Conejita, als het goed is ben ik morgen 14 weken. Voor mijn doen al heeeel erg lang. Maar ja er zijn genoeg voorbeelden dan het daarna nog mis is gegaan.. Ik gebruik Utro, slik tarwekiemolie, redelijk hoge dosis vitamine D en E. Verder vitamine B complex en heb van iemand een potje koninginnegelei gehad. Heb ik ook gebruikt maar nu maar heel af en toe. Geen idee of dit allemaal heeft meegewerkt deze keer maar ik ben in eder geval een stuk verder.
Will vitamine E is niet zo goed voor tijdens de zwangerschap. Zeker geen hoge dosis. Waarom neem je dat?
@madelein en marjol: om niet in hun eigen foutmarge te werken moet er eigenlijk 2 weken tussen de echo's/ metingen zitten is mij door de gyn uitgelgegd. Dus als er korter tussen zit is de meting iets minder betrouwbaar, of te wel probeer er niet te veel over in te zitten. Al is het altijd fijner als de ukkies een paar daagjes voorlopen op schema @traum: vervelend dat je nog steeds wacht!! Snap dat je hoopt op een wondertje.
Hoe zo? Wat is er schadelijk aan? Neem ik juist om de opname van omega 3 te bevorderen. Wel hoge dosering.
Waarom is vitamine E belangrijk tijdens de zwangerschap? - Zwangerschapsrecepten Hoge dosis kan dus schadelijk zijn.
oh het blijft dus echt spannend de gehele zwangerschap eigenlijk. stap voor stap... vandaag hoor je je waardes weer toch? Traum: sterkte en ik hoop er ook alsnog het beste van. Wil, ik slikte ook tarwekiemolie maar ik dacht omdat ik al utro neem dat het eigenlijk niet meer nodig is... maar wel dus? kan we, nuttig zijn?
Hier ook morgen echo. Heb nog niks verloren geen druppel bloed. Blijf ook die hoop houden ook al is de kans zo klein
Tarwekiemolie is goed voor je baarmoederslijmvlies en voor de innesteling. Daarnaast schijnt het gewoon heel gezond te zijn, dus volgens mij kan het sowieso geen kwaad. Ik slik het in ieder geval ook, naast vitamine-b complex, krillolie en af en toe selenium. Ook smeer ik weer met de progesteroncreme. @Traum: ik ga voor je duimen. @Madelein en Marjol: het blijft spannend he? Je wilt zo graag dat het goed zit, maar bent tegelijkertijd zo bang dat het weer misgaat. Meten is met deze termijn echt nog millimeterwerk, dus een klein foutje is zo gemaakt. Maar ik begrijp jullie onzekerheid. Ik zit vandaag op 5 weken. Pffff...de eerste week zit erop. Ik zou ook tekenen voor die drie maanden slaap
@vitamine e: wat baal ik er van dat ik dit niet wist!! Ga dr. P ook maar eens mailen of die immuun werking vergelijkbaar met vitamine C (wat ik dus niet mag) mijn waarden wellicht beïnvloed.
Is ook een erg onzekere tijd, hier dacht ik vanmiddag dat het eindelijk op gang kwam, kreeg zeurend gevoel in onderbuik en rug, en begon weer met rozeverlies, ik dacht nu gaat het gebeuren, kunnen wij verder ervoor gezorgd dat mijn dochter door mijn moeder van school opgehaald werd omdat ik niet wil dat zij hier wat van mee krijgt. Stoppen de krampen weer en wordt het roze verlies weer minder. Is killing Heel veel sterkte morgen met de echo, wie weet dat er nog een wonder mag gebeuren.
@Y30 ik hoop echt dat het voor je waardes misschien wat uitmaakt als je ermee mindert meis. Ben heel benieuwd wat dr.P zegt.
Hey dames, Soms schrijf ik wat minder mee, dit komt omdat ik het soms gewoon niet begrijp. geen idee wat ik dan moet zeggen. Denk wel aan ieder van jullie hoor.. Nuage hoe gaat het nu? Nog weer een keer getest? Sterkte morgen Elphaba, hopelijk is er toch nog een wonder gebeurd.
Dr. P zegt dat het geen kwaad kan, hij had het op een medische site opgezocht. Ik ben zelf veel materiaal tegen gekomen waarin men zegt dag het wel kwaad kan. Bloedingen, miskramen, laag geboorte gewicht. En volgens Wikipedia (als je dat geloven moet) kan het bij langdurig gebruik in mijn dosering zelf leiden tot sterfte ( van mij dan in dit geval, stond niets over zwangerschap) Hem alle artikels gemaild...