Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad deel 9

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen?
    Afgelopen augustus kwam ik erachter dat ik zwanger was, het voelde allemaal niet goed en de verloskundige had de termijnecho pas met 10 weken ingepland heb toen zelf met 8w een echo geboekt waar wij gerustgesteld werden middels een goede echo waar een kindje te zien was met een kloppend hartje.
    Helaas kregen we bij de termijn echo te horen dat het kindje gestopt was, ergens rond de 9 weken.
    Nu was ik eindelijk weer zwanger geworden maar spookte vanaf het begin al het woordje miskraam door mijn hoofd en helaas gebeurde dit ook.
    Heb net een topic geopend met iets wat ik zojuist verloren ben, plaats het hier maar niet want denk dat niet iedereen dat kan waarderen.

Mijn man en ik zijn nu beide op een punt gekomen dat we even niet meer weten waar we staan.
    We willen nu sowieso wat onderzoeken ondergaan.
    Ergens willen we weer zo snel mogelijk beginnen voor een wondertje, maar we zijn nu wel heel erg bang voor herhalingen.

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Smurfin een dikke virtuele knuffel en veel sterkte!

Hier nog een kleine week en ik mag bellen voor de bloedresultaten. Maar de kinderwens zal hier waarschijnlijk even op hold worden gezet. Maandag zat mijn ontslagbrief in de bus. We zijn er nog niet helemaal aan uit wat we gaan doen.

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Louloulo,

Spannend om nog een week op de resultaten te wachten.
    En jeetje een ontslagbrief? Kwam die zo onverwachts? Balen zeg, van mij ook een digiknuf! 💞

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ja die kwam onverwachts. De reden die hij tegen mij gezegd heeft, mag (in belgie) niet gebruikt worden als reden (omdat ik ziek ben geweest). Ik hoop nu ook dat hij die als motivatie gebruikt op mijn motivatiebrief. Algelijk wat hij gebruikt als reden hij kan niemand anders aanvaarden in mijn plaats, en als hij dat wel doen dan gaan we naar de arbeidsrechtbank.

Ik heb sowieso nog een opzeg termijn van +-6 maanden. Ik weet het dus niet zo goed wat doen. verder doen of wachten.

5. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Mag ik hier mee kletsen?

Ik heb afgelopen woensdag een miskraam gehad. Zou nu tien weken zijn. Met 8 weken is t hartje gestopt. Moest met pillen de miskraam zelf op wekken, was geen pretje maar beter als een operatie...

Wij zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worden. September zijn we met ivf (icsi) begonnen en dit was onze 2e terugplaatsing. In ieder geval een stapje dichterbij geweest

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dinsdag in Gent geweest.
    Het gesprek bij prof de Sutter verliep anders dan we gehoopt hadden. Zij heeft de hysteroscopieen beoordeeld en in tegenstelling tot hier in Nederland ziet zij wel degelijk verklevingen en erg veel wit weefsel wat waarschijnlijk restjes van t septum zijn en littekenweefsel. Het feit dat ik 2 infecties heb gehad door restweefsel vond ze schokkend. En schokkender dat hier in Nederland niet adequater op ingegaan is. Waarschijnlijk heeft dit alles meer schade aangericht dan gedacht. En t vreemde is dat ze hier vinden dat m'n baarmoeder er normaal uitziet...
    13 mei wordt ik geopereerd in Gent door prof Weijers om de boel te proberen te herstellen. Die kans achten ze gelukkig groot omdat ik normaal menstrueer en snel zwanger raak.
    De kans om nu een goede zwangerschap te hebben acht ze kleiner dan 5% 😰. Er is geen goede groei van he slijmvlies mogelijk en daardoor te slechte doorbloeding. Als dit probleem niet verholpen wordt kan t alleen maar erger worden. Masr 7 operaties in 19 maanden tijd..
    Bloeduitslagen waren allemaal goed. Dus dat is iig een geruststelling.

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ah balen zonnetje. Ik duim op een goede operatie!
    Hoelang zal het herstel van de baarmoeder duren na de operatie of konden ze daar niks van zeggen?

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Jeetje, Zonnetje! Wat een verhaal weer! Het lijkt wel of de pech zich op blijft stapelen. Is er na de operatie een grotere kans op een goede zwangerschap? Ik zal voor je duimen!

9. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Zonnetje, wat wordt er toch aangerommeld zeg! Hoezo "baarmoeder er wel normaal uitziet"?? Dat is nu toch ook logisch, nu het septum weg is? Wel fijn dat je al snel terecht kunt en dat er toch nog een verklaring is voor de laatste miskraam. Hopelijk ziet het er na de operatie dan eindelijk allemaal netjes uit en zijn jullie aan de beurt!!!

Voor de nieuwe meiden hier: sterkte!!
    En iemand ontslaan ergens ziekte, dat kan volgens mij nergens!!!

10. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hoelang hebben jullie moeten wachten op de resultaten van bloedstolling enzo?

Na 14 dagen waren nog niet alle resultaten binnen mthfr-gen (hadden ik wel verwacht) maar de bloedstolling was ook nog niet binnen. Schildklier en enkele vitaminen wel en dat was allemaal goed.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb geen idee ik heb 3 maanden moeten wachten erop

12. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik ook iets van een maand ofzo

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ok heb idd ook 3 maanden moeten wachten...
    Wachttijd na de ok is 2-3 maanden. Ben als de dood voor een spiraal...
    Krijg na de operatie ook nog een hysteroscopie poliklinisch. Ook zoiets engs. Pff heb t er moeilijk mee. Weer 4 maanden verder dadelijk..

14. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal. Zo frustrerend de tijd voorbij te zien kruipen. Ik vond dat zelf psychisch moeilijker dan het verwerken van de miskramen. Al die verloren tijd. Maar meid, wat ga jij straks genieten als het dan eindelijk jullie beurt is. Alles waar anderen altijd over klagen, voelt dan gewoon als een enorm voorrecht om het mee te mogen maken.
    Sterkte met het doorkomen van deze extra wachttijd... :(

15. Will92

Will92 Actief lid

14 nov 2014
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff dat is heftig! Heel veel sterkte hoor!

16. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Zonnetje heel veel sterkte wat een pech :(
    Ik leef nog steeds met je mee.

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dank voor jullie berichtje!

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Zonnetje, ik wil je ook even heel veel sterkte wensen. Ons werd ook aangeraden om een pauze te nemen, maar de drang om door te gaan was zo groot. Ik snap helemaal dat het voelt als verloren tijd! Hopelijk levert het je wel veel op . Nu heb je daan nog niets aan, maar hopelijk kan je straks achteraf zeggen dat het het waard was.

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik merk dat er toch best veel meiden in onze schoenen staan. Gister via mijn man gehoord van een collega (we werken in hetzelfde bedrijf) waarvan de vrouw nu 3 miskramen heeft gehad, bij 12 weken. Heftig dus. Heb maar meteen de stoute schoenen aangetrokken vandaag om te laten merken dat ze niet alleen zijn en dat er behandelingen zijn die het proberen waard zijn. Vanavond zou hij de info aan zijn vrouw doorgeven. Ik zit er dan toch vervolgens weer de hele dag aan te denken. Hoe rot dat hele parcours is. Ik hoop zo dat hier binnenkort weer 1 of meerdere hoopvolle berichten bij mogen komen!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Onze Facebook groep heeft rond de 160 leden Eef. Het leeft enorm en komt vaker voor dan gedacht wordt denk ik

Deel Deze Pagina