik.

Tammy, sterkte met je pijnlijke ongi.

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Google eens op miskramen plastic. Krijg je veel te zien over de stof BPA. Ik sommige landen is die stof al verboden, Zweden dacht ik. En hier is het al in baby flessen verboden. Dan kan het voor een volwassene ook niet goed zijn lijkt mij.

Misschien draai ik door, maar durf geen risico's te nemen. Gebruik glas in de magnetron, als ik de magnetron al gebruik, is bijna nooit nodig.
    En een dopper voor kraanwater. Voor mij een kleine moeite. Maar snap wel dat het allemaal raar klinkt hoor haha.

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat is een Dopper?

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Een kunstof drinkfles zonder BPA. En goed schoon te maken.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh oké. Ik dacht al het drinkwater is wel veilig. Ik kijk er zelf ook niet naar en gebruik m'n magnetron regelmatig. Als ik zo ver ga dan mag ik wel gaan verhuizen ook, gaat mij te ver.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Spa gebruikt flessen zonder bpa.
    Idd nuage, zo zit ik er ook in. Als ik avonddienst heb heb ik toch echt de magnetron nodig om m'n eten op te warmen op het werk. Verder woon ik onder de rook van Schiphol. Al die radar stralen en kerosine zullen vast ook niet gezond zijn.

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Daar woon ik ook :D

19. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vermijd plastic sowieso een beetje. Sinds BPA verboden is in plastic babyflessen, ben ik me gaan afvragen of het voor volwassenen dan wel kan. Het is iig kankerverwekkend en het schijnt ook de verhouding oestrogeen/progesteron te kunnen verstoren. Het is vooral slecht als je het plastic verwarmt. Ik doe het wel een beetje met de Franse slag en haal bijv, gerust nog Chinees in plastic bakjes, maar thuis ben ik wel langzaamaan alles aan het vervangen. Ook mijn dochter heeft bijv. een RVS drinkfles en eet ook niet van een plastic bord. Maar ieder zijn ding natuurlijk he! :D

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Da's mooi:) waterkoker van rvs.

Deel Deze Pagina