Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 9

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Eefje. Er stond me idd iets van bij dat jij dat ook wel eens geschreven had.

Mijn man is er ook vrij stellig in, die zegt: alles is nu onderzocht, je BMslijmvlies was de laatste keer perfect, je bent 4 keer per jaar zwanger geweest 😊. Als ik niet zelf expliciet naar de waarde gevraagd had dan was De Sutter er nooit over begonnen. Dat is ook allemaal zo hoor. Maar goed, daar ben ik nog niet weer zwanger mee. T duurt gewoon lang 😊. Ik ga iig nu geen actie ondernemen mbt AMH.

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Xuxa: ik kan me dat ongeduld ook nog zo goed herinneren. En de frustraties. En de onzekerheid of het ooit nog gaat lukken. Maar...ik weet zeker dat het bij jou uiteindelijk ook goed gaat komen.

Zelf heb ik mijn AMH waarde nooit laten bepalen, maar ik vind het wel opvallend dat er hier al drie vrouwen zijn dit dit weten, waarbij de waarde laag is, in combinatie met herhaalde miskramen. Ook vind ik het opvallend dat de meesten relatief snel zwanger zijn.

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dank voor je uitleg MM85! Hier vandaag een positieve ovulatietest, ik ben helemaal blij, eindelijk weer iets om naartoe te leven!

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Zijn een paar daagjes weg maar wilde even snel een knuffel geven aan de dames hier. Succes met wachten, afwachten, "klussen" ;) en moed houden!

5. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer niet zwanger. Wist het al vanaf de dag na eisprong dus ben ook niet verbaasd, maar toch. Op naar ronde 7 al weer.. Het heeft nog nooit zo lang geduurd! Nou vermoed ik dat mijn mega griep + longontsteking niet heeft meegeholpen deze maand..
    Het frustrerende is dat alles op groen staat qua hersteld BMS maar ja, als er geen bevruchting is dan weet ik nog steeds niet of dat de oorzaak van de MKen is geweest. Geduld, geduld, geduld.... 😔.

6. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    He jammer zeg!! Hopelijk volgende ronde dan!

7. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, mag ik even "inbreken"?
    Van de week mijn tweede mk gehad. Ik ben er echt wel van het padje van, veel burn-out klachten (die herken ik van een aantal jaren terug toen ik een serieuze burn out had).
    Na de eerste mk wilde ik het al snel oppakken, maar als ik nu vooruit kijk durf ik niet meer, de gedachte aan seks maakt me verdrietig (daar heb ik anders geen moeite mee)
    Het zal moeten slijten, dat begrijp ik..

Maar het is fijn om even hier me verhaal kwijt te kunnen, en ervaringen van jullie te lezen..

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Poeliwoepie, sterkte.... :(

Xuxa....ongelooflijk moeilijk hè, al dat geduld moeten opbrengen in afwachting van wanneer het nu weer eens jouw beurt is.... Succes!!

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Poeliewoepie heel veel sterkte.

Xuxa sterkte meis, wat balen weer...

Hier vorige week ook ongesteld geworden. Was weer een klap in mn gezicht. Dacht dat het goed ging maar alle pijn en de leegte kwam weer naar boven bij het zien van het bloed en het verdwijnen van de hoop..

10. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    *knuf* Frummels.

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft.

Het word hier weer spannend. Ik zit 13dpo (ff denk 14 maar staat een stippelkruis) maar nog geen teken dat ik ongesteld ga worden. Ik raak niet op 13dpo als ik ongesteld moet worden. Het zou mij wel verwonderen dat het raak is. We hebben niet zoveel tijd gemaakt voor elkaar.

11. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Gisteren ontdekt dat ik voor de 7de keer zwanger ben.
    Heb 5 vroege miskramen gehad, allemaal voor de 6,5 week. Ben nu ongeveer 4 weken zwanger gok ik. Vloei gelukkig niet, heb alleen last van buikkrampen en heb totaal geen kwaaltjes zoals pijnlijke borsten of misselijkheid. Vind het eigenlijk erg eng want heb bij al mijn vorige zwangerschappen altijd kwaaltjes gehad en op het moment dat die opeens verdwenen ging het mis.

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik ben ook weer ongesteld geworden ruim 5 weken na de curretage. Erg fijn in mijn geval dus. Over 2 weken naar Gent. Nu hopen dat m'n eisprong deze maand iets later is zodat we na Gent meteen weer asn de klus kunnen.

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Poeh spannend.. Wat zeggen de artsen?

14. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Dat het afwachten is.
    Kan morgen en volgende week bloed laten prikken om te kijken naar de hcg stijging.
    12 april echo bij de vk en 21 april bij de gynaecoloog.
    Tot die tijd afwachten en bellen als ik begin te vloeien

15. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Louloulo, Miss bunny, spannend! We gaan duimen!

Zonnetje, krijg jij weer een hystero dan in Gent?

Frummels, zo herkenbaar... Dat lege gevoel, het confronterende van bloed... Sterkte....

Skye, Marjol, hoe gaat het met jullie?

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eef, geen hystero meer. Heb er 3 gehad inmiddels in ned en alle foto's met verslag van m'n eigen gyn meegekregen.

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Wat gaan ze bekijken dan in Gent waardoor je moet wachten tot na Gent voor je weer kunt gaan klussen ?

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De bloeduitslagen. Wil pas weer zwanger worden als ik meer weet..

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Loulou hoe is het nu? Zie dat je nog niet ongesteld bent geworden.

Mizz bunny ik ken jou nog van een nod topic. Wat fijn dat het weer raak is. Ik duim voor een goede afloop!

20. Xuxa81

Xuxa81 Lid

4 okt 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames, hoe lang duurt het bij jullie altijd voordat je zwangerschapsymptomen krijgt na ovu? Ben gewoon even benieuwd.

Deel Deze Pagina