Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 8

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eef13, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita, als het goed is ben ik morgen 14 weken. Voor mijn doen al heeeel erg lang. Maar ja er zijn genoeg voorbeelden dan het daarna nog mis is gegaan.. Ik gebruik Utro, slik tarwekiemolie, redelijk hoge dosis vitamine D en E. Verder vitamine B complex en heb van iemand een potje koninginnegelei gehad. Heb ik ook gebruikt maar nu maar heel af en toe. Geen idee of dit allemaal heeft meegewerkt deze keer maar ik ben in eder geval een stuk verder.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Will vitamine E is niet zo goed voor tijdens de zwangerschap. Zeker geen hoge dosis. Waarom neem je dat?

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @madelein en marjol: om niet in hun eigen foutmarge te werken moet er eigenlijk 2 weken tussen de echo's/ metingen zitten is mij door de gyn uitgelgegd. Dus als er korter tussen zit is de meting iets minder betrouwbaar, of te wel probeer er niet te veel over in te zitten. Al is het altijd fijner als de ukkies een paar daagjes voorlopen op schema;)

@traum: vervelend dat je nog steeds wacht!! Snap dat je hoopt op een wondertje.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hoe zo? Wat is er schadelijk aan?
    Neem ik juist om de opname van omega 3 te bevorderen. Wel hoge dosering.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
  6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    oh het blijft dus echt spannend de gehele zwangerschap eigenlijk.
    stap voor stap...
    vandaag hoor je je waardes weer toch?

Traum: sterkte en ik hoop er ook alsnog het beste van.

Wil, ik slikte ook tarwekiemolie maar ik dacht omdat ik al utro neem dat het eigenlijk niet meer nodig is... maar wel dus? kan we, nuttig zijn?

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook morgen echo. Heb nog niks verloren geen druppel bloed. Blijf ook die hoop houden ook al is de kans zo klein:(

8. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tarwekiemolie is goed voor je baarmoederslijmvlies en voor de innesteling. Daarnaast schijnt het gewoon heel gezond te zijn, dus volgens mij kan het sowieso geen kwaad. Ik slik het in ieder geval ook, naast vitamine-b complex, krillolie en af en toe selenium. Ook smeer ik weer met de progesteroncreme.

@Traum: ik ga voor je duimen.

@Madelein en Marjol: het blijft spannend he? Je wilt zo graag dat het goed zit, maar bent tegelijkertijd zo bang dat het weer misgaat. Meten is met deze termijn echt nog millimeterwerk, dus een klein foutje is zo gemaakt. Maar ik begrijp jullie onzekerheid.

Ik zit vandaag op 5 weken. Pffff...de eerste week zit erop. Ik zou ook tekenen voor die drie maanden slaap :D

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik ben vandaag naar Bocholt geweest dus morgen normaal gezien weer waarden.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @vitamine e: wat baal ik er van dat ik dit niet wist!!

Ga dr. P ook maar eens mailen of die immuun werking vergelijkbaar met vitamine C (wat ik dus niet mag) mijn waarden wellicht beïnvloed.

11. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Is ook een erg onzekere tijd, hier dacht ik vanmiddag dat het eindelijk op gang kwam, kreeg zeurend gevoel in onderbuik en rug, en begon weer met rozeverlies, ik dacht nu gaat het gebeuren, kunnen wij verder ervoor gezorgd dat mijn dochter door mijn moeder van school opgehaald werd omdat ik niet wil dat zij hier wat van mee krijgt. Stoppen de krampen weer en wordt het roze verlies weer minder. Is killing :(

Heel veel sterkte morgen met de echo, wie weet dat er nog een wonder mag gebeuren.

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jij ook heel veel sterkte morgen.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @Y30 ik hoop echt dat het voor je waardes misschien wat uitmaakt als je ermee mindert meis. Ben heel benieuwd wat dr.P zegt.

14. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hey dames,

Soms schrijf ik wat minder mee, dit komt omdat ik het soms gewoon niet begrijp. geen idee wat ik dan moet zeggen. Denk wel aan ieder van jullie hoor..

Nuage hoe gaat het nu? Nog weer een keer getest?

Sterkte morgen Elphaba, hopelijk is er toch nog een wonder gebeurd.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Traum &Elphaba: sterkte morgen. Een wonder zou geweldig zijn.

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Geen reactie dr.p...

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat zou idd mooi zijn. Maar heb weinig hoop

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dr. P zegt dat het geen kwaad kan, hij had het op een medische site opgezocht. Ik ben zelf veel materiaal tegen gekomen waarin men zegt dag het wel kwaad kan. Bloedingen, miskramen, laag geboorte gewicht.
    En volgens Wikipedia (als je dat geloven moet) kan het bij langdurig gebruik in mijn dosering zelf leiden tot sterfte ( van mij dan in dit geval, stond niets over zwangerschap)

Hem alle artikels gemaild...

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madeleine wat super goede echo! Nu op naar de volgende.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Pfoe jeetje. Nou hou me op de hoogte als je wilt, vind het zeer interessant wat hij erop reageert.

Deel Deze Pagina