Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 9

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    En dankjewel voor de herkenning dames! Voelt altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent met dat soort gevoelens...

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    WoW daisy, wat schiet het alweer op zo! Super! Geniet van dit moment!
    Zonnetje, jij volgende week?

Skye, zeker snappen wij je gevoelens! Gewoon spuien hier! Daar is dit forum ook voor!

3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Thnx Eefje!

Hoe gaat het verder hier? Wat een stilte haha

Nou ik duik mn bedje maar weer eens in... Slaap lekker iedereen

4. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Hallo dames, een week geleden positief getest.. dinsdag bloed onderzoek gehad was ook goed, was echt zwanger super blij natuurlijk! Gisteren helaas enorm gaan bloeden en 2 kleine stolsels verloren.. beetje slijm achtig (sorry) en het bloeden is nog niet gestopt.. geen krampen maar ga er vanuit dat het zo vroeg wel foute boel is. Wat een rotgevoel, mijn ogen zijn nog steeds dik en opgezet en de tranen blijven maar gaan..

5. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Melissa, wat naar. Ben je eindelijk weer zwanger, lijkt het meteen weer mis te lopen! Hopelijk valt het mee en zet je zwangerschap door, sterkte!

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Sterkte Melissa, hopelijk stopt het bloeden en heb je 9-2 alsnog een goede echo.

7. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte Melissa

het is hier inderdaad stil. Zelf zijn we ontzettend druk geweest deze week.
    Ik heb gisteren de hele dag in het ziekenhuis gezeten voor de 5 maanden echo. Ik moet zeggen, ik ben nog steeds niet gerustgesteld. Mijn zoontje was een flinke knaap. Maar dit meisje ligt nu een week achter voor hoofdomtrek en botbeen. Ik ben dus weer helemaal niet gerust :(
    Moet me er maar bij neerleggen dat dat wel zo zal blijven tot het laatst....

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dat is weer schrikken Eef! En nu? Meerdere echo's binnenkort? Evt CTG's?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn echoscopist zei dat alles wat een week of minder is "niet telt". Dat vindt hij normale marge.

Overigens hier bovenbeen al de gehele zwangerschap ruim een week achter op groei. Hoofd daarentegen bijna 3 weken VOOR. Buikje 2 weken voor.

Dinsdag weet ik definitief of het echt niet uitmaakt.

10. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bij D* liep dr buikomtrek een week achter en daardoor kreeg ik meerdere echo's en CTG's. En verplicht rusten, rusten, rusten. De echoscopiste gaf me zelfs een tik op mn hoofd en zei dat ik echt middagdutjes moest gaan doen :p
    Ze heeft uiteindelijk die groeiachterstand wel helemaal ingehaald.

11. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Mijn gyn is ook helemaal niet ongerust. Buikje loopt een beetje voor dus dat is geen probleem. De rest wat aan de kleine kant. Heb al gelezen dat de biparietele diameter, die bij mij het kleinst is, niet zo belangrijk is. Belangrijker is de hele hoofdomtrek. Die is wat kleiner maar zeker geen week.

MAar bij mijn zoon zat alles aan de hoge kant. Die was echt groot. Daarom vind ik het eng. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen nuage...

12. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Eef! Krijg je een meisje! Wat leuk!! Dat wist ik nog niet. En mijn meisje liep heeeeeel erg achter en moest een maand worden opgenomen me ctg's en guo e.d. Maar er was niets aan de hand! Ze was heel snel op schema.
    No worries Eefie! Komt allemaal goed.

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Probeer er aan vast te houden dat je gyn zich geen zorgen maakt. Is moeilijk hoor, dat begrijp ik heel goed.
    En wat Skye zegt klinkt ook heel hoopvol! Knuf!

14. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh nuage, zie nu pas je topic over het hoofdje. Mijn dochtertje had een te klein hoofd, P5 lijn. En was nog steeds heel erg klein tijdens de geboorte. Bleek toch genetisch te zijn. Ik ben redelijk fijn gebouwd en inmiddels n gemiddeld hoofd maar aan de kleine kant. Ze heeft t nu wel wat ingehaald maar het blijft een 'fijn' hoofdje.
    Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Ik zou echt niet denken aan n afwijking. Ze kunnen erg veel zien op de guo en zéker ivm hoofdjes en craniosynotose afwijkingen (zeg ik dat goed?) heb ik gezien. Je krijgt gewoon 'n hollands glorie' baby meid! Misschien dat de diabetes het proces iets versneld had maar denk dat t sowieso wel groot was geworden dan.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Lief Skye! Xxx dank je

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dames wat een zorgen om die echo's. Fijn dat ze er zijn maar kunnen duidelijk ook voor veel onrust zorgen. Geen verstand van maar veel sterkte iig! X

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Klopt zonnetje maar tis ook wel een beetje eigen schuld. Door voorgeschiedenis en karakter ga ik zelf alle cijfertjes na zitten kijken. Ik kan ook gewoon, net als de meesten, luisteren naar de gyn die zegt dat alles goed is en verder alleen naar de foto's van het gezichtje kijken. Maar ik zit alles te analyseren met ernaast de theorieboeken over echo's, trisomie, etc. Vertrouw er misschien niet op dat de gyn naar alle symptomen zoekt? Maar ben vooral een stresskip en een zwartkijker.

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik denk dat we door alle tegenslagen gewoon uit zelfbescherming alles willen weten. Je houdt rekening met t ergste dan kan t alleen maar meevallen. Gewoon ontzettend jammer dat je niet echt kunt genieten terwijl je eigenlijk wel weet dat t goed zit..

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Zonnetje, jij mag deze week toch voor de echo? Heb je er vertrouwen in?

Hier besloten dat we waarschijnlijk de nipt test gaan doen. Als het lab ons dossier accepteert. Kost een smak geld (650) maar we zijn het beiden beu dat we niet durven te genieten. Het sluit lang niet alles uit maar t21 is wel het meest voorkomend. Op deze manier worden we nl gek...die onzekerheid en stress vreet echt aan me. Hopelijk is het goed en durf ik daarna wel te genieten...en m'n man ook

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Eef heb je geen 20 weken echo in Frankrijk?
    Ik dacht dat de nipt in week 12-14 gedaan moest worden trouwens. Kan het nu nog wel?

Deel Deze Pagina