Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 9

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Mm85, we gaan voor je duimen!

Maani, succes morgen... :( zorg je wel dat je niet alleen bent?..

Frummels, jij ook veel sterkte meid.

Daisy, gelukkig ook wat goed nieuws hier! Geniet ervan!!!

Zonnetje, ik hoop zo dat die paar dagen uiteindelijk kloppen, dat je wat later geovuleerd hebt. Een pos test bij 10dpo kan toch prima?

2. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik heb ook net de voorpil genomen.. Hoezo word jij dan opgenomen?
    Mij wordt gewoon gezegd dat ik t thuis kan doen. Bij teveel bloedverlies dan pas zkhuis...
    M'n moeder is bij ons gekomen en logeert hier een paar daagjes. Steun voor mij en tegelijk om op m'n zoontje te kunnen passen. Mijn man laat ik gewoon naar z'n werk gaan. Ik denk dat ik met hem erbij nog meer in de stress raak. Omdat ie zich dan teveel zorgen maakt.
    Zie er wel tegenop maar zal inderdaad 'opgelucht' zijn als t voorbij is.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    In mijn zkh is het verplicht dat je opgenomen wordt vanwege de risico's. Maar dat is niet overal.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Maani wat slik jij hem dan laat. Moet 36-48 uur van tevoren toch? In ieder geval staat dat bij mij in de bijsluiter.

Mijn ziekenhuis geeft de keuze om je te laten opnemen. Een gyn stopt dan steeds de pillen erin en checkt wat er uit komt. Plus de hele dag de zorg van een verpleegkundige voor een kruik, pijnmedicatie, wat drinken enz. Ik vond het zelf vorige keer heel prettig. Fijn dat je moeder bij je is! Die kan je vast goed ondersteunen.
    Nogmaals sterkte!

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bij mijne is het verplicht om je te melden en de eerste cytotec te laten inbrengen en daarna mag je kiezen of je blijft of naar huis gaat..

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Sterkte meiden, ik hoop dat het meevalt voor jullie!

7. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Klopt dat las ik ook, dat er zoveel uren tussen horen te zitten. de gyn zei dat ik niet zolang hoefde te wachten... Ze zei avond voordat je gaat slapen die eerste pil en de volgende ochtend die 4 inbrengen. Als t dan binnen 4 uur niks doet dan nog twee reserve inbrengen.
    Pfff ik ben dan dus bang dat t z'n werk niet gaat doen he..
    Getver.. Al die verschillen per zkhuis en per arts. Word er niet goed van

8. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Zonnetje, wat shit dat de echo niet was zoals je had gehoopt...Er was dus geen hartactie en het termijn was ongeveer 6 weken? Ik snap alleen niet wat je bedoelt met op 10 dpo een positieve test...Wanneer had je volgens jouw berekening dan de positieve test? En kan het kloppen met op een andere dag je ovulatie?
    Ik heb al zó vaak gelezen dat de echo erna hartactie laat zien dus ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit! Daar gaan we gewoon lekkker vanuit!

Maani en Frummels...verschrikkelijk dat jullie hier doorheen moeten. Ik had in oktober een MA met 9.2 weken. Wilde er meteen vanaf dmv een curettage maar toch eerst maar tabletten ingebracht want zo hoopte ik mijn baarmoeder voor te bereiden en dan weet het in ieder geval dat de zs over is. Daarna de curettage gehad. Het kwam beter los dankzij die tablet die je eerst moet nemen, mifegyne. Dat heb ik iets langer laten 'inwerken' als het ware door dat 36 uur vantevoren in te nemen. Daarna overdag de cytotec want wilde wel graag wat nachtrust.
    Pfff..het is niet makkelijk...
    Ik zou graag uitgebreider willen reageren maar ik moet nog even de hond uitlaten en ik moét echt naar bed, ik ben helemaal moe van vandaag. Ik wens jullie heel veel sterkte!

Eef, ik las een paar dagen terug iets over dat je wat angsten had? Laat je ajb niet gek maken want het zijn alleen maar gedachten. Die hoef je niet te geloven. We moeten positieve goede gedachten denken net zo lang tot we de angsten kwijtraken! :)

Aan de rest van de meiden, heel veel liefs!

9. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hier trouwens vandaag op 9 dpo (denk ik) en met een z&k licht positief getest vanmiddag. Ik wilde vanavond weer een testje doen maar ik had alleen nog een casette van ze liggen en die was net witter dan wit. Ik wil het zsm weten als ik zwanger ben want dan begin ik met de utro en de andere medicijnen. Ook moet ik dan meteen Gent bellen van ze. Dus ik wil wel bewust vroeg testen.

Ik had nog een kruidvat liggen en die is ook wit wit wit. Vind het zó balen! Ben echt een beetje terneergeslagen. Zat zó in spanning de hele middag en voelde me weer even zo blij, zo hoopvol. Maar nu ben ik alleen maar moe van mijn eigen gedachten.
    Ik zal proberen een foto bij te voegen..wel is het héééeel moeilijk te zien op de foto. Je moet echt even van dichtbij kijken. In t echt zie je het wel een stuk duidelijker. En voor wie denkt van, nou dat is wel heel erg zoeken naar iets wat er niet is, met deze tuurlijntjes begonnen al mijn zwangerschappen dus was er echt oprecht blij mee...
    Maar denk nu toch echt dat het een vals lijntje is. Helaas helaas. Baal er echt van!

Bijgevoegde bestanden:

• Test.jpg
      Test.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      11
  10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zie m wel hoor! Je bent nog zo vroeg, gewoon morgen of overmorgen weer proberen!

11. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel Nuage, ik betwijfel het heel erg. Ik vond deze testen van z&k altijd ongelofelijk nauwkeurig. Zoals op de foto testte ik altijd vroeg zwanger met deze testen. (In t echt zie je m zonder turen staan) Daarom ook helemaal blij. Maar sinds vorig jaar schijnen ze tuurstreepjes te geven..vandaar dat de rest vd testen (andere merken) wit bleven denk ik. Wel nog n behoorlijk tuurstreepje vind ik dan voor binnen de afleestijd. :( ik kon t niet laten en n predictor early gedaan. Ook niets...ik weet dat t nog vroeg is maar denk dat op is naar de hysteroscopie over twee weken. Ik baal baal baal, wát een shitzooi. Dat zwanger worden en dat testen was in t begin nog leuk en spannend maar t heeft op deze manier echt z'n glans verloren...
    Ik voelde zo dat ik er klaar voor was, was weer eindelijk helemaal happy vanmiddag...zucht Nou ik zie wel weer hoe t allemaal verder zal gaan

12. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Maani en frummels, heel veel sterkte vandaag!

@skye, ik zie hem ook hoor, heb je vandaag nog getest?
    @mm85, wat goed, gefeliciteerd! Heb je nog weer getest vandaag?

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Oh zonnetje, wat sh*t zeg. Ik duim voor je voor maandag!

14. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @motheroftwo, wat naar meid. Is het al wat meer doorgezet?

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle sterkte wensen. Ik word morgen opgenomen.

Maani hoe is het nu bij jou?

Skye voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat ze mooi oplopen. Waarom moet je utrogestan slikken als ik vragen mag?

16. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hier verlies ik wel wat bloed sinds die pillen vanmorgen, maar krampen zijn afgenomen en verder gebeurt er niks.... Ben bang dat die pillen hun werk niet gaan doen.
    Heb zelfs naast die 4 stuks nog 2 extra ingebracht na een paar uur.
    Er gebeurt werkelijk niks.. Hier baal ik wel echt van.
    Heb hiervoor gekozen vanwege de risico's bij curretage en dan verloopt t zo.. Maar goed, de dag is nog niet om.. Ik wacht geduldig af.

17. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Maani: bij mij gebeurde het pas zo'n 36 na het inbrengen van de eerste dosis. Sterkte!

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O Maani wat balen. Heb je nog meer pillen?
    Ik had vorige keer ook pas het vruchtje verloren na de derde dosis pillen. Al moet ik zeggen dat het wel een half uur na inbrengen was, dus ik denk dat ik het met twee dosissen ook wel gered had. Ik kreeg pas na zo'n 6 uur weeenachtige pijn en uiteindelijk kwam het toen ongeveer een uur later...

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben toen gaan wandelen en in 1 keer voelde ik het eruit komen. Zijn toen weer naar huis gelopen in waggel-modus ;)
    Ik had alleen geen krampen...anders was wandeling niet zo handig geweest...

20. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Nou testen zijn wit...nu op naar nieuwe rondes nieuwe kansen

Ik heb trouwens de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man, kan iemand die interpreteren? Snap er werkelijk niets van. Ik moet het meenemen naar Gent over 2 weken.

Ik moet even verder hier zal later weer even uitegbreider reageren.

Deel Deze Pagina